2026-08-05, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
E-B visade ju upp sina stringtrosor i första avsnittet, jag har för mig att det var därför även Ammis plockade fram sina.

Märkligt drag för övrigt!

Ja, eller hur?
Väldigt billigt och osmakligt drag. Har man ingen annan "charm"? Samt räcka fram trosorna och säga "de är rena" ....

.
Citera
2026-08-05, 10:35
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
E-B visade ju upp sina stringtrosor i första avsnittet, jag har för mig att det var därför även Ammis plockade fram sina.

Kunde ju inte vara uppstyrt av produktionen heller, det krävdes ju att de hade nyinköpta snygga saker i bagaget, och inte hade lyft upp gamla urtvättade sladdertrosor från ett fempack.
Det hade ju inte blivit så bra tv. Eller så hade det blivit det.
Citera
2026-08-05, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Såg ni första avsnittet av knullsåpan för pensionärer?

Porr? Strip? Vad är så uppseendeväckande med pensionärer? Har du tur kanske även du blir pensionär en dag.
Citera
2026-08-05, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Rätt sunkig och obarmhärtig mot deltagarna…
Kunde de inte ha kostat på gamlingarna lite kamerafilter åtminstone.
Vem f-n vill bli masserad av Metusalem.
Hotellvärdarna hade de väl fyndat på Ullared, rummen såg ut som boenden för gästarbetare men utsikten var vacker.
Följde inte med så noga, mer engagerad i ”Svensk Maffia”

Måste nog säga att det var fint med poolen precis utanför rummet. Men är man gamling i sena 60-årsåldern?
Citera
2026-08-05, 11:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Måste nog säga att det var fint med poolen precis utanför rummet. Men är man gamling i sena 60-årsåldern?
Oj detta var nog mitt första inlägg om HR, Vänligen fokusera inte på gamla synder…Panta rei

Tillägg: var inte de deltagarna något äldre än dagens?
(OT fem år kan vara en skräckinjagande skillnad när man nått en viss ålder. Källa: mina mobilfoton…)
Senast redigerad av rosalenin 2026-08-05 kl. 12:14.
Citera
2026-08-05, 11:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Ja, eller hur?
Väldigt billigt och osmakligt drag. Har man ingen annan "charm"? Samt räcka fram trosorna och säga "de är rena" ....

Bara väntar på en parodi på HR, blir oslagbar succé.
Med prisvärd, använd rekvisita från Cellbes, inte Victoria`s Secret
Festglada skofetischister dricker budgetchampagne ur second-hand-sneakers. Eller nåt.
Ingen vill erkänna, men alla kommer att titta!
Menar inte att tramsa, ligger i korten.
(Skäll undanbedes. Sov dåligt i natt och behöver mer kaffe)
Citera
2026-08-05, 21:34
Medlem
Citat:

Hotell erotik 😊
Citera
2026-08-05, 21:48
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Hotell erotik 😊

Eller Hotell kabalik 🤣 Tycker det kändes mer skumt/pinsamt än erotiskt 🤣
Citera
2026-08-05, 22:02
Medlem
Grus-Kalles avatar
Citat:

Var det inte så att E-B visade klänningar för Göran på sitt rum i första avsnittet? Jag kollade med snabbspolning och såg bara att E-B nämnde att *där* i väskan var hennes underkläder, "men det skulle han minsann inte få se". Däremot blev klänningurvalet sexigare efter hand (enligt E-B), men hon stoppade innan hon visade ev. trosor.

När jag såg det nu, så verkar det ändå rejält gränslöst att gå så långt med någon den första eftermiddagen. Men det är säkert också en del av hennes besvikelse med Göran, som verkade betuttad som en lallande dåre den dagen.

Att Ammis trollade fram ett par stringtrosor ur handväskan och fann sig nödgad att berätta att de var rena, det är det en rejäl skämskudde på. Om hon ändå hade sagt att hon nyss tagit av sig trosorna för att kunna visa dem och fått gubbarna att fantisera om hennes troslösa underkropp (under klänningen)...det hade varit ett ess ur rockärmen mot de andra kvinnorna i sällskapet...

Edit: Jag har inte sett varför Ammis halade fram trosorna, än mindre varför de låg i handväskan.

Edit-II: Jag är tacksam för att ingen av damerna har marknadsfört sin rakade muffla till herrarna, även om de tillhörde generation "Hair" i sin ungdom.
Senast redigerad av Grus-Kalle 2026-08-05 kl. 22:10.
Citera
2026-08-06, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Jag tror inte att Vlasta för ett ögonblick hade en tanke på den jämförelsen. (Och var lite småironisk) Men, kan förstås missta mig.

Jag tror inte heller att hon ville visa hur smidig hon fortfarande är. Jag ville bara skämta....
Citera
2026-08-06, 08:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Jag tror inte heller att hon ville visa hur smidig hon fortfarande är. Jag ville bara skämta....
Vår subtila ironi gick över varandras huvuden…
Citera
2026-08-06, 12:14
Medlem
krass2014s avatar
Kul lyssning

https://poddtoppen.se/podcast/1896878722/bo-podden/karlek-med-hotell-romantik-inger-katarina
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in