Igår, 21:04
Medlem
Silltunnas avatar
Jag gör mycket mer perversa sker ihop med tillfälliga partners än vad jag skulle göra med min fru.
Citera
Igår, 21:10
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bingo!
Jag har bara slickat röven på en enda person, och det är min frus. Det är grymt sexigt och det känns naturlig, bland det bästa jag vet! Helst ska hon inte ens vara nyduschad, om du förstår vad jag menar.

När jag var yngre så slickade jag inte ens kvinnornas kön innan vi hade knullat typ 10 gånger. Då har man fått en uppfattning om vad det är för typ, vill jag åtminstone inbilla mig.
Förstår vad du menar. Det ska vara lite dirty men inte efter en tvådagarsvandring i Abisko. Hur som helst, en tunga i analen är kärlek på riktigt
Citera
Igår, 22:21
Medlem
Kysser bara min fru, annars inget direkt som avviker.
Citera
Idag, 02:59
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juniebugs
Finns det saker ni bara gör med en partner, men inte med t.ex. en dejt eller en kk? Om ni ligger med ett ex gör ni samma saker som när ni var tillsammans eller har något förändrats?

Ja, eftersom alla inte vill göra allt. Man måste ju prata om saker innan man gör dem. Anar man att partnern inte gillar allt man själv gillar, så är det ingen ide att ens föreslå det.

Annars nej.

Ditt synsätt är ovanligt. De flesta tjejer är tvärtom, i det fasta förhållandet vill de ha puss och gull bara, men när de träffar någon vid sidan om, det är då man vill kunna få utlopp för de där kinky sakerna som man längtar efter.

Du behöver hitta dig själv mer, och jobba bort dina hämningar och hangups.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in