2026-07-31, 00:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Här är en intervju där Månsan försöker sprida sina egna uppgifter om kroppslängd, medan intervjuaren har uppgiften 174 centimeter:
https://www.facebook.com/watch/?v=782991289265726
Intervjuaren? Carolina Norén om jag får be.
Lär dig åtminstone lite respekt inför det du inte vet något om.
Han får en fråga och svarar därefter.

Vad menar du med att "han försöker sprida sina egna uppgifter"?
Är det så att du är väldigt ung eller är det något annat som ligger dig i fatet?

MZ är fortfarande 181 cm.
Citera
2026-07-31, 00:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
På en skala 1–10 landar MZ snarare på en 10:a i gott självförtroende.

En person med komplex för sin kropp eller sin längd klär knappast av sig helt naken på en häst i en Meds-reklam, eller naken på en ”Wrecking Ball” under QX-galan. För att inte tala om hans nakna nummer inför 200 miljoner tittare i Eurovision 2016.

Det visar på en extremt trygg och sund självbild, vilket helt utesluter era teorier om dolda komplex.

Skulle personer som prompt ska visa upp sig nakna och enligt egen utsago drivs av ett extremt, dysfunktionellt bekräftelsebehov tyda på "extremt trygg och sund självbild"?
Jag har lite olika personlighetsstörningar på tråden som vill prata med dig.
De hälsar att de är raka motsatsen till "extremt trygga och sunda".
🤣
Citera
2026-07-31, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Vad i hela världen har mitt intresse och absoluta kärlek för ESC (och dess mest briljanta programledare någonsin) med färgen på en (förmodligen) icke existerande skåpbil att göra??
Skärp till dig - åtminstone ytterst lite - och lägg upp riktiga bevis på att Måns Zelmerlöw INTE är 181 cm lång.

Du hävdade ju här:

Citat:
Först av allt - du kan inte berätta något för mig angående varken Petra Mede, MZ eller ESC som jag inte redan känner till.
Sedan kan du absolut inte få mig att tro att det skulle vara jag som på något sätt finner ämnet känsligt för att jag gärna håller mig till sanningen. Och speciellt inte genom en tredje klassens form av billig gasligtning.
Kolla Sheannax för "utmärkta" detaljer.

att du vet allt om Månsan. Då bör du också vara uppdaterad på trafiken vid hans hem.
Citera
2026-07-31, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Hahaha, jätteroligt. Kvinnan som intervjuar honom ser ut att vara längre än honom.
"Men hur lång är du då? Jag trodde du var 174..." "Jag är 180". "Jaha... konstigt, jag har alltid sett dig som kortare...".
"Du är MYCKET kortare än vad du tror" 🤣

Ja, det tog inte lång tid innan de gick igång på detta. Hysteriskt roligt detta.
Citera
2026-07-31, 00:08
Medlem
Citat:
Varifrån kommer uppgiften om hennes längd? Är det Månsan som sprider den också vet jag vad jag tror om den.

Från henne själv

https://www.aftonbladet.se/halsa/a/G1wl29/nu-har-jag-blivit-vuxen
Citera
2026-07-31, 00:12
Medlem
Citat:
Intervjuaren? Carolina Norén om jag får be.
Lär dig åtminstone lite respekt inför det du inte vet något om.
Han får en fråga och svarar därefter.

Vad menar du med att "han försöker sprida sina egna uppgifter"?
Är det så att du är väldigt ung eller är det något annat som ligger dig i fatet?

Ja, det kanske hon heter. Det är i så fall de som har lagt ut filmen som är respektlösa, eftersom det bara framgår ett förnamn i inlägget vid sidan, och på textremsan kallar de henne för "förvirrad lekledare", vilket jag alltså inte upprepade.

Visst försöker han sprida sin egen uppgift om att han är 180 centimeter lång, trots att det inte är frågan. Frågan handlar nämligen om längdskillnaden mellan honom och Dolph Lundgren, men Månsan vill i stället prata om sig själv.
Citera
2026-07-31, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Från henne själv

https://www.aftonbladet.se/halsa/a/G1wl29/nu-har-jag-blivit-vuxen

Ja, då är den knappast trovärdig. På samma sätt som det inte är trovärdigt när Månsan berättar hur reslig han är.
Citera
2026-07-31, 00:19
Avstängd
Citat:
Du hävdade ju här:

att du vet allt om Månsan. Då bör du också vara uppdaterad på trafiken vid hans hem.
Jag vet förmodligen allt om hans karriär, ja. Och dessutom det mesta om Esc. Och en hel del om Petra Mede.

Jag förstår fortfarande inte varför det gör att jag måste känna till genomströmmningen av trafik utanför hans bostad. Upplys mig gärna!
Citera
2026-07-31, 00:20
Medlem
Citat:
Lol, Måns ser klart mindre ut än Simon Sköld ja. Simon ser ut att vara 176-178 cm lång. Måns 165-173.

Ja du ser vad man kan bli lurad av sina ögon MZ är fortfarande den längsta av de två med sina 181 cm dvs över medellängd i Sverige.

Och Simon är fortfarande 173 cm om det nu stämmer, kanske är det glädjesiffror om man ska tro på era teorier.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Simon_Sk%C3%B6ld
Citera
2026-07-31, 00:24
Medlem
Citat:
Jag vet förmodligen allt om hans karriär, ja. Och dessutom det mesta om Esc. Och en hel del om Petra Mede.

Jag förstår fortfarande inte varför det gör att jag måste känna till genomströmmningen av trafik utanför hans bostad. Upplys mig gärna!

Det måste du förstås inte. Men om du hävdar att "du [det vill säga jag] kan inte berätta något för mig [det vill säga dig] angående varken Petra Mede, MZ eller ESC som jag [det vill säga du] inte redan känner till", då får du väl stå för att du har skrivit att du vet allt om honom, inte bara om hans karriär. Eller så får du säga att du helt enkelt ljög.
Citera
2026-07-31, 00:28
Avstängd
Citat:
Ja, det kanske hon heter. Det är i så fall de som har lagt ut filmen som är respektlösa, eftersom det bara framgår ett förnamn i inlägget vid sidan, och på textremsan kallar de henne för "förvirrad lekledare", vilket jag alltså inte upprepade.

Visst försöker han sprida sin egen uppgift om att han är 180 centimeter lång, trots att det inte är frågan. Frågan handlar nämligen om längdskillnaden mellan honom och Dolph Lundgren, men Månsan vill i stället prata om sig själv.
Du gör återigen misstaget att tro att jag inte sett denna - eller ALLA andra intervjuer.
Du kan glömma det. Visa nu bevis på att MZ "bara" är 167 - 174 cm istället.
Citera
2026-07-31, 01:19
Avstängd
Citat:
Han är proportionerlig. Både ben, armar och hals är korta.
Han är söt, du behöver inte vara orolig.
Han har ju fått Ladies iaf.
Men han ser megaliten ut i jämförelse med alla de exemplen. Ciara passade han ihop med proportionerligt eftersom hon är så Petite.
Tror ev du tänker på någon annan.
Ciara kan nog närmast beskrivas som manhaftig - vilket normalt anses vara motsatsen till petite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in