2026-07-29, 20:20
Medlem
Är det någon som vet om Månsan brukar nakenbada någonstans i närheten av sitt chateau utanför Kyrkheddinge utanför Staffanstorp utanför Lund? Närmaste insjöbadplats torde vara Pudesjön vid Klågerup, men där förväntas man skyla sig. Annars finns ju Malmö på bekvämt avstånd med både nakenbrygga och kallbadhus.
Citera
2026-07-29, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Så du vill lura i folk att han är 167 cm lång?
Alltså endast 2 cm längre än sin exfru, hela 17 cm kortare än Jonas Björkman och nästan 1 dm kortare än Eric Saade (bara för att ta några exempel - där det dessutom går extremt lätt att verifiera sanningshalten)?

Ok. Det hela är så dumt att jag tänker att vi helt enkelt säger så då.

Det sa jag inte - bara att jag var längre. Dvs han är inte 181 cm det var tydligen oerhört känsligt.
Citera
2026-07-29, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilkentrappappapp
Det är han absolut inte, jag är 177 och han är halvthuvud kortare alltså
Då har du uppenbarligen en skev syn på saker och ting. Jag är inte 175 lång (men längre än 170) och han är en ordentlig bit längre än jag. Och det syns väl på flera foton där vi båda har platta skor. Det är verkligen patetiskt av er att ni försöker hitta på lögner om allt möjligt...
Citera
2026-07-29, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Då har du uppenbarligen en skev syn på saker och ting. Jag är inte 175 lång (men längre än 170) och han är en ordentlig bit längre än jag. Och det syns väl på flera foton där vi båda har platta skor. Det är verkligen patetiskt av er att ni försöker hitta på lögner om allt möjligt...

Det var inte meningen att göra någon arg. Men rätt ska va rätt.
Citera
2026-07-29, 21:13
Medlem
Citat:
Det sa jag inte - bara att jag var längre. Dvs han är inte 181 cm det var tydligen oerhört känsligt.
Varför skulle det vara känsligt? För att du får svar på tal angående påståenden du rakt av hittat på - och som går lätt att kolla upp?
Nej, jag tycker snarare det är så dumt att jag lätt sekundärskäms.

Och, jo - du sa faktiskt sa att MZ är 167 cm lång.
Du påstår att du är 177 cm. Dra därifrån bort det halva huvud som skilde er åt (vanligtvis 18 - 22 cm) vilket borde bli -10 cm. Vilket i sin tur är lika med... just det! 167 cm.

Har du lust att kommentera något om längdskillnaderna på de exempelpersoner jag gav dig?
Citera
2026-07-29, 21:45
Medlem
Citat:
Det var inte meningen att göra någon arg. Men rätt ska va rätt.
Så du har alltså stått bredvid honom flera gånger i verkliga livet? Eller hur tänker du rättfärdiga det här ”rätt”? För du vet, vilda gissningar räknas inte som sanning. Det gäller både dig och dina vänner. Bara för att ni tror att ni alltid måste skriva påståenden utan minsta bevis betyder det inte att ni har rätt.

Konstigt att det alltid bara är vår sida som levererar fakta, som till exempel hans eget uttalande om att han är 180 lång.
https://www.instagram.com/reel/CkSx43QDNq9/

Men på något sätt är det inte förvånande att CJs beundrare letar upp just en sak att baktala honom för, något som CJ själv redan har gjort narr av offentligt. Och hon har ju ofta uppträtt nedlåtande mot honom, trots att hon påstås ha älskat honom till överdrift. Vilken älskvärd kvinna, som uppenbarligen alltid har förödmjukat sin man offentligt vid så många olika tillfällen. Man måste vara en dåre som tror att det skulle kunna ligga någon sorts taktik bakom detta.
Och även där anges ytterligare ett personligt uttalande från honom, nämligen att han är 181 lång.
https://www.hant.se/noje/ciara-jansons-fracka-pik-till-mans-zelmerlow-pa-fars-dag-sa-synd/5192885
Citera
2026-07-29, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Så du har alltså stått bredvid honom flera gånger i verkliga livet? Eller hur tänker du rättfärdiga det här ”rätt”? För du vet, vilda gissningar räknas inte som sanning. Det gäller både dig och dina vänner. Bara för att ni tror att ni alltid måste skriva påståenden utan minsta bevis betyder det inte att ni har rätt.

Konstigt att det alltid bara är vår sida som levererar fakta, som till exempel hans eget uttalande om att han är 180 lång.
https://www.instagram.com/reel/CkSx43QDNq9/

Men på något sätt är det inte förvånande att CJs beundrare letar upp just en sak att baktala honom för, något som CJ själv redan har gjort narr av offentligt. Och hon har ju ofta uppträtt nedlåtande mot honom, trots att hon påstås ha älskat honom till överdrift. Vilken älskvärd kvinna, som uppenbarligen alltid har förödmjukat sin man offentligt vid så många olika tillfällen. Man måste vara en dåre som tror att det skulle kunna ligga någon sorts taktik bakom detta.
Och även där anges ytterligare ett personligt uttalande från honom, nämligen att han är 181 lång.
https://www.hant.se/noje/ciara-jansons-fracka-pik-till-mans-zelmerlow-pa-fars-dag-sa-synd/5192885

1. Man måste inte stå bredvid någon för att jämföra längd. Man kan också ligga bredvid någon.

2. Uttalanden av personen själv är inte fakta. Särskilt inte om kroppsmått, som tydligen är oerhört kontroversiellt.
Citera
2026-07-29, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Han är inte 181 cm. Sluta ljug! Omkring 170 är närmare sanningen.
För mig är detta något av en gåta.
Kan du vara snäll och förenkla mysteriet lite genom att berätta närmre om hur det kommer sig att just DU känner till den faktiska sanningen bättre än någon annan?
Citera
2026-07-29, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
1. Man måste inte stå bredvid någon för att jämföra längd. Man kan också ligga bredvid någon.

2. Uttalanden av personen själv är inte fakta. Särskilt inte om kroppsmått, som tydligen är oerhört kontroversiellt.
Om han själv skarvar uppåt och säger 180 får vi nog dra av en decimeter. Månz har ljugit om mycket och så även i detta fall. 170 eller max 172 ser han ut att vara. Ser väldigt kort ut. 167 cm är vad jag uppskattar längden/höjden till.
Senast redigerad av Vipan 2026-07-29 kl. 22:51.
Citera
2026-07-29, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Om han själv skarvar uppåt och säger 180 får vi nog dra av en decimeter. Månz har ljugit om mycket och så även i detta fall. 170 eller max 172 ser han ut att vara. Ser väldigt kort ut. 167 cm är också rimligt.

Kan säkert stämma.
Innan ramaskriet kan jag understryka att jag bjussigt är med på att han säkert är 172.
Citera
2026-07-29, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
För mig är detta något av en gåta.
Kan du vara snäll och förenkla mysteriet lite genom att berätta närmre om hur det kommer sig att just DU känner till den faktiska sanningen bättre än någon annan?
Det är väl fler än jag här som ser tydligt att han är kort. Ögat ljuger inte. Han är i alla fall längre än en dvärg.
Senast redigerad av Vipan 2026-07-29 kl. 22:57.
Citera
2026-07-29, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt

Vill du påstå att du och MZ har legat bredvid varandra på en rak, hård yta med fötterna mot något vinkelrätt och att det var då sanningen kom fram?

Om personens egna uppgifter inte är tillförlitliga undrar jag återigen vad du har att säga om exempelpersonerna? Har de alla kanske ljugit? Är Eric Saade egentligen max 155 cm lång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in