Citat:
Ursprungligen postat av
Mindbusiness
Du har verkligen lyckats trolla tråden och postar OT inlägg i mängder. Hoppas moderatorn varnar dig.
Här diskuterar vi en potentiell IS-terrorist som försökt mörda homosexuella i Berlin. Hur man kan urskulda en IS-terrorist övergår mitt förstånd.
De är västvärldens hot som bejakar islamiseringen för att de är helt dumma i huvudet och saknar empati. Kommer kanske inte ens gå in nämnvärt i skallen på dem när de blir hängda på torget för att de är homosexuella...
Även om de är för dumma i huvudet så över min DÖDA kropp att islam får stort fäste så att det påverkar mig...
Det här var en islamisk terrorist som angrep en PRIDE-festival... Vi vet inte mer än så! Andra argumentationer är endast spekulationer och inte sällan moralrelativism, medan de skriker högerextrem över allt...
De pratar just om potentiella högerextrema men faktum är att det är vänsterrörelsen som hotar det västerländska samhället och borde krossas... Nu har jag nästan tappat förståndet över dessa nyttiga jävla idioter och maler ned sådana idioter inom loppet av sekunder och viker aldrig ned mig oavsett! Det är dessa som agerar med nazistiska (100%) metoder för att inte bara tysta utan för att sabba livet för meningsmotståndare (de skulle skratta på min grav, då jag har varit väldigt sjuk nyligen, så nu är det krig som gäller), trots att de godtyckligt bara har bestämt sig för att det inte är några fel på islam... Vänsterrörelsen saknar just insikt och tom empati gällande t ex islam och massinvandring samt hur man ska behandla samhället och meningsmotståndare.