2026-07-30, 14:59
Medlem
Smekarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juniebugs
Det låter väl som en vettig inställning!

Jag upplever att många kvinnor någon gång gått på en rejäl nit och skadats så att de backat lite I takhöjd. Många kvinnor har stött på någon som inte kan ta ett nej eller börjar med typ ekonomiskt våld när de inte vill idka diverse sodomier eller ta vissa steg.
Citera
2026-07-30, 15:07
Medlem
Har bara haft sex med tjejer jag varit kär i så svaret är ja om man ser det så.

Anneli ville att jag skulle pissa inne i hennes fitta, maria bli sprutad i ansiktet något jag inte skulle göra med lina eller anna för att ta några exempel. Så naturligtvis har olika parkonstellationer olika gränser.
Citera
2026-07-30, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iq143
Trafiken är inte enkelriktad utan samtycke behövs så gränserna lär se olika ut beroende på partner

Ja min fråga syftade väl mer på egna gränssättningar alltså vad man väljer att inte göra i olika relationer. I de fall man har en preferens på vad man föredrar att aktivt göra under sexet hoppas jag det är underförstått att jag menade sålänge möjligheten (samtycket) finns där.
Citera
2026-07-30, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juniebugs
Har aldrig befunnit mig i en liknande situation som du beskriver. Självklart hade jag inte velat ha det så. Hoppas det går bättre för dig idag!
Nej det blir bara värre och värre eftersom jag vägrar acceptera att låta mig bli överkörd. Det är nog nu.
Det är i princip omöjligt att stå upp för dig själv ENSAM mot en hel grupp människor som organiserat sig medvetet och omedvetet.

Var tacksam om du bara blir utesluten ur gruppen.
Har du en sjukdom ex diabetes eller en diagnos men som du sköter själv och ingen annan blir lidande för det kan dom använda det emot dig som ”svar” på varför du är som du är. Dom kan även använda det för att uttrycka ”oro” för att du inte kuvar dig.
Med tillräckligt många ”oros-brev/anmälningar, samtal och skitsnack” där dina närstående kontaktar myndigheter, din arbetsplatser och vänner kan det leda till att exempelvis du blir av med jobbet, du har polisen springande hos dig pga ”oro”, du kan bli tvångsinlagd och om du stretar emot och försöker förklara vad som försiggår kan du bli bältad och tvångsmedicinerad (även fast du är frisk).
Om en stor grupp människor är överens om att det är ”fel” på dig för att du inte gör EXAKT likadant som dom eller inte gör EXAKT så som dom vill så tror myndigheterna mer på gruppen än den som kämpar med att rädda sig själv.
Det spelar ingen roll att du accepterar folk i din omgivning och ser det för vad det är. Dom nöjer sig inte förrän du har tagit ditt liv eller kuvat dig till det dom vill styra dig mot.
Citera
2026-07-30, 15:48
Medlem
Svavelbryggas avatar
Har varit bekväm med gangbang med kk men hittills inte känt att det hade varit något jag ville göra med en flickvän.
Citera
2026-07-30, 16:28
Medlem
bingo!s avatar
Jag har bara slickat röven på en enda person, och det är min frus. Det är grymt sexigt och det känns naturlig, bland det bästa jag vet! Helst ska hon inte ens vara nyduschad, om du förstår vad jag menar.

När jag var yngre så slickade jag inte ens kvinnornas kön innan vi hade knullat typ 10 gånger. Då har man fått en uppfattning om vad det är för typ, vill jag åtminstone inbilla mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Jag slickar bara röv på damer jag har känslor för. Så ja.
Citera
2026-07-30, 18:26
Medlem
J.Doessons avatar
Jag resonerar som du. Men ex är nåt som jag inte går tillbaka till.
Citera
2026-07-30, 18:34
Medlem
MrKyotos avatar
Ja jag anpassar mig beroende på partner och hur det känns med just den partnern. Går inte ner på alla t ex.
Citera
2026-07-30, 18:37
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusminhund
Ett ex är någon som det är slut med, varför ska jag knulla med den?

För sexets skull så klart, det kan ju vara ännu hetare när man bara har sexet kvar och man är väl inkörd med fd partner.

Men du slipper (eftersom inget ex vill ha sex med dig pga att du är en torrboll).
Citera
2026-07-30, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrKyoto
Ja jag anpassar mig beroende på partner och hur det känns med just den partnern. Går inte ner på alla t ex.
Går inte ner på alla här heller. Tycker det är rimligt.
Citera
2026-07-30, 19:31
Medlem
Zeusminhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrKyoto
För sexets skull så klart, det kan ju vara ännu hetare när man bara har sexet kvar och man är väl inkörd med fd partner.

Men du slipper (eftersom inget ex vill ha sex med dig pga att du är en torrboll).

Sex har jag med min nuvarande partner, vad exet gör bryr jag mig inte om, så du har ingen annan att knulla med än ett ex, pinsamt.
Citera
2026-07-30, 19:57
Medlem
Det ska va snuskigt oavsett vem man ligger med. Annars blir det tråkigt. Sen drar väl vissa fram mer av ens vilda sida än andra.
Tycker en del av de jag träffat varit väldigt vanilj, iof sig inte varit med jättemånga, men upplevt de efter ett tag tillsammans blir mer öppna och snuskiga och vågar tänja på gränserna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in