Citat:
Ursprungligen postat av
ReadyPlayerTwo
Hur ser det ut med handfat inne på toaletten på Artemis? Jag har oerhört svårt för att duscha ihop med män, men om det finns handfat inne på dass så att man kan köra raggardusch och tvätta drulen emellan rundorna kan jag tänka mig att åka dit.
Av de FKK-klubbar jag besökt kan man (oftast) få vara ifred i duschen under dagtid när det inte är så många gäster.
Du kan alltid stå och fippla med skåpet (som brukar ligga i anslutning till duscharna) tills du ser att kusten är klar.
Nu har jag inte samma problem, men förstår dig.
En anekdot från min sida är att jag tidigare hade svårt att pissa i urinoarer med andra bredvid (vilket för mig är oförståeligt då det aldrig varit ett problem förr).
Men sedan jag började besöka saunaklubbar släppte den spärren av någon outgrundlig anledning.
Kanske detsamma gäller dig, fast med duschandet?
En annan lösning på problemet kan vara ett besök till Club Pascha i Zürich, där enskilda duschar finns på själva rummet.
Dock är det ingen FKK/saunaclub utan en regelrätt bordell.
På Globe (även den i Zürich) duschar även kvinnorna med männen i en del fall (och vid förfrågan).
Kanske även det skulle lätta på stigmat?
(Ser dock att din från var gällandes specifikt Artemis, så mitt svar kanske inte ens är behjälpligt)
Allt gott!
//DMH