2026-07-27, 21:27
Avstängd
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nej, lååångt ifrån alla heterosexuella mån går igång på ett barn i stringbikini. Ge dig!

13 åringar är inga barn. Titta på videorna jag länkade. Det där är inget barn
Citera
2026-07-27, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Alla män hade blivit kåta om man sett en 13 åring i stringbikini såsom den 13 åringen jag länkade tidigare.

Återigen, titta på dessa två videor.

https://www.youtube.com/watch?v=x6xAk2lB_kY (Här var hon 13 år gammal)

https://www.youtube.com/watch?v=yJc-2f03qM4 (Här var hon 14 år gammal)

Titta på hennes kropp. På hennes bröst (som hon döljer till 50 % med bikinitopp), titta på hennes mage, på hennes hud, på hennes röv, på hennes ansikte.

https://www.youtube.com/watch?v=yJc-2f03qM4

Titta igen på denna videon och PAUSA 8.24 in i videon. 8 minuter och 24 sekunder in i videon. Pausa videon och titta på 14 åringen. Jämför henne med hon till vänster som är 17 år gammal.

När du ser hennes kropp, hennes bröst och hennes röv som man hade du blivit upphetsad, dvs kåt. Det måste du väl förstå? En video ljuger inte? Dina ögon ljuger väl inte här? Om du hade haft en möjlighet som man att ha sex med henne, så hade du velat ta den möjligheten då du hade blivit kåt av en sådan kvinna.

Slutligen, titta på denna videon

https://www.youtube.com/watch?v=UsMCj7CdGhk&t=235s

Börja med att titta 2:04 in i videon där du ser hur hon ser ut. Sen pausar du 4:20 in i videon där du kan se hennes röv i stringbikinin och hur hon tittar in i kameran. Du kan också pausa 4:27 in i videon. Där ser du klart och tydligt hennes röv.

Menar du verkligen att män inte hade blivit kåta av detta om man hade träffar en sådan kvinna i det verkliga livet på detta sättet när hon är i princip naken? Hur tänker du här egentligen?

Tomatkungen tycker t om det är "sjukt" och "skevt" att attraheras av 16- och 17-åringar. 50+ kärringar däremot, det är friskt och normal att attraheras av enligt henne. Jag illustrerade detta absurda resonemang i ett inlägg i en annan tråd och exemplifierade med italienskan Al Pacino gifter sig med i Gudfadern-filmen. Hon (skådisen alltså) var 16 år när filmen spelades in och ja, den man, oavsett ålder, som säger sig inte känna fysisk/sexuell attraktion gentemot henne i den filmen ljuger.

(FB) Hur unga tjejer är det ok att ragga på som 40+ man?

Finns bild där på den 16-åring som Tomatkungen tycker det är sjukt och skevt att attraheras av, och på en random 50+ kvinna som Tomatkungen tycker det är normalt och friskt att attraheras av.

Så ja, uppenbarligen går det inte att ta Tomatkungen på allvar. Ingen människa kan ha en mer uppochnervänd hjärna än vad hon har.
Citera
2026-07-27, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Men du ditt jävla pedofilas! En flicka kan få barn redan vid 9ärsålder! Dvs vid första mensen.
Sök hjälp nu.

Pedofil? Den där 13-åringen var klart och tydligt långt gången i puberteten.

Pedofiler tänder på barn som ännu inte kommit in i puberteten.
Citera
2026-07-27, 22:26
Avstängd
Iman2014s avatar
Det verkar som att även 12 åringar klär sig i stringbikini i Hawaii.

Titta på denna videon

https://www.youtube.com/watch?v=-O8f1v8MBM0

Titta 1:45 in i videon. 1 minut och 45 sekunder in i videon. Titta sedan till 1:53 in i videon. Under dessa 8 sekunder ser ni hennes röv när hon går runt i stringbikini.

Kom ihåg att hon var 12 år gammal i videon! Du har alltså 12 åringar som går runt i stringbikini och visar sin röv offentligt. Och detta är normaliserat till den grad att denna kanalen kan lägga upp 5 eller 6 videor på denna kvinnan där hon i varje video är i stringbikini.

Så titta på denna videon mellan 1:45 - 1:53 , det vill säga 8 sekunder.

Helt sjukt...

Här är ännu en video

https://www.youtube.com/watch?v=iNdsCpHmCN0&t=355s

Här har du denna feta japanska kossan som introducerar denna 12 åringen i stringbikini.

Men enligt Tomatkungen och andra här på forumet är detta helt okej och normalt.
Citera
2026-07-27, 22:41
Medlem
Citat:
Du såg i videon hur 13 åringen såg ut. Ljug nu inte. Du vet själv om att det där inte är ett barn utan en biologiskt vuxen kvinna som män blir attraherade till.
Såg faktiskt inte videon din babian! En 13åring är inte en kvinna. En bar rumpa är porr enligt dig. Vad sägs att du går ut och säger det på stan. Vilken sorts reaktion tror du får då?
Citera
2026-07-27, 22:43
Avstängd
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Tomatkungen tycker t om det är "sjukt" och "skevt" att attraheras av 16- och 17-åringar. 50+ kärringar däremot, det är friskt och normal att attraheras av enligt henne. Jag illustrerade detta absurda resonemang i ett inlägg i en annan tråd och exemplifierade med italienskan Al Pacino gifter sig med i Gudfadern-filmen. Hon (skådisen alltså) var 16 år när filmen spelades in och ja, den man, oavsett ålder, som säger sig inte känna fysisk/sexuell attraktion gentemot henne i den filmen ljuger.

(FB) Hur unga tjejer är det ok att ragga på som 40+ man?

Finns bild där på den 16-åring som Tomatkungen tycker det är sjukt och skevt att attraheras av, och på en random 50+ kvinna som Tomatkungen tycker det är normalt och friskt att attraheras av.

Så ja, uppenbarligen går det inte att ta Tomatkungen på allvar. Ingen människa kan ha en mer uppochnervänd hjärna än vad hon har.

Precis. Michael Corleones (Al Pacino) reaktion när han såg henne i filmen för första gången illustrerar ju hur män verkligen känner för en kvinna i den åldern.

https://www.youtube.com/watch?v=1y64beE5yos (2:42 in i videon)

Som du skriver så är Tomatkungen inte en seriös person. Om en person säger att det är sjukt om en man är attraherad till 16 år gamla kvinnor, hur kan man då ha en seriös diskussion om 13 eller 14 år gamla kvinnor?

Om vi tittar på denna videon igen, som jag visade innan

https://www.youtube.com/watch?v=yJc-2f03qM4

Och börjar att titta 8:14 in i videon. Och sen fortsätter titta tills 8:52 in i videon. Om vi då tittar på 14 åringen, hon i mitten av videon med randig bikini. Det är ju uppenbart att om man hade satt en man ensam på en öde ö med henne så kommer ju han vilja ha sex med henne, och kommer känna begär till henne. Den mannen som säger att han inte kan känna attraktion till henne ljuger ju helt uppenbart. Tänk dig om hon hade varit topless eller naken. Men det är svårt att ha en seriös diskussion om detta om en person som Tomaten tycker att det är sjukt att vara attraherad till 16 eller 17 åringar!
Citera
2026-07-27, 22:46
Avstängd
Iman2014s avatar
Citat:
Såg faktiskt inte videon din babian! En 13åring är inte en kvinna. En bar rumpa är porr enligt dig. Vad sägs att du går ut och säger det på stan. Vilken sorts reaktion tror du får då?

Varför tittade du inte? Vågar du inte? Är du rädd att dina förutfattade åsikter kommer att utmanas? Det är väldigt fegt av dig.

Och jag är öppen om mina åsikter. Jag säger sanningen oavsett vad folk tycker för jag hatar detta samhället och detta livet så mycket att jag inte bryr mig. Jag har öppet sagt att barndom är en biologisk process och inte ett juridiskt påhitt samt att attraktion är baserat på naturlig utveckling och inte ålder. Jag har sagt det till både feministiska äldre kvinnliga kärringar och unga manliga gymnasiestudenter som är besatta med pedofilhysterin. Jag säger så som det är utan att bry mig om vad alla dessa sjuka okunniga personer ska säga.

Samma med stringbikin. Jag har gjort det väldigt klart att detta är riktigt sjukt och vidrigt när kvinnor visar sin röv offentligt i stringbikini.
Citera
2026-07-27, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Pedofil? Den där 13-åringen var klart och tydligt långt gången i puberteten.

Pedofiler tänder på barn som ännu inte kommit in i puberteten.
Finns 10åringar med bröst/menstruation som kan se ut som 15? Är det då ok för oss äldre män att lägra dem?
Svara nu på frågan!
Citera
2026-07-27, 22:49
Medlem
Citat:
Varför tittade du inte? Vågar du inte? Är du rädd att dina förutfattade åsikter kommer att utmanas? Det är väldigt fegt av dig.

Och jag är öppen om mina åsikter. Jag säger sanningen oavsett vad folk tycker för jag hatar detta samhället och detta livet så mycket att jag inte bryr mig. Jag har öppet sagt att barndom är en biologisk process och inte ett juridiskt påhitt samt att attraktion är baserat på naturlig utveckling och inte ålder. Jag har sagt det till både feministiska äldre kvinnliga kärringar och unga manliga gymnasiestudenter som är besatta med pedofilhysterin. Jag säger så som det är utan att bry mig om vad alla dessa sjuka okunniga personer ska säga.

Samma med stringbikin. Jag har gjort det väldigt klart att detta är riktigt sjukt och vidrigt när kvinnor visar sin röv offentligt i stringbikini.
Varför skulle jag av alla patetiska videos du skickar?
Du verkar väldigt ensam om dina åsikter, kanske finns någon artar uppöver. Åk hem.
Citera
2026-07-27, 22:53
Avstängd
Iman2014s avatar
Citat:
Varför skulle jag av alla patetiska videos du skickar?
Du verkar väldigt ensam om dina åsikter, kanske finns någon artar uppöver. Åk hem.

Därför att du skrev att 13 år gamla kvinnor är barn och att män inte är attraherade till dessa och inte kan bli kåta av att se dessa i stringbikinin. Jag visade då videor på en 13/14 år gammal kvinna där hon hade stringbikini på sig och var i princip naken. Den videon motbevisade ditt argument.

Om du vill argumentera med en person måste du ju kunna lyssna och följa vad den andra personen säger. Det förstår du väl? Annars är det ingen poäng att diskutera något med den personen.
Citera
2026-07-27, 23:08
Medlem
Citat:
Därför att du skrev att 13 år gamla kvinnor är barn och att män inte är attraherade till dessa och inte kan bli kåta av att se dessa i stringbikinin. Jag visade då videor på en 13/14 år gammal kvinna där hon hade stringbikini på sig och var i princip naken. Den videon motbevisade ditt argument.

Om du vill argumentera med en person måste du ju kunna lyssna och följa vad den andra personen säger. Det förstår du väl? Annars är det ingen poäng att diskutera något med den personen.
Haha älskar hets! Fortsätt du!
För det första är en 13åring inte en kvinna utan ett barn!? Det har du väl som hebefil/pedofil koll på.
Att du är maniskt besatt av videos och begär att andra ska kolla på dessa och dessutom att ta deessa som "källor"? 😅 Nej du imam dags att du börjar syna dig själv och fråga vad du egentligen gör här?
Att hata kvinnor, vara pedofil, hazar..kan inte vara lätt. Nu ska jag vara med min kvinna som är 2 år äldre än mig med sexig rumpa! Lycka till med sökandet på stringbikniserna!😁
Citera
2026-07-27, 23:12
Medlem
Citat:
Finns 10åringar med bröst/menstruation som kan se ut som 15? Är det då ok för oss äldre män att lägra dem?
Svara nu på frågan!

Vad har det med med någonting jag skrev att göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in