2026-07-29, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Det är väl fler än jag här som ser tydligt att han är kort. Ögat ljuger inte. Han är i alla fall längre än en dvärg.
Nu var det inte det jag frågade om.
Nej, ni är inte fler här som ser varken det ena eller det andra. Flockmentaliteten däremot är stark (och det skulle ibland kunna vara en ursäkt). MEN nu är det ju tyvärr så att du bara ljuger rakt av. Sorgligt är att du inte ens vet varför.

P.s. Ögat ljuger VÄLDIGT ofta.
Citera
2026-07-30, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Vill du påstå att du och MZ har legat bredvid varandra på en rak, hård yta med fötterna mot något vinkelrätt och att det var då sanningen kom fram?

Om personens egna uppgifter inte är tillförlitliga undrar jag återigen vad du har att säga om exempelpersonerna? Har de alla kanske ljugit? Är Eric Saade egentligen max 155 cm lång?

Nej, men den jag svarade invände mot att någon skulle ha stått intill Månsan. Jag pekade på en annan möjlighet att jämföra längd.

Om de övriga säger jag ingenting eftersom Månsan är den enda kändis jag intresserar mig för.
Citera
2026-07-30, 01:32
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilkentrappappapp
Kan säkert stämma.
Innan ramaskriet kan jag understryka att jag bjussigt är med på att han säkert är 172.
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Det är väl fler än jag här som ser tydligt att han är kort. Ögat ljuger inte. Han är i alla fall längre än en dvärg.

Okej, jag kan väl bjuda på 2 cm oxå, dvs att Måns Petter Albert är 172 cm kort, men inte en enda cm till!
Citera
2026-07-30, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Okej, jag kan väl bjuda på 2 cm oxå, dvs att Måns Petter Albert är 172 cm kort, men inte en enda cm till!

Gött för honom! Längd han kan acceptera och ny peruk, vilket catch då vare bara att sluta knarka så han kan få ordning på intäkter och utgifter, med!
Citera
2026-07-30, 04:30
Medlem
Citat:
Nu var det inte det jag frågade om.
Nej, ni är inte fler här som ser varken det ena eller det andra. Flockmentaliteten däremot är stark (och det skulle ibland kunna vara en ursäkt). MEN nu är det ju tyvärr så att du bara ljuger rakt av. Sorgligt är att du inte ens vet varför.

P.s. Ögat ljuger VÄLDIGT ofta.

Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Hur vet vi att han inte är 172,5 cm? Beror på vilka sulor han har?
Senast redigerad av Vipan 2026-07-30 kl. 04:36.
Citera
2026-07-30, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Så du har alltså stått bredvid honom flera gånger i verkliga livet? Eller hur tänker du rättfärdiga det här ”rätt”? För du vet, vilda gissningar räknas inte som sanning. Det gäller både dig och dina vänner. Bara för att ni tror att ni alltid måste skriva påståenden utan minsta bevis betyder det inte att ni har rätt.

Konstigt att det alltid bara är vår sida som levererar fakta, som till exempel hans eget uttalande om att han är 180 lång.
https://www.instagram.com/reel/CkSx43QDNq9/

Men på något sätt är det inte förvånande att CJs beundrare letar upp just en sak att baktala honom för, något som CJ själv redan har gjort narr av offentligt. Och hon har ju ofta uppträtt nedlåtande mot honom, trots att hon påstås ha älskat honom till överdrift. Vilken älskvärd kvinna, som uppenbarligen alltid har förödmjukat sin man offentligt vid så många olika tillfällen. Man måste vara en dåre som tror att det skulle kunna ligga någon sorts taktik bakom detta.
Och även där anges ytterligare ett personligt uttalande från honom, nämligen att han är 181 lång.
https://www.hant.se/noje/ciara-jansons-fracka-pik-till-mans-zelmerlow-pa-fars-dag-sa-synd/5192885
Han är enligt egen utsago alltså både 180 och 181 cm? Men i verkligheten är han 174 cm. På en skala 1-10, hur lågt självförtroende har man om man måste ljuga om sin längd?
Citera
2026-07-30, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Han är enligt egen utsago alltså både 180 och 181 cm? Men i verkligheten är han 174 cm. På en skala 1-10, hur lågt självförtroende har man om man måste ljuga om sin längd?

Frågan är felställd. Det handlar om en person som ljuger om sin längd utan att han måste.

En person som Månsan ofta syn(te)s med på bild är ju Petra Mede. Hon är enligt relativt samstämmiga uppgifter på nätet, bland annat den egna hemsidan, 176 eller 177 centimeter lång. Månsan är på alla bilder 5-10 centimeter kortare än hon.
Citera
2026-07-30, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Frågan är felställd. Det handlar om en person som ljuger om sin längd utan att han måste.

En person som Månsan ofta syn(te)s med på bild är ju Petra Mede. Hon är enligt relativt samstämmiga uppgifter på nätet, bland annat den egna hemsidan, 176 eller 177 centimeter lång. Månsan är på alla bilder 5-10 centimeter kortare än hon.

Är det inte värdigare isåfall att ljuga och dra till med att sitter inne på ett riktigt jävla pringlesrör än något som alla ser inte stämmer, bums?
Citera
2026-07-30, 11:40
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilkentrappappapp
Är det inte värdigare isåfall att ljuga och dra till med att sitter inne på ett riktigt jävla pringlesrör än något som alla ser inte stämmer, bums?

Kan ju vara så att alldeles för många kvinnor (& män) sett Mums ev prinskorv "in action" och då blir ju inte det lättare att ljuga om än sin kroppsliga längd.
Citera
2026-07-30, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Det här med matematik verkar vara en svår nöt att knäcka. Men - precis som ett "halvhuvud kortare" minskar längden med i snitt 10 cm, så ÖKAR en persons längd med 10 cm om vederbörande bär 10 cm höga klackar.
Otroligt va?

MZ är fortfarande 181 cm.
Citera
2026-07-30, 15:13
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Det här med matematik verkar vara en svår nöt att knäcka. Men - precis som ett "halvhuvud kortare" minskar längden med i snitt 10 cm, så ÖKAR en persons längd med 10 cm om vederbörande bär 10 cm höga klackar.
Otroligt va?

Du lever tydligen i en förnekelsebubbla inför sanningen (max 174cm) lika Mor o Far Mums gjorde under många år innan allt**** brakade loss.

* Kokaingate
* Otrohetgate
* Transgate
* Skilsmässogate
Citera
2026-07-30, 17:15
Medlem
Citat:
Otroligt va?

Så om han går med styltor så blir han 231 cm? Jag tror inte att det är vad man menar med kroppslängd. Funkar det likadant med vikten? Om man har mycket grejer i fickorna så bantar man om man tar av sig byxorna? Är det förresten sant att han har en prinskorv där finnar har en hiilosmakkara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in