Citat:
Ursprungligen postat av
Trappisten
Nej det vill man inte, men det sker hela tiden. Samtidigt går det inte lägga skulden på kvinnorna. Feminismen är ju ingen riktig ideologi, den är en Trojansk häst, ett diskursverktyg som främmande imperiell makt använt i syfte att kontrollera befolkningen i ett koloniserat land som Sverige.
Korrekt. Feminismen är ett subversivt verktyg för globalisterna.
Citat:
Dessutom tillåts resursöverföringen fortgå utan några större protester. Alltså anser svenska män att de förtjänar att köras över för att de är fullkomligt patetiska varelser. Och det är väl bara naturens ordning?
Svenska män är bra, men de är fredsskadade och har blivit svaga.
Citat:
Sen har kvinnorna egna problem, det är ätstörningar, självskadebeteende osv. Störningar som är rätt logiska givet det befintliga samhället. Jag är inte alls säker att jag hade velat byta.
Jag tror faktiskt att detta är kvinnornas inre röst/samvete som talar, eller naturen, som påminner om vad kvinnor trycker ner i sin kognitiva dissonans. De har valt vägen till helvetet. Sådant får alltid konsekvenser, även om de badar i privilegier och slipper ta ansvar för stunden. Festen kommer till sitt slut om en inte alltför avlägsen framtid. Då kommer de att försöka få oss att glömma vad de stått för, och låtsas som om de aldrig haft feministiska värderingar. Då vill de återigen att svenska män ska beskydda och försörja dem. Ska vi verkligen göra det efter allt som varit? Jag tycker inte det...