2026-08-02, 18:19
Medlem
Facebacks avatar
Maria du måste förstå att jag blev lurad, fittan hade vuxit igen. Kan du förlåta mig Maria?
Citera
2026-08-02, 18:30
Medlem
krass2014s avatar
Alla tänker ju olika....kanske inget att haka upp sig på , men varför vill man gå på date om man hittat en person man vill ha?
Att man vill lära känna folk och hitta vänner också som Ammis sa, visst men det bör ju finnas tusen andra tillfällen under denna vecka att göra det.....prata med andra i gruppen kan man väl även om andra finns i rummet eller på området man är.....
Men daterna är ju just romantik. Och sova över.........och vara nära.
Varför är det nödvändigt om man vill " träffa nya vänner" ?
Citera
2026-08-02, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmy60
Ngn liknade Marianne vid Marilyn Monroe. Men herre gud, gå till Synoptik eller liknande, Hon är inte speciellt snygg men mycket sympatisk

Jag tycker hon är lik Susanne Axell. Sympatisk, klok och mentalt sund, men kanske ingen Marilyn Monroe.
Citera
2026-08-02, 18:38
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl

Maryam är snygg, classy, vet sitt värde och går inte in i drama. Intressant det hon berättade om vilka svartsjuka beteenden damerna haft över lag, det har inte riktigt framgått.

Eller hur, det hade vi ju velat se........ hur kan de missa att filma detta, det borde ju blivit väldigt bra tv.....
Citera
2026-08-02, 19:07
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krass2014
Alla tänker ju olika....kanske inget att haka upp sig på , men varför vill man gå på date om man hittat en person man vill ha?
Att man vill lära känna folk och hitta vänner också som Ammis sa, visst men det bör ju finnas tusen andra tillfällen under denna vecka att göra det.....prata med andra i gruppen kan man väl även om andra finns i rummet eller på området man är.....

Därför att Staffan är hennes vän och hon ville ställa upp när alla andra sa nej.
Citera
2026-08-02, 19:11
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Hon ville väl vara säker. Man lär inte vara klar med att man valt rätt efter en vecka.
Citera
2026-08-02, 19:16
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajamaja
Ja, precis det var väl ungefär det. Ella - Britt lite som Shirley M  fd polis från 2024 ?  Avundsjuk, men Shirley var avundsjuk så det rök om det på alla damerna. Annars var där mycket bra samtal mellan deltagarna och äntligen fick vi se Maryam. En dam totalt motsatsen till Vlasta. Jag har en känsla av att vi inte fått sett Vlastas action för att fånga en man tillräckligt. Jag säger det igen. Hur skall Göran bli av med denna dam i framtiden.
Jag tror produktionen har klippt annorlunda denna gången.
Jag tycker Vlasta verkar ha mycket humor och energi. Stör mig inte på henne alls. Hon har haft det jobbigt så säker på att djup också finns.
Citera
2026-08-02, 19:24
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Hon ville väl vara säker. Man lär inte vara klar med att man valt rätt efter en vecka.

En vecka med intensivt umgänge som irl hade tagit veckor att uppnå.....nog vet man om kemin finns efter den tiden eller inte.
Så lätt är det ju inte att väcka känslor i mogen ålder, skulle kunna gå på krogen 50 ggr utan att ha känt ett pirr inför någon, men då ha sett/mött väldigt många personer....
Men i en grupp på tolv pers att blixten skulle slå ner flera gånger, hur stora är de oddsen
Citera
2026-08-02, 19:25
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Därför att Staffan är hennes vän och hon ville ställa upp när alla andra sa nej.

Var det så? Jag ska sluta att gå ifrån programmet och hämta saker och fixa, man missar ju en del då uppenbarligen...
Citera
2026-08-02, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Maria du måste förstå att jag blev lurad, fittan hade vuxit igen. Kan du förlåta mig Maria?
haha
Citera
2026-08-02, 19:29
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Var det så? Jag ska sluta att gå ifrån programmet och hämta saker och fixa, man missar ju en del då uppenbarligen...
Kanske, det är min teori iallafall. Tror inte att Staffan ville ha någon annan om han inte fick Ammis.
Citera
2026-08-02, 19:32
Medlem
Ganska oväntat att Maryam visade intresse för Janne eller vad han heter, den såg jag inte komma. Och varför fick Terje sista dejten? Är som många andra trött på honom och hans hang up på Maria. Och vad är det för "vänninor" som försöker få henne att "ta honom tillbaka" . Låt henne bestämma själv för bövelen. Tycker att de har varit ett ganska konstigt par från dag 1 för övrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in