Citat:
Ursprungligen postat av
Juniebugs
Jag blev nyfiken på hur andra resonerar kring det här.
Har ni olika sexuella gränser beroende på vilken relation ni har till personen ni ligger med och isåfall varför?
Finns det saker ni bara gör med en partner, men inte med t.ex. en dejt eller en kk? Om ni ligger med ett ex gör ni samma saker som när ni var tillsammans eller har något förändrats?
Jag tänker på allt från olika ställningar, oralsex och sexleksaker till annat ni upplever som mer eller mindre intimt.
Javisst. Förra månaden kom jag i kontakt med en liten rulta som jag har har sett flänga runt på krogen med rätt många snubbar. Otroligt skön att knulla men med tanke på hennes förflutna så har det satts upp en spärr i huvudet, henne slickar jag inte. Beställde hem klamydiatest som visade negativt tack och lov. Men brudar som man vet har knullat runt mycket, dom går jag inte ner på.
Sen finns det en brud som jag har känt i över tio år som jag träffar av och till. Hon är skygg av sig och knullar inte runt, där blir det lätt 69an. Har hänt att det blir analsex också men då är det hon själv som har bett om det, gillar även att man smiskar henne över röven samtidigt...