2026-07-27, 21:22
Medlem
Stora amerikanska bolagen är rätt så safe. Sedan Trump kom tillbaka är de betydligt mindre benägna att använda regnbågsloggor.

Invandrarbutiker är också rätt så safe. Arab Livs och liknande.
Citera
2026-07-27, 22:09
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Samt undvik parker och där det finns bilar.
Citera
2026-07-27, 22:30
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av armeria
Stora amerikanska bolagen är rätt så safe. Sedan Trump kom tillbaka är de betydligt mindre benägna att använda regnbågsloggor.

Invandrarbutiker är också rätt så safe. Arab Livs och liknande.

Ja det har helt klart minskat vilket ju är suveränt.

Men risken finns fortfarande att oskyldiga människor går in i en butik där det är fullt med homosexflaggor. De kanske har barn med sig. Vore schysst att förvarna andra ifall någon vet en specifik butik.
Citera
Igår, 01:24
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Ja det har helt klart minskat vilket ju är suveränt.

Men risken finns fortfarande att oskyldiga människor går in i en butik där det är fullt med homosexflaggor. De kanske har barn med sig. Vore schysst att förvarna andra ifall någon vet en specifik butik.

Vad fan är du rädd att bli smittad av något?
Citera
Igår, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Vad fan är du rädd att bli smittad av något?

Klart man är rädd för Transwokeviruset, värre än covid, svininfluensan, aids och spanska sjukan tillsammans
Citera
Igår, 15:53
Medlem
Citat:
För oss som inte vill vistas bland snopp-i-mans-rumpa-flaggor samt diverse hbtqixyz* teman. Vilka butiker ska man undvika under pride?

Här varnar vi för och diskuterar butikerna och företagen att undvika!
Vad exakt är det du är rädd att drabbas av?
Du kan boka ett läkarsamtal för att få hjälp att hitta medicinering som gör det lättare för dig att möta människor du är rädd för. Alternativt kan du bosätta dig på landet någonstans.
Citera
Igår, 22:16
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherClark
Vad exakt är det du är rädd att drabbas av?
Du kan boka ett läkarsamtal för att få hjälp att hitta medicinering som gör det lättare för dig att möta människor du är rädd för. Alternativt kan du bosätta dig på landet någonstans.

Vill inte se äckliga bögsexsymboler när jag handlar bara. Onajs för barnfamiljer också.
Citera
Igår, 22:54
Medlem
Citat:
Vill inte se äckliga bögsexsymboler när jag handlar bara. Onajs för barnfamiljer också.
Om du har svårt att vistas på offentliga platser där du riskerar att stöta på symboler du tycker är stötande så är mitt bästa tips att inte bo i en europeisk storstad. Om det inte är ett alternativ att flytta så kan jag lugna dig med att jag inte har sett särskilt mycket av pridefirandet i mina lokala matbutiker.
Senast redigerad av BrotherClark Igår kl. 22:57.
Citera
Idag, 01:06
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherClark
Om du har svårt att vistas på offentliga platser där du riskerar att stöta på symboler du tycker är stötande så är mitt bästa tips att inte bo i en europeisk storstad. Om det inte är ett alternativ att flytta så kan jag lugna dig med att jag inte har sett särskilt mycket av pridefirandet i mina lokala matbutiker.

Bättre att de slutar hänga äckliga flaggor överallt. Men faktum är att det har minskat tycker jag. Mycket mindre woke och pride nu än bara några år sedan! Men det skadar inte att ändå ge folk en heads up om de butiker som fortfarande håller på. Det är ju bara schysst
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in