2026-07-31, 16:42
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Vital questions on Gain of Function Research

Dr. John Campbell går igenom kritiska delar av utfrågningen, för den som vill ha en sammanfattning.
Vi alla har vetat om detta i många decennier och samarbete och tester på virus.
Citera
2026-07-31, 16:45
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Vad är det för fel i den återgivningen, kommer du berätta detta eller fly?
Att Donald Trump är bra för världen och Anthony Fauci är dålig?

Alternativt

Att Donald Trump är dålig för världen och Anthony Fauci är bra?

För båda slutsatserna kan dras av inlägget, beroende på vilket år som man drar slutsatsen.

Alltså är världen galen.
Citera
2026-07-31, 16:50
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Att Donald Trump är bra för världen och Anthony Fauci är dålig?

Alternativt

Att Donald Trump är dålig för världen och Anthony Fauci är bra?

För båda slutsatserna kan dras av inlägget, beroende på vilket år som man drar slutsatsen.

Alltså är världen galen.
DU glömde av vad som var fel, prata om personer som bra och dåliga ger ingen saklighet eller fakta bakom ditt påstående.
Det blev bara skräp.

Men skoj, donalds bra, Fauci dålig, sicken saklighet
Citera
2026-07-31, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Fauci var ju anställd av Trump.

Tror du missat en hel del...
Citera
2026-07-31, 17:08
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
DU glömde av vad som var fel, prata om personer som bra och dåliga ger ingen saklighet eller fakta bakom ditt påstående.
Det blev bara skräp.

Men skoj, donalds bra, Fauci dålig, sicken saklighet
Du är bara långsam att fatta. Det är exakt den verklighet du beskriver som jag skriver om: du tror att det går att ta reda på om Trump eller Fauci är "bra"? Jag påstår att man inte längre kan det för hela världens faktabas med vett är förstört av internets dumhet. Som du är en del av.
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2026-07-31 kl. 17:11.
Citera
2026-07-31, 18:26
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohNils
Oj! Det var som fan.

Missat att Trump skröt om hur fort man tog fram vaccinet?

Missat hur många gånger Trump tagit vaccinet?
Citera
2026-07-31, 18:31
Medlem
klybans avatar
Citat:
Du är bara långsam att fatta. Det är exakt den verklighet du beskriver som jag skriver om: du tror att det går att ta reda på om Trump eller Fauci är "bra"? Jag påstår att man inte längre kan det för hela världens faktabas med vett är förstört av internets dumhet. Som du är en del av.
Eftersom du har ingen saklighet och fakta vad som var för fel, det berättar att du vet att inget var fel.
Eller varför annars berättar du inte sakligt och med fakta vad som var fel?

Sluta skriv mer skräp, berätta vad som var fel och med saklighet och fakta.
Och ett nonsens svar till, berättar endast en sak för alla här, och det är att det var inga fel där.
Citat:
Vad?

Och kom ihåg att bara saklighet och fakta funkar, men gissar på du glömmer av det.(Och att jag kommer få rätt om just det.)
Citera
2026-07-31, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Oj! Det var som fan.

Missat att Trump skröt om hur fort man tog fram vaccinet?

Missat hur många gånger Trump tagit vaccinet?

Du argumenterar inte emot mig pajas.

Jag anser inte att om man är MOT Fauci är man FÖR Trump.

Jag är nämligen inte efterbliven.

Typiskt att ni vänstermuppar lyckas blanda in Trump i exakt varje fråga.

Det här gäller vad fauci har gjort. Där en stor del av hans ansvar påbörjades långt innan Trump ens var president.

Vill du sedan påpeka att Trump OCKSÅ är dålig.

Så är det heeeelt OK för mig.

Jag avskyr Trump också. Men det medför inte per automatik att jag älskar Obama eller Biden eller Fauci eller någon annan som står på motsatt sida gentemot Trump.
Senast redigerad av JohNils 2026-07-31 kl. 18:49.
Citera
2026-07-31, 18:46
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Eftersom du har ingen saklighet och fakta vad som var för fel, det berättar att du vet att inget var fel.
Eller varför annars berättar du inte sakligt och med fakta vad som var fel?

Sluta skriv mer skräp, berätta vad som var fel och med saklighet och fakta.
Och ett nonsens svar till, berättar endast en sak för alla här, och det är att det var inga fel där.

Vad?

Och kom ihåg att bara saklighet och fakta funkar, men gissar på du glömmer av det.(Och att jag kommer få rätt om just det.)
Det går inte längre att hitta vad som är fakta om Trump eller Fauci. Det går inte att följa vad de gjort eller inte. Fakta och fiktion blandas om vartannat. Allt är bara ett narrativ. Its all a blur.
Citera
2026-07-31, 18:57
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Vital questions on Gain of Function Research

Dr. John Campbell går igenom kritiska delar av utfrågningen, för den som vill ha en sammanfattning.
Herre min skapare.
När man hör de frågor som Rand Paul ställer och hör hur han formligen VRÄKER ur sig felaktiga påståenden och spekulationer blandat med rena gissningar och närmast lögnaktiga påståenden, så fattar man att Fauci måste bita sig hårt i läppen för att inte börja gapskratta, det skulle se oerhört illa ut och tolkas som att han hånar frågan och inte Rand Paul.

Satan i gatan, vilken oärlig människa denne Rand Paul är. Jag nämner det eftersom det knappast finns en chans att han är så blåst att han skulle få för sig detta, och då återstår bara att han ljuger medvetet.

Men när sedan John Campbell sätter igång dummerjönseriet (skall jag verkligen behöva lära honom elementära saker IGEN!???) och klipper in en av de mest idiotiska kommentarer som Rand Paul yttrat sedan han blev antivaxxar-patrask:
Citat:
And um, we've covered this before, but basically it makes it easier for the viruses to get into the cell. It's as if there's a a sort of a handshake organized uh that the virus has this furine cleavage site to to interact with the body's natural furine whether it's an sanimal or a human body. Um how come that's there if it wasn't genetically manipulated to be there?
We couldn't possibly comment of course but maybe Dr. Fauci knows but he doesn't.
Hur är man skapt om man tror att ett klyvningsställe är resultatet av en genmanipulation enbart?

Hur kan Rand Paul inte känna till att ett klyvningsställe (i det här fallet furin) bildas naturligt via mutationer i ett virus genome? Är han ointelligent eller bara blåst och lögnaktig? En idiot? Utgår han ifrån att den som lyssnar på honom är komplett okunnig?

Dr Fauci vet precis som jag att klyvningsstället kommer sig av att det är en av de vanligaste mutationerna, en insertion, vilket är den mutation som slutligen bildar ett klyvningsställe.

I flera andra virus besläktade med SARS-CoV-2 har det redan börjat bildas ett klyvningsställe (ja, furin). Det sker alltså helt naturligt. HELA TIDEN!!!! Och pappskallen Campbell som har NOLL sakkunskap (eller är ute efter att tjäna pengar på clicks) sitter och sprider videon på en hysteriskt Rand Paul som i senaten teatraliskt utbrister "Oh my god, there's a there's a furine cleavage site in it."

Hela den här historien handlar om att antivaxxare är okunniga, alternativt ljuger så att klockorna stannar, men fem spänn på att någon okunnig antivaxxare kommer sitta och närmast masturbera till Rand Paul och Cambells video och gå på deras skitprat och lögner.

Skärp dig, Rand Paul, du framstår som en idiot, och den enda personen som är intelligent nog att inte ens diskutera en sådan här sak med en antivaxxare, det är Dr Fauci.

Jag väntar bara på att Rand Paul skall komma dragandes med påståenden om magneter, 5G och tentakelmonster. Herregud....
Citera
2026-07-31, 20:08
Medlem
klybans avatar
Citat:
Det går inte längre att hitta vad som är fakta om Trump eller Fauci. Det går inte att följa vad de gjort eller inte. Fakta och fiktion blandas om vartannat. Allt är bara ett narrativ. Its all a blur.
DU sade vi lämnade verkligheten, och allt du svarar med är skräp.
Så kanske detta kommer nästa gång du svarar, eller ska vi alla inse det bara var nonsens det du sade?

Och kanske i nästa inlägg kommer det?
Citera
2026-07-31, 21:16
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Du argumenterar inte emot mig pajas.

Jag anser inte att om man är MOT Fauci är man FÖR Trump.

Jag är nämligen inte efterbliven.

Typiskt att ni vänstermuppar lyckas blanda in Trump i exakt varje fråga.

Det här gäller vad fauci har gjort. Där en stor del av hans ansvar påbörjades långt innan Trump ens var president.

Vill du sedan påpeka att Trump OCKSÅ är dålig.

Så är det heeeelt OK för mig.

Jag avskyr Trump också. Men det medför inte per automatik att jag älskar Obama eller Biden eller Fauci eller någon annan som står på motsatt sida gentemot Trump.
Om du tror att de här förhören öht hade kommit på tal om inte Fauci var en av tRumps hatobjekt så tror du nog alldeles fel. Detta har ALLT med tRump att göra, och hur efterbliven han framstod bredvid Fauci. Den ene en smart och välrenommerad forskare, bredvid en clown som föreslog blekningsmedel och hästmedicin som botmedel och som ville sluta med testerna för att de gav dåliga nyheter om hur snabbt viruset spreds.
Senast redigerad av nerdnerd 2026-07-31 kl. 21:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in