Citat:
Ursprungligen postat av
Spider-Girl
E-B visade ju upp sina stringtrosor i första avsnittet, jag har för mig att det var därför även Ammis plockade fram sina.
Märkligt drag för övrigt!
Var det inte så att E-B visade klänningar för Göran på sitt rum i första avsnittet? Jag kollade med snabbspolning och såg bara att E-B nämnde att *där* i väskan var hennes underkläder, "men det skulle han minsann inte få se". Däremot blev klänningurvalet sexigare efter hand (enligt E-B), men hon stoppade innan hon visade ev. trosor.
När jag såg det nu, så verkar det ändå rejält gränslöst att gå så långt med någon den första eftermiddagen. Men det är säkert också en del av hennes besvikelse med Göran, som verkade betuttad som en lallande dåre den dagen.
Att Ammis trollade fram ett par stringtrosor ur handväskan och fann sig nödgad att berätta att de var rena, det är det en rejäl skämskudde på. Om hon ändå hade sagt att hon nyss tagit av sig trosorna för att kunna visa dem och fått gubbarna att fantisera om hennes troslösa underkropp (under klänningen)...det hade varit ett ess ur rockärmen mot de andra kvinnorna i sällskapet...
Edit: Jag har inte sett varför Ammis halade fram trosorna, än mindre varför de låg i handväskan.
Edit-II: Jag är tacksam för att ingen av damerna har marknadsfört sin rakade muffla till herrarna, även om de tillhörde generation "Hair" i sin ungdom.