Igår, 17:07
Medlem
AndersPersson99s avatar
För oss som inte vill vistas bland snopp-i-mans-rumpa-flaggor samt diverse hbtqixyz* teman. Vilka butiker ska man undvika under pride?

Här varnar vi för och diskuterar butikerna och företagen att undvika!
Citera
Igår, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
För oss som inte vill vistas bland snopp-i-mans-rumpa-flaggor samt diverse hbtqixyz* teman. Vilka butiker ska man undvika under pride?

Hela Stockholms innerstad skulle jag rekommenderar att du håller dig borta från under själva paraden.
Citera
Igår, 17:10
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Hela Stockholms innerstad skulle jag rekommenderar att du håller dig borta från under själva paraden.

Tack! 🙏
Citera
Igår, 17:15
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99

Alla innanför tullarna, stackars sate!
Citera
Igår, 17:20
Medlem
Room531s avatar
Bojkotta varenda en som möjligt som driver på den störda psyop-propagandan. Så sinnesrubbat och fel på så många sätt & det hör INTE hemma i Sverige, eller Europa, Norr eller Väst alls egentligen. (Eller OJ började land efter land tvinga in den här propagandan & sjuka hjärntvätten samtidigt senaste årtiondena bara av en slump för att "det kändes rätt" !?) Givetvis inte. Wokemaffian borde terrorklassas - det handlar om psykologisk krigsföring för att förstöra länder och folks medvetanden inifrån. Sedan utöver hjärntvätten man försöker sig på överallt, så massimporterar man dessutom samtidigt en kult till det som vill mörda hela regnbågscirkusen - det är vad "makthavarna" vill se.. blodiga konflikter, söndra och härska, sabotera och degenerera. Ondskefullt och förargligt är det. Tänker dock inte stå ivägen för terrordåden som väntar mot vidertågen. Bort med propagandan från det offentliga, och de som driver på den utifrån ska inte ha något inflytande alls i vårat land.
Senast redigerad av Room531 Igår kl. 17:24.
Citera
Igår, 17:23
Medlem
Analwinds avatar
Jag brukar generellt undvika butiker jag inte vill gå in i, Pride eller inte.
Citera
Igår, 17:34
Medlem
Starobrnos avatar
Den här veckan, och detta sekel, bör man inte på något sätt stötta Kiruna IF Hockey. Hänt grejer sedan bröderna Salming och Pecka Lindmark och andra duktiga unga män spelade i Kiruna AIF, nu i lägre division men utan aidsproblematik.

Hockeyklubben Kiruna IF hyllas nu på morgonen i sociala medier för sina nya, regnbågsfärgade matchtröjor. Det nya matchstället är ett led i arbetet att bli Sveriges första hbt-certifierade förening.
Senast redigerad av Starobrno Igår kl. 17:42.
Citera
Igår, 17:42
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe

Jasuru, brukar alltid gå och kolla på jänkebils-cruisingen som är på Sveavägen ungefär samtidigt. Tämligen böcklingfritt där i krokarna om det nu ska shoppas loss i Stöckhölm.
Citera
Igår, 17:43
Medlem
WakeUpScreamings avatar
Undvik sexbutiker, där kan de vara trångt...
Citera
Igår, 17:45
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Riktigt destruktiv politisk rörelse. Undvik hela Sthlm.
Citera
Igår, 17:50
Medlem
Fantens avatar
Man bör för säkerhets skull undvika hela stan.
Citera
Igår, 18:01
Medlem
Nu är jag inte stockholmare, men vad har butiker med pride att göra? Du menar inte att butikerna är "prydda" med regnbågsflaggor. Har just klagat till ett par kommunchefer i min närhet där man fått för sig att hissa regnbågsflagga istf svenska flaggan eller kommunflaggan. Vad är det för dj..la trams man håller på med. Låt HBTQ-gänget gå sin promenad över Gärdet någon natt mellan 02.00 och 04.00 och sen kan det vara bra med det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in