2026-09-19, 09:05
Medlem
Kan det vara så att hon väntar tills hon har fått pengarna från huset, så att hon kan sätta in dem i företaget och därefter göra sin redovisning, för att på så sätt hålla sin ”verksamhet” levande?
Citera
2026-09-19, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av virrekaj
Kan det vara så att hon väntar tills hon har fått pengarna från huset, så att hon kan sätta in dem i företaget och därefter göra sin redovisning, för att på så sätt hålla sin ”verksamhet” levande?

Det låter ju troligt, om man kan göra så.
Citera
2026-09-19, 19:15
Medlem
Alla Örebros influensers var på nyöppnade kaféet idag, men inte Linn.
Citera
2026-09-21, 22:41
Medlem
Alla influenser bjöds in alla utan Linn för hon bjöds inte in 🤣🤣
Citera
Igår, 19:57
Medlem
Börjar bli uttjatat nu att hon hela tiden ska poängtera om hur det är att vara mamma , som det vore det enda hennes identitet går ut på.
Jag är också mamma , men inte går jag runt och skryter eller pratar 24/7 om det.

Känns som att hon är ett tomt skal inuti , förutom att hon är mamma.
Citera
Igår, 20:26
Medlem
XtraXs avatar
Nu jäklar ska det visas att hon visst kan laga "riktig" mat..
Citera
Igår, 22:38
Medlem
Noterade två grejer:

1. Hon har tagit bort det senaste inlägget på Instagram där Belle stod med en handduk eller filt, eller vad det var, uppdragen mot hakan. Oklart varför hon tog bort det? Bilden var kanske inte drömmig nog.

2. Hon verkar ha funnit AI och detta är bara början kan jag tänka mig. Några bilder är så uppenbart (dåligt) AI-redigerade så det skriker om det. Värst är den där hon och barnen går med ryggen mot "kameran" på en brygga/ett trädäck, med en hamn i bakgrunden. Och nu på det senaste inlägget känns det som att AI har fått äran att skriva texten, men jag vet inte... Kan ha fel, men det känns så AI "tokroligt/gulligt", en ny rad för varje mening och en emoji i slutet av varje mening.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in