2026-07-26, 21:03
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiktorMitHoden
Acapulco Prime i Velbert (NRW) nyöppnar efter renovering nu i helgen med öppningsfest över både fredagen & lördagen.

Någon som ska dit eller planerat en resa till NRW inom snar framtid?

Hade kul att få höra åsikter om klubben
Härligt att höra. Den klubben är mycket intressant (har inte besökt den), särskilt nu med nystart.
Men när jag gick in på hemsidan, hade de inte nån vidare line-up att presentera. Mest trötta haggor.

Så min fråga nu gäller: Var hittar man snygga bimbos med stora tuttar? Det verkar inte vara i NRW, i varje fall.
Schweiz verkar ha förspänt på den biten, men jag gillar inte upplägget att de är anställda.

Är det någon tysk FKK som erbjuder dem? Jag har inget emot silikon eller fyllda läppar (om det inte är för extremt). Tatueringar gillar jag iofs inte alls, men räknar med att man får stå ut med dem när det gäller bimbos.

Kul om det blir något svar här. Jag planerar en resa inom kort.
Citera
2026-07-27, 17:00
Medlem
htsolna08s avatar
Är det fler som som brukar bli erbjuda att köra allt utan kondom? Både jag och min vän blev det med tjejer vi kört +2 rum med.

Kommer inte avslöja vilka tjejer det var.
Citera
2026-07-29, 11:33
Medlem
Acapulco eller Penelope, vilken av dessa är att föredra?

Jag antar att Penelope är bäst med tanke på att deras faciliteter är bättre med pool, bastu och utomhusgård?
Citera
2026-07-30, 20:53
Medlem
Ok, så jag har nu frågor om Sharks. Det ligger alltså i Darmstadt, utanför Frankfurt. Jag planerar en resa dit inom kort, kanske redan till helgen.
Jag såg att man kunde få schyssta hotell billigt i Darmstadt, så jag tänkte åka fram och tillbaka lite. Tänker besöka Mainhattan också.

Men nu till Sharks. Jag har hittat ett hotell 50 m från Darmstadts Centralstation, perfekt för mitt uppägg. En promenad till Sharks ska ta 40 min. Men det går ju bussar i princip ända fram. Nån som har koll på dem?

Vidare, vad kostar det på Sharks egentligen? Jag har hört olika bud. Det gäller visst att låtsas som att man är van besökare, även om som det i mitt fall är första gången där.
Citera
2026-07-30, 21:18
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Ok, så jag har nu frågor om Sharks. Det ligger alltså i Darmstadt, utanför Frankfurt. Jag planerar en resa dit inom kort, kanske redan till helgen.
Jag såg att man kunde få schyssta hotell billigt i Darmstadt, så jag tänkte åka fram och tillbaka lite. Tänker besöka Mainhattan också.

Men nu till Sharks. Jag har hittat ett hotell 50 m från Darmstadts Centralstation, perfekt för mitt uppägg. En promenad till Sharks ska ta 40 min. Men det går ju bussar i princip ända fram. Nån som har koll på dem?

Vidare, vad kostar det på Sharks egentligen? Jag har hört olika bud. Det gäller visst att låtsas som att man är van besökare, även om som det i mitt fall är första gången där.
Aldrig varit i den delen av Tyskland, men jag ifrågasätter det där med "van". Jag gissar att det handlar om intern ryktesspridning, "den där svensken är ny i stan", vilket antagligen kan försvåra kommande affärsuppgörelser. Samtidigt bör det vara svårt att spela van första gången på ett nytt ställe, så jag skulle nog försöka hitta på en lögn i stil med att "det här stället" (vilket kan antyda att det finns koll på branschen) besöktes vid någon jobbresa 1982, "ni har renoverat". Men krångla inte till det.
Citera
2026-07-30, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Aldrig varit i den delen av Tyskland, men jag ifrågasätter det där med "van". Jag gissar att det handlar om intern ryktesspridning, "den där svensken är ny i stan", vilket antagligen kan försvåra kommande affärsuppgörelser. Samtidigt bör det vara svårt att spela van första gången på ett nytt ställe, så jag skulle nog försöka hitta på en lögn i stil med att "det här stället" (vilket kan antyda att det finns koll på branschen) besöktes vid någon jobbresa 1982, "ni har renoverat". Men krångla inte till det.
Det var någon som beskrev, eller bestämt hävdade, förra sommaren, att GFE kostade 100 euro och att jag skulle säga/låtsas veta det, för att undvika de 150 euro sharksen föreslår för nykomlingar (turistpris alltså).
Men ditt förslag, att låtsas som att det verkar nyrenoverat, är inte heller dumt. Jag tror stället är yngre än 40 år iofs, kanske även 20 år. Men vad vet random rumänska om det?
Citera
2026-07-30, 21:54
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Det var någon som beskrev, eller bestämt hävdade, förra sommaren, att GFE kostade 100 euro och att jag skulle säga/låtsas veta det, för att undvika de 150 euro sharksen föreslår för nykomlingar (turistpris alltså).
Men ditt förslag, att låtsas som att det verkar nyrenoverat, är inte heller dumt. Jag tror stället är yngre än 40 år iofs, kanske även 20 år. Men vad vet random rumänska om det?
Ha koll på branschen, inklusive priser, är säkert bra. Men att spela van vid ett okänt ställe, oavsett bransch, är dömt att misslyckas. Var finns toaletter och duschar, hur ser baren ut och så vidare. En random rumänska kanske inte avslöjar dig, men en väl inarbetad ungerska gör det. Jag var inne på kvarterskrogen här hemma igår eftermiddag, där är jag "van". Jag hade inte kunna gå in på en okänd krog och handla på samma sätt.
Just det där om nyrenoverat (sedan 1982) är inte det mest seriösa jag skrivit idag.
Citera
2026-07-30, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Ha koll på branschen, inklusive priser, är säkert bra. Men att spela van vid ett okänt ställe, oavsett bransch, är dömt att misslyckas.

---

Just det där om nyrenoverat (sedan 1982) är inte det mest seriösa jag skrivit idag.
Förutom just årtalet 1982, är det ändå ett fullgott tips. Att låtsas se det som nyrenoverat är ett bra drag. Ingen bör betvivla att jag varit där och de förlåter om jag verkar förvirrad.
Fast sharksen kommer kanske att kontra med att "numrera kostar det 150", eftersom de vet att det var ett tag sen jag besökte (om de är rutinerade gäster där) om de nu köper min bluff.

Edit: Jag ska kolla om någon i recensionsforumet gett en bra detaljbeskrivning av klubben, var allt ligger (duschar, lounge, matsal etc.). Relaxen ligger en trappa upp har jag för mig.
Senast redigerad av TreponemaPallidum 2026-07-30 kl. 22:20.
Citera
2026-07-30, 22:46
Medlem
Citat:
Förutom just årtalet 1982, är det ändå ett fullgott tips. Att låtsas se det som nyrenoverat är ett bra drag. Ingen bör betvivla att jag varit där och de förlåter om jag verkar förvirrad.
Fast sharksen kommer kanske att kontra med att "numrera kostar det 150", eftersom de vet att det var ett tag sen jag besökte (om de är rutinerade gäster där) om de nu köper min bluff.

Edit: Jag ska kolla om någon i recensionsforumet gett en bra detaljbeskrivning av klubben, var allt ligger (duschar, lounge, matsal etc.). Relaxen ligger en trappa upp har jag för mig.

Dom har börjat med ett nytt upplägg som gör att man får 2st handukar resterande får man betala för, tjejerna får betala för lakan.
Vilket hotell har du tittat på? sist bodde jag på the Darmstad vilket var ok, ett tips är att ta airlaner bussen från frankfurt till darmstad, kostar endast 8 euro och avgår utanför terminal 1.
Citera
2026-07-30, 23:54
Medlem
htsolna08s avatar
Hotellet dormero var skitbra att bo på när jag var där, bra moderna rum och extremt prisvärt med en 10 minuter promenad till sharks.

Tjejerna brukar fråga om det är första gången du är där, svara alltid nej.

Förhandla ALLT innan du går upp till rummet och sitt gärna och snacka 5-10 minuter innan ni går till ett rum.

körde 11 rum där och 10 av dom var väldigt bra!
Citera
2026-07-31, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dp0zw4
Dom har börjat med ett nytt upplägg som gör att man får 2st handukar resterande får man betala för, tjejerna får betala för lakan.
Vilket hotell har du tittat på? sist bodde jag på the Darmstad vilket var ok, ett tips är att ta airlaner bussen från frankfurt till darmstad, kostar endast 8 euro och avgår utanför terminal 1.
Intercity Hotel, tror jag det hette. Det ligger nära The Darmstadt. 40 min gångväg från Sharks (enligt booking), men jag går raskt så klarar det kanske på en halvtimme. Jag tänker mig en dagvistelse, vill undvika skrän och alltför mycket folk. Det ska ju gå bussar också, vilket kan bli aktuellt i värmen då en promenad tar på krafterna.

Behöver man så många handdukar? Ingår inte badrock f.ö.? Bra tips med airlanern!
Citera
2026-07-31, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Hotellet dormero var skitbra att bo på när jag var där, bra moderna rum och extremt prisvärt med en 10 minuter promenad till sharks.

Tjejerna brukar fråga om det är första gången du är där, svara alltid nej.

Förhandla ALLT innan du går upp till rummet och sitt gärna och snacka 5-10 minuter innan ni går till ett rum.

körde 11 rum där och 10 av dom var väldigt bra!
Jo, Dormero har jag också tittat på. Men eftersom jag även vill återbesöka Mainhattan, som jag varit på förut, är det bekvämt att bo nära centralstationen.

Förhandla ALLT, säger du. Stämmer det att grundpriset är 100 E för 30 min inkl. OWO? För GFE kan man kanske räkna med att betala 50 extra, men vad utöver det som är vanilj kostar extra?

Blev det även någon sväng till Mainhattan för din del? I så fall, vad fick du för intryck?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in