2026-07-31, 22:46
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Pojkens familjesituation skulle sett annorlunda ut om det sennär via stöd eller annat. Barnmorskan gjorde fel!

Hur som skulle inte den där oljan hjälpa för vården är ju så dålig
Ja varför pratar hon inte om oljan nu? Den som var så fantastisk! Klådan hade ju försvunnit tack vare den. Men nu är tsw hemsk, ingen kan förstå eftersom vi inte har det. Nej jag har inte tsw, men hon ljuger och överdriver om allt. Tårarna är nog mer för att ingen köper deras skit och för att hösten är på intåg och hon måste göra något. Som typ jobba. Har hon inte kvar ekonomijobbet? Det va väl på 100%?
Fejktårar, samtidigt tycker jag synd om henne för hon behöver vård...psykvård
Citera
2026-07-31, 22:52
Avslutad
Hon måste förstå att hon måste smörja in sig med bättre krämer. Hon ger inte huden fukten den behöver. Även om det rinner måste det på vaselin eller mjukgörande kräm.

Men det var väl också dags för ett gråtinlägg igen för att underhålla sitt ego.
Citera
2026-07-31, 23:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAlwaysRight
Hon måste förstå att hon måste smörja in sig med bättre krämer. Hon ger inte huden fukten den behöver. Även om det rinner måste det på vaselin eller mjukgörande kräm.

Men det var väl också dags för ett gråtinlägg igen för att underhålla sitt ego.
Varje gång jag ser henne smörja huden eller snarare hör ryser jag. Det är som hon smörjer en träpinne. Hon behöver dränka sin hud med fukt. Smörja om och om igen tills huden är mättad. Hennes hud kommer annars gå sönder som den gör på äldre. Går den sönder får hon in bakterier igen och hon blir sjuk. Räcker att hon går ner i en sjö eller står och gräver i smutsig jord osv osv. Hon har ju inte ens vett att täcka sina sår. Nä dom ska hon minsann lufta. Hon är en tickande bomb.
Citera
2026-07-31, 23:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Hunden verkar fortfarande inte vara registrerad på henne.
Hon är säkert fodervärd. Dvs inte ägare till hunden.
Citera
2026-08-01, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pickelina
Kan hon ta och omplacera den där stackars hunden!! Vad tusan skulle hon ha hund till.. Ännu ett spontanköp utan eftertanke. Hon har ju hela huset, trädgård, sin sjukdom OCH familj + x antal katter att ta hand om.
Om du läser detta Ellie så bör du nog ta ditt ansvar på riktigt, se verkligheten som den är. Väx upp någongång!

Ja snälla, nu måste hon väl inse att det inte går längre.
Citera
2026-08-01, 08:08
Medlem
askungens avatar
Va hon tvungen att filma namnen på de som ska checka in på campingen?
Inte ok tycker jag...
Citera
2026-08-01, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Hon är säkert fodervärd. Dvs inte ägare till hunden.
Då tycker jag ägaren ska ta tillbaka sin hund nu. Hunden mår inte bra hos en sjuk människa som inte orkar med den. Att vara fodervärd är ju ett stort ansvar.
Citera
2026-08-01, 08:50
Medlem
askungens avatar
Nytt inlägg om hur sjuk hon är..
"Aninge kör jag dig till akuten eller psykakuten.." men det framgår i slutändan inte om dom åkte in eller inte. Bara att det även är synd om S som står bredvid. Det kommer nog rassla till i kassan snart
Citera
2026-08-01, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Nytt inlägg om hur sjuk hon är..
"Aninge kör jag dig till akuten eller psykakuten.." men det framgår i slutändan inte om dom åkte in eller inte. Bara att det även är synd om S som står bredvid. Det kommer nog rassla till i kassan snart
jadå tiggeriet är igång och så behöver hon ju inte vlogga varje dag för enligt hennes fans så kommer dem va kvar. Helt otroligt….psykakuten nästa
Citera
2026-08-01, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Va hon tvungen att filma namnen på de som ska checka in på campingen?
Inte ok tycker jag...
Finns ju folk som lever med skyddad id men det struntar väl hennes ego i 🤮
Citera
2026-08-01, 09:48
Medlem
askungens avatar
Citat:
jadå tiggeriet är igång och så behöver hon ju inte vlogga varje dag för enligt hennes fans så kommer dem va kvar. Helt otroligt….psykakuten nästa
Ja alltså jag skiter i hur ofta hon vloggar. Men hon får ju sigsjälv att framstå som så enastående som vloggar varje dag. Hon gör inget annat och ändå är detta så betungande.
Men hon måste också konstant påtala att hon har det så otroligt jobbigt och det är så svårt för henne.
Citera
2026-08-01, 09:50
Medlem
askungens avatar
Citat:
Finns ju folk som lever med skyddad id men det struntar väl hennes ego i 🤮
Ja, tänkte på det också. Men även om man inte har skyddat så kanske man inte vill bli exposad med namn på Youtube...såklart hon skiter i vilket, hon måste ju göra filmer till Youtube så hon får in pengar.
Så jävla gött att få info om att och var hon sket för två år sen 🤢
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in