Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Rena lögner och förtal från din sida. Det går i princip inte att bedriva forskning i Sverige som på något sätt kommer fram till "fel" slusatser gällande exempelvis feminism/kvinnor eller klimatpropagandan. Narrativet får inte ifrågasättas vetenskapligt. Det finns givetvis en orsak, narrativets grundpelare står inte på vetenskapliga ben. Det finns krafter som tjänar enormt på detta, samtidigt som vanligt folk bara förlorar. Sverige är på väg mot en mörk medeltid där häxkonst och metafysik upphöjs till absolut sanning, och inte får motsägas utan allvarliga konsekvenser.
Aha, men vi kan ha rätt båda två samtidigt. Jag vet inte särskilt mycket om hur det blir om man försöker dra "fel" slutsatser om klimat och feminism, som du pratar om, kanske blir det konsekvenser då som du säger. Har du råkat ut för det? Obehagligt i så fall, och jag står i så fall på din sida när det gäller din rätt att få föra fram forskningsresultat.
Men jag har också rätt, det dessa herrar (eller om det bara är han möjligtvis) säger får inte heller motsägas utan konsekvenser. Är det förtal? Det får man kanske inte säga i så fall, och då blir det kanske konsekvenser nu då, kritiken tystnar, och dom kan fortsätta sin monolog.