Citat:
Ursprungligen postat av
Antex
Finns inte bara ett svar på din fråga. En del tjejer träffar aldrig någon utanför klubben.
Dom kanske har man och barn på fritiden.
Medans andra kan tänka sig att jobba över utanför.
Träffade en på stan som hälsade glatt men hon ville spendera lediga tiden med sitt barn.
Om du är social, gift och generös kan du kanske få till en träff.
Men när jag läser att du ska spara till april så faller nog generösbiten bort.
Ytterst få kan nog tänka sig att göra hotellövernattningar för 60-120€..
Men om du kan bocka av dom två första punkterna och visa att du kan hala fram 500-1000€ kanske det går att ordna.
Tack för ditt svar. Ja du tyvärr är jag inte klar med studierna än därför har jag ej 2-3000 euro som jag kan lägga på prostituerade bara sådär när som helst. Men när jag är färdig läkare då blir det annat.. skulle kunna lägga halva lönen på FKK bordell besök. Men beträffande det du skriver om social, gift, generös osv; social är jag (iaf på ställen som Artemis där tjejerna vill knulla och raggar hårt, ni kan gissa hur jag är med tjejer i vanliga livet.. annars hade jag ej behövt åka dit) ...
Känns skumt att det finns tjejer som jobbar där och som är gift och har barn, att mannen tillåter dom att jobba. eller så kanske mannen vet om det.
Har du någonsin fått med dig en Artemis tjej till hotell? hur mycket fick du pröjsa isåfall?
vet ej om jag hade pallat en hel natt med en tjej. men iaf några timmar skulle va nice så jag kan komma i flera omgångar utan att stressa.
Skulle fan va kul stöta på nån Artemis tjej mitt på stan. Undrar hur de skulle reagera om de känner igen en. Stor kontrast mellan att se de helt naken i loungen/ rummet och i stan med vanliga kläder på.
Men hursomhelst, om man nu har pengar, hur lägger man en sån förfrågan på bästa sätt med de Artemis tjejerna att träffas utanför klubben? och få nummer/kontaktinfo. Detsamma gäller för de som lyckas veta tjejens riktiga namn och inte artist namn, hur lyckas ni?