2026-07-30, 10:43
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jag uppskattar att minst 25 % av de yngre kvinnorna är skadat gods, på ett eller annat sätt. Bland de mest fysiskt attraktiva - säkerligen mer än 90 %.

Kan du inte bara släppa detta ämne. Inte din sak och inte din fight.

Oroa dej för det orangea kuvertet i ställe på ålderns höst och låt dagens generation lösa sina
egna problem
Citera
2026-07-30, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trewq
De flesta män har ett och endast ett grundläggande önskemål på kvinnor: ät inte som en jävla flodhäst. Resten går faktiskt att kompromissa med; intelligens, personlighet, ja till och med ansiktets fulhet.

Trots att detta borde vara jävligt känt hos kvinnorna, så äter och super sig allt fler allt fetare vid allt yngre åldrar. Och då frågar man sig: VARFÖR?
Gäller båda könen.
Citera
2026-07-30, 11:04
Medlem
trewqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Gäller båda könen.
Eftersom jag är en heterosexuell man är jag inte särskilt brydd om manlig fetma och skörlevnad. Snarast att det gynnar mig ju fler av mina konkurrenter som går ner sig.

Eller egentligen inte, eftersom det bara sänker den generella standarden (att vara plufsig är det nya normaltillståndet) och leder till en slags negativ kapprustning mellan könen, ett slags race to the bottom där vi också kommer att se ut som amerikaner.
Citera
2026-07-30, 11:04
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Killar och män, det här handlar om era relationer till det motsatta könet. Vissa av er tycker att kvinnor är underbara och saknar fel. Lätt hänt i ett land som Sverige, där myndigheter och skola domineras av kvinnor, och media präglas av ett feministiskt narrativ. I synnerhet de unga och mer attraktiva kvinnor som ni bländas av, de som ni är kåta på. Det är en illusion. Dessa kvinnor är de värsta av alla att ha att göra med. Total narcissism och parasitism. Glöm inte bort att även dessa kvinnor bajsar, pruttar, svettas och lider av psykiska problem i stor utsträckning.

Topic:

Hur ska vi förmå killar och män att sluta simpa (fjäska) för unga kvinnor? Det leder bara till mer förnedring och elände. Dessutom föds egot på korkade och ytliga kvinnor som egentligen bara gillar våldsbenägna bad boys och kriminella, och i många fall har diverse psykiska diagnoser.

Det enda sättet för en man att lära sig detta är att ha en 3+ år relation med en sådan tjej och sedan inse att livet blivit ett helvete och att sedan hålla sig långt borta i fortsättningen. Problemet löst.
Citera
2026-07-30, 11:08
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
De flesta män har ett och endast ett grundläggande önskemål på kvinnor: ät inte som en jävla flodhäst. Resten går faktiskt att kompromissa med; intelligens, personlighet, ja till och med ansiktets fulhet.

Trots att detta borde vara jävligt känt hos kvinnorna, så äter och super sig allt fler allt fetare vid allt yngre åldrar. Och då frågar man sig: VARFÖR?

Unga män har detta krav och det är fullt rimligt. Men äldre män har det ännu viktigare kravet om att slippa drama.
Citera
2026-07-30, 11:22
Medlem
Hypergamy är påriktigt, speciellt med den digitala världen idag så jämförs inte män med sina manliga grannar längre, utan med alla män i hela världen, tack vare instagram.
All kvinnor (från ettor till tior) vill dejta de top 1% av männen, som är snyggast, smartast, rikast och mest intresanta.
Vi som tillhör de top 10% ligger ändå mycket, på baren raggar kvinnor oss, vi behöver bara visa oss och ha en cirkel runt oss som visar status. Och sen kommer tjejerna själva.
Ändå så räcker inte att vara top 10%, jag är normal lång, har ganska bra utseende av vad jag hört, sexig kropp med runt 10-15% kroppsfett, bra yrke och kör en fet bil.
Ändå är jag medveten att det finns en del män som moggar mig i alla aspekter och säkert får många fler tjejer, därför har jag aldrig nöjt mig och strävat efter att förbättra mig hela tiden. Inte bara för att få brudar, men också för min egen skull.
Jag rekommenderar samma mindset, det är så verkligheten ser ut, du kan gnälla och kritisera men det kommer inte förändra resultatet, det är hur det ser ut. Jag gissar på att majoriteten av kvinnorna har minst 3-5 gånger fler sex partners än genomsnittmannen, det för att en liten minoritet av männen drunkar medan the average joe dör av törst.
Det finns många bra tjejer därute som letar efter förhållande och inte ligger runt och samtidigt har en realistiskt bild av sig själva och vilka män de kan bli ihop med.
Men det finns också en del som tror att de är värda en chad, för att en chad satte på de en natt och ignonerar killar av deras egna leauge.
Min rekommendation efter att legat med 60 tjejer i tjugoårs åldern är att inte nöja dig med en tjej, även om du är i ett förhållande ska du knulla så många som möjligt, det är också vad kvinnor vill ha! En man som har val... om du fastnar för EN brud och visar att hon är den bästa du kunde få tappar hon intresse. Hon ska veta att du har andra brudar, då tar hennes fear of lost över och gör allt för att behålla dig. Du knullar massa & din tjejer älskar dig mer för det. Win win.
Citera
2026-07-30, 11:24
Medlem
trewqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Unga män har detta krav och det är fullt rimligt. Men äldre män har det ännu viktigare kravet om att slippa drama.
Det får stå för dig. Håller med dig såklart om att få slippa drama. Jag har dock fortfarande önskemålet angående slankhet och är snart femtio. Tyvärr gör ju det att rätt vad det är så nyper sedlighetspolisen mig i örat.
Citera
2026-07-30, 11:27
Medlem
Citat:
Killar och män, det här handlar om era relationer till det motsatta könet. Vissa av er tycker att kvinnor är underbara och saknar fel. Lätt hänt i ett land som Sverige, där myndigheter och skola domineras av kvinnor, och media präglas av ett feministiskt narrativ. I synnerhet de unga och mer attraktiva kvinnor som ni bländas av, de som ni är kåta på. Det är en illusion. Dessa kvinnor är de värsta av alla att ha att göra med. Total narcissism och parasitism. Glöm inte bort att även dessa kvinnor bajsar, pruttar, svettas och lider av psykiska problem i stor utsträckning.

Topic:

Hur ska vi förmå killar och män att sluta simpa (fjäska) för unga kvinnor? Det leder bara till mer förnedring och elände. Dessutom föds egot på korkade och ytliga kvinnor som egentligen bara gillar våldsbenägna bad boys och kriminella, och i många fall har diverse psykiska diagnoser.

Hade aldrig hört/sett ordet simpa tidigare.

Att män simpar för kvinnor är inget konstigt alls.
Vi är djur och liksom fasanerna och tupparna och och och vill para sig för rasens fortlevnad och ens egna geners spridning. Fast vi tror vi är smarta så är vi inte det.

"En parningslek (eller spell) är ett fast mönster av beteenden där djur, särskilt hanar, visar upp sig, kämpar eller kommunicerar för att locka till sig en partner och fortplanta sig"
Citera
2026-07-30, 12:06
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Det får stå för dig. Håller med dig såklart om att få slippa drama. Jag har dock fortfarande önskemålet angående slankhet och är snart femtio. Tyvärr gör ju det att rätt vad det är så nyper sedlighetspolisen mig i örat.

Vad är viktigast? Tar ett pålitligt fetto med hjärtat på det rätta stället alla dar i veckan framför en galen narcissistisk drama queen 10a. Detta är ju lite vad trådstarten är inne på. Det krävs dock livserfarenhet för att komma fram till den preferensen. Att se karaktär som det absolut viktigaste kravet.
Citera
2026-07-30, 12:14
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Hade aldrig hört/sett ordet simpa tidigare.

Att män simpar för kvinnor är inget konstigt alls.
Vi är djur och liksom fasanerna och tupparna och och och vill para sig för rasens fortlevnad och ens egna geners spridning. Fast vi tror vi är smarta så är vi inte det.

"En parningslek (eller spell) är ett fast mönster av beteenden där djur, särskilt hanar, visar upp sig, kämpar eller kommunicerar för att locka till sig en partner och fortplanta sig"
Är det inte lite muppig parningslek ni ägnar er åt?

En bättre "lek" kan ju vara att man jagar kvinnan och får man fatt i henne så är leken över. Synpunkter?
Citera
2026-07-30, 12:34
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Jag vet inte vilken verklighet TS befinner sig i, men jag skulle säga att i Sverige, precis som alla andra år, är det männen som bestämmer allt och tjejerna som fjäskar får en liten bit makt utan att behöva lära sig något annat än medfödd kvinnlighet. Det måste nästan vara jobbigare att vara kvinna och låtsas vara man, och t.ex vara chef eller uppfinningsrik.
Citera
2026-07-30, 12:36
Medlem
tnems avatar
Citat:

Topic:

Promota rörelse så som exempelvis MGTOW.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in