2026-07-24, 19:58
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fairlyodderika
Minns ni soppan när hon var otrogen mot Marcus med Pelle? Som har barn med Sophie som också var med i samma serie som Linn? Det var som att ligga med en kollegas man ju..

Linn försökte ju jaga honom efter att han sa att det bara vart ett ONS, hon kommenterade hans bilder osv. Han är tydligen tillsammans med Sophie igen och ska flytta ihop.

Undrar om Linn stör sig på det? Att hon lyckades ta sig mellan dem, ligga med honom, bli dumpad och sen går han tillbaka till sitt ex över Linn

De har ju varit sambos i snart ett år redan ju?
Citera
2026-07-24, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
De har ju varit sambos i snart ett år redan ju?

Aha, haha då är jag efter
Citera
2026-07-26, 15:03
Avstängd
ERKKANMs avatar
Hejsan, jag är en "gammal" klasskamrat till Linn från Gymnasiet, (Vem jag var i den klassen håller jag hemligt) och efter att ha läst en hel del kommentarer om henne här så är jag förvånad över att läsa om hur hon egentligen är som personlighet vilket jag inte trodde att hon skulle vara.
Visst absolut vet jag att hon alltid har varit som en "modell" när vi gick på Gymnasiet såklart och så ville hon vara den "snyggaste" tjejen då hon blev avundsjuk när hon fick höra att en annan tjej blev utsedd som den snyggaste i länet.
Jag minns även att hon var tillsammans med denne Marcus och pratade mycket om honom, men jag minns också att hon sa saker som att en lärare var ganska snygg då han hade muskler och sen att de som är homosexuella alltid är snyggare än heterosexuella, och när jag fick höra det så tänkte jag att hon redan hade en pojkvän och att hon inte behöver kolla på någon annan kille.

Nu fick ni lite "flummig" information om vad jag uppfattade om henne på Gymnasiet men jag kände inte henne så bra då jag inte umgicks med henne såklart utan vi var oftast alltid splittrade i olika grupper där och då
Citera
2026-07-27, 10:49
Medlem
Nu har hon varit här o läst igen, ngn skrev ju om mamma kontra förälder. Nu berättar hon hur hon ÄLSKAR att hon blev mamma tidigt, hon älskar alla sina barn o alla har varit i stort sett planerade. Hon förstår inte skillnaden mellan att vara mamma o förälder, hon har sina barn som statusprylar samt att hon är ”mallig” över att vara ”ung mamma”. Dum är bara förnamnet och såååå stressande att se hennes pillande i håret, ser hon inte själv hur galet det ser ut!?
Citera
2026-07-27, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finalen15
Nu har hon varit här o läst igen, ngn skrev ju om mamma kontra förälder. Nu berättar hon hur hon ÄLSKAR att hon blev mamma tidigt, hon älskar alla sina barn o alla har varit i stort sett planerade. Hon förstår inte skillnaden mellan att vara mamma o förälder, hon har sina barn som statusprylar samt att hon är ”mallig” över att vara ”ung mamma”. Dum är bara förnamnet och såååå stressande att se hennes pillande i håret, ser hon inte själv hur galet det ser ut!?

Pillandet i håret tror jag är något som kom för mååånga år sedan när det ansågs vara en "sexig sak" för tjejer att göra (i tonåren), men då IBLAND, inte maniskt varannan sekund som Linn gör...

Men med tanke på att hon vill vara en prinsessa som snart 30 åring kanske hon borde studera alla riktiga prinsessor och bete sig mer vuxet och sofistikerat, inte barnsligt och fjortisbeteende. Men det är klart, hon vill väl vara Disneyprinsessa, problemet är ju att alla dessa är typ 14 år, inte snart 30. Vilken MAN vill ha en kvinna som beter sig som en tonåring..?
Citera
2026-07-27, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finalen15
Vad menar du med att hon inte kan simma? Hon simmar ju när hon kommer upp ur vattnet efter hoppet.
Hon kommer inte bli godkänd i skolan om hon simmar på det sättet. Och ja jag är simskolelärare.
Citera
2026-07-28, 10:04
Medlem
cosmic_dancers avatar
Linn var ledsen då barnen åkte till sina pappor och pratade med en "vuxen kompis"... Ja ser man sin åttaåring som en av sina bästa vänner är det kanske bra att kategorisera vännerna, som små och vuxna.

För mig är vuxenkompis och många andra är det som en kontakt som många med funktionsnedsättning har. Att de har en kontaktperson, via kommunen som fungerar som en kompis de kan fika med, resa och gå på bio med etc.

Som normalfungerande myndig person definerar man inte sina vänner som "vuxen kompis"
Citera
2026-07-28, 11:58
Medlem
Hon kan inte ha vuxen relationer för ingen mer än hennes mamma och syster står ut med henne! Hur tror hon ens de finns en ”bra” man därute som vill ha en så barnslig ytlig människa som henne?? Vad ska dom ens prata om
Citera
2026-07-28, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MammaMu72
Hon kommer inte bli godkänd i skolan om hon simmar på det sättet. Och ja jag är simskolelärare.

Ok men då har väl hennes simlärare misslyckats om det är så dåligt som du tycker, kanske ska be om förflyttning dit o styra upp skeppet🤷‍♀️
Citera
2026-07-28, 19:43
Medlem
Lever människan bara på charkbrickor?
Citera
2026-07-28, 21:15
Medlem
När Får Man Se Hennes Ekonomi??!!
Citera
2026-07-28, 21:47
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chippen100
Lever människan bara på charkbrickor?

Till stor del, gärna med lite gotte som godis, chips och choklad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in