2026-07-22, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Jag tror med samma, plus att man fick då se den"rätta" Linn, absolut 100% att hon älskar sina barn, men tror ärligt att hon känner att hon har missat mycket när hon fick dom relativt ung och tätt inpå.
Vet att jag skrivit detta förut, men tror Linn älskar och vara mamma, men inte en förälder.
Hon älskar att vara ung mamma... O det är hon ju inte längre.
Alla hennes dömande uttalde tidigare om folk som festar, reser utomlands osv osv osv man såg ju igenom det redan då.
Citera
2026-07-22, 12:54
Medlem
Vi kanske ska vara snälla i tankar om Belle. Hon kanske har vissa problem som dom inte vill gå ut med. Kanske är därför hon måste köras i vagn o har svårt m talet.
Citera
2026-07-22, 13:45
Medlem
Såklart man skall tänka på Belle men som förälder kan man iallafall klippa naglarna på barnen..
Citera
2026-07-22, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brenneborken
Såklart man skall tänka på Belle men som förälder kan man iallafall klippa naglarna på barnen..

Det håller jag verkligen med om samt ren o hel som ser normalt ut på en 4 åring, ingen magtröja, men ngt fel är det ju med tanke på att hon måste köras i vagn.
Citera
2026-07-23, 18:50
Medlem
Hur gammal är hennes äldsta? Det är väl hon som hoppar från hopptornet? Hon kan ju inte simma!! Kanske skall sätta barnen i simskola.
Citera
2026-07-23, 19:03
Medlem
Vet någon om Belle fortfarande har blöja? Nu skriver hon att Belle har slutat med napp det tror jag inte på hon har väl läst här
Citera
2026-07-23, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MammaMu72
Hur gammal är hennes äldsta? Det är väl hon som hoppar från hopptornet? Hon kan ju inte simma!! Kanske skall sätta barnen i simskola.

Jo hon har väl gått på simskola? Hon är 9 år och såklart har hon ju varit med skolan också och simmat
Citera
2026-07-23, 19:22
Medlem
Citat:

T är väl 9 eller 10? Tror jag
Citera
2026-07-23, 20:08
Medlem
Citat:

Vad menar du med att hon inte kan simma? Hon simmar ju när hon kommer upp ur vattnet efter hoppet.
Citera
2026-07-24, 14:24
Medlem
En detalj som jag tycker inte riktigt uppmärksammats här angående hennes svar på vilka av barnen som exponeras offentligt:

Hon sa att mittenbarnet får hon inte längre visa, äldsta är stor nu och får välja själv. Hon säger alltså mellan raderna att innan barnen är stora nog att välja kan de inte säga "nej".

Det är helt sjukt. Grundinställningen borde vara att INTE använda sina småbarn som reklamskådisar, sen när de blir gamla nog att ta egna beslut, då kan man väl fundera på det. Men här är det alltså tvärtom.

Jag tycker ofta Linn får onödig kritik för skitsaker i denna tråd, men det där är så jävla fel. Och hon är inte den enda "mamma-fluencern" om man säger så...
Citera
2026-07-24, 15:02
Medlem
Minns ni soppan när hon var otrogen mot Marcus med Pelle? Som har barn med Sophie som också var med i samma serie som Linn? Det var som att ligga med en kollegas man ju..

Linn försökte ju jaga honom efter att han sa att det bara vart ett ONS, hon kommenterade hans bilder osv. Han är tydligen tillsammans med Sophie igen och ska flytta ihop.

Undrar om Linn stör sig på det? Att hon lyckades ta sig mellan dem, ligga med honom, bli dumpad och sen går han tillbaka till sitt ex över Linn
Citera
2026-07-24, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
En detalj som jag tycker inte riktigt uppmärksammats här angående hennes svar på vilka av barnen som exponeras offentligt:

Hon sa att mittenbarnet får hon inte längre visa, äldsta är stor nu och får välja själv. Hon säger alltså mellan raderna att innan barnen är stora nog att välja kan de inte säga "nej".

Det är helt sjukt. Grundinställningen borde vara att INTE använda sina småbarn som reklamskådisar, sen när de blir gamla nog att ta egna beslut, då kan man väl fundera på det. Men här är det alltså tvärtom.

Jag tycker ofta Linn får onödig kritik för skitsaker i denna tråd, men det där är så jävla fel. Och hon är inte den enda "mamma-fluencern" om man säger så...
Att säga att T är stor nog att bestämma själv, det om ngt visar att hon inte har alla hästar hemma. Är hon heeeeelt dum i huvudet, flickan ÄR ett barn! Att inte M sätter ner foten han är ju ganska vaken i skallen iallafall att S inte sätter ner ang B är förståeligt för Linn o han är på samma intelligensnivå. Fy fan för korkade föräldrar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in