Citat:
(1) Ska du diskutera källkritisk?
(2) Hellre CNN än färgad tolkning via ungturkar som du glor på. Angående uppgifter ur CNN.
(3) Börja konspirera, ditt favvoämne. Du behöver dra in CNN i El-Sayeds konspirationer som du efterapar.
(4) El-Sayed (D) said Tuesday that he “wouldn’t be surprised” if supporters of former Rep. Marjorie Taylor Greene (R-Ga.) voted for him, alluding to a growing divide within the Democratic Party.
(5) Är det judisk laser han har i åtanke som skapar oväder? 😂
(6) Själv har han än inte redovisat sina miljoner, vilket Stevens spinner på..
(2) Hellre CNN än färgad tolkning via ungturkar som du glor på. Angående uppgifter ur CNN.
(3) Börja konspirera, ditt favvoämne. Du behöver dra in CNN i El-Sayeds konspirationer som du efterapar.
(4) El-Sayed (D) said Tuesday that he “wouldn’t be surprised” if supporters of former Rep. Marjorie Taylor Greene (R-Ga.) voted for him, alluding to a growing divide within the Democratic Party.
(5) Är det judisk laser han har i åtanke som skapar oväder? 😂
(6) Själv har han än inte redovisat sina miljoner, vilket Stevens spinner på..
(1) kram!
(2) "ungturkar" är ett begrepp. Cenk, grundaren är förvisso turk (bor i USA och verkar inom D sedan mer än 25 är, TYT är USA-baserat och har inga problem med att kritisera Erdogan).
Ana Kasparian är näst mest framträdande medlem (och framröstad till snyggaste bruden inom media flera år i rad). Hon är armenier och turkarnas folkmord på armenier har avhandlats i TYT ett antal gånger.
https://www.youtube.com/watch?v=zQ41hqlV0Kk
Rod Stewart - Young Turks (Official HD Remaster)
låten handlar om att vara ung och banbrytande som begrepp, det unga paret i låten är inte alls turkar utan britter som bryter upp från småstadsliv för att söka lyckan tillsammans.
Bra låt. Rod Stewart är en utmärkt artist.
(3) redogör för CNN och deras bias du då
(4) precis som Trump-röstare röstade på Zohran Mamdani
(5) alla vet att Mossad har den tekniken sedan åtminstone 2011.
(6) Abdul har en väldigt rik fru som tillåter honom att "leva life" som lilla Al-Faji hade uttryckt saken.
Tyvärr har inte jag det, men jag försöker roa mig ändå.
Sov gott!