2026-07-27, 19:08
Avstängd
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Du läser och förstår som en kratta.

Sexuell posering är inte detsamma som ett vanligt fotografi.

Helt irrelevant. Det är sexuellt hur som helst.

Om en kvinna på stranden böjer sig rakt framför dig när hon ska duscha och du då ser hennes röv rakt framför dig kommer det vara sexuellt för dig oavsett hennes intentioner.
Citera
2026-07-27, 19:11
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Håller med om att det är ren porr. Jag förstår inte heller varför flickor och kvinnor vill förnedra sig på det sättet! Förstår inte heller varför föräldrar och män/pojkvänner tillåter det. I min familj har sådant varit otänkbart. Själv har jag knappt ens haft vanlig bikini för jag tycker att det är för utlämnande. Jag har mycket hellre en simbaddräkt.
Varför skulle män/pojkvänner ha veto?
Citera
2026-07-27, 19:12
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Helt irrelevant. Det är sexuellt hur som helst.

Om en kvinna på stranden böjer sig rakt framför dig när hon ska duscha och du då ser hennes röv rakt framför dig kommer det vara sexuellt för dig oavsett hennes intentioner.
Det sexuella är något som sker i ditt huvud = ditt problem.
Citera
2026-07-27, 19:14
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Varför skulle män/pojkvänner ha veto?

De kan naturligtvis inte låsa in kvinnan, i vår kultur, men de kan säga att "jag kan inte vara tillsammans med en kvinna som beter sig så här, jag vägrar att skämmas för dig överallt. Antingen tar du på dig mer, eller så lägger jag in om skilsmässa". Det är tillåtet.
Citera
2026-07-27, 19:22
Avstängd
Iman2014s avatar
Citat:
Ser du på 13-åringar som sexuella varelser likt Iman2014 gör?

Sinnessjukt isf.

Vad är sinnesjukt? En 13 år gammal kvinna är en sexuell varelse. Såg du inte videon jag länkade innan?

https://www.youtube.com/watch?v=x6xAk2lB_kY

Taylor i denna videon var 13 år gammal. Börja titta 0:55 in i videon.

Hon till vänster är Taylor och var 13 år gammal i videon. Som du ser så täcker hon för sina pattar. Varför? Om hon inte är en sexuell varelse varför har hon en bikinitopp där hon täcker för brösten? Hon täcker för brösten för att män inte ska se hennes bröst. För hon förstår ju själv att hon är en sexuell varelse i den åldern.

Titta nu 4:45 in i videon. 13 åringe är alltså hon till höger nu i videon. Titta på hennes mage, på hennes kropp, på hennes hud, på hennes bröst (som hon täcker för), på hennes ansikte.

Slutligen, ta en titta på denna videon

https://www.youtube.com/watch?v=yJc-2f03qM4

Här är hon 14 år gammal. Titta nu 0:20 in i videon. Det vill säga 20 sekunder in i videon.

Du ser dessa två kvinnor. Hon till vänster är 14 år gammal och hon till höger är 17 år gammal. Ser du någon skillnad här? Kan du ärligt säga att du ser någon skillnad mellan 17 åringen och 14 åringen? Som man om du är attraherade till en kvinna som ser ut som 17 åringen i videon, så kommer du också vara attraherad till en kvinna såsom 14 åringen i videon. Det är uppenbart så att båda dessa kvinnor är biologiskt vuxna, oavsett det faktum att den ena är 17 år gammal och den andra 14.

Ta nu en titt på hon till vänster (14 åringen) i videon (0.20 sekunder in i videon). Titta på hennes bröst. Hennes bikini döljer ungefär 50 % av brösten, så vi kan se konturerna av hennes bröst. Hon har klart utvecklade bröst. Titta på hennes mage. Titta på hennes hud. Titta på hennes längd. Titta på hennes ansikte.

Är inte detta en sexuell varelse för dig? Om inte, vad är hon då? Seriöst alltså? Måste jag verkligen förklara dessa saker för dig?

Titta nu 8:20 in i videon. Du ser 4 kvinnor gå på stranden. Hon längst till vänster är 17 år gammal. Vår 14 åring är intill henne. Ser du någon skillnad alls? Båda är förstås sexuella varelser som män (oavsett ålder) kommer vara attraherade till.

Om du som man hade fantiserat om en kvinna i Paradiset efter döden, så hade hon sett ut som 14 åringen i denna videon. Som Taylor. Du kommer inte fantisera om någon kärring, det förstår du väl?
Senast redigerad av Iman2014 2026-07-27 kl. 19:37.
Citera
2026-07-27, 19:30
Avstängd
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Så när du ser ett 13 årigt barn I stringbikini, blir du kåt? Sök vård!

Alla män hade blivit kåta om man sett en 13 åring i stringbikini såsom den 13 åringen jag länkade tidigare.

Återigen, titta på dessa två videor.

https://www.youtube.com/watch?v=x6xAk2lB_kY (Här var hon 13 år gammal)

https://www.youtube.com/watch?v=yJc-2f03qM4 (Här var hon 14 år gammal)

Titta på hennes kropp. På hennes bröst (som hon döljer till 50 % med bikinitopp), titta på hennes mage, på hennes hud, på hennes röv, på hennes ansikte.

Titta igen på denna videon och PAUSA 8.24 in i videon. 8 minuter och 24 sekunder in i videon. Pausa videon och titta på 14 åringen. Jämför henne med hon till vänster som är 17 år gammal.

När du ser hennes kropp, hennes bröst och hennes röv som man hade du blivit upphetsad, dvs kåt. Det måste du väl förstå? En video ljuger inte? Dina ögon ljuger väl inte här? Om du hade haft en möjlighet som man att ha sex med henne, så hade du velat ta den möjligheten då du hade blivit kåt av en sådan kvinna.

Slutligen, titta på denna videon

https://www.youtube.com/watch?v=UsMCj7CdGhk&t=235s

Börja med att titta 2:04 in i videon där du ser hur hon ser ut. Sen pausar du 4:20 in i videon där du kan se hennes röv i stringbikinin och hur hon tittar in i kameran. Du kan också pausa 4:27 in i videon. Där ser du klart och tydligt hennes röv.

Menar du verkligen att män inte hade blivit kåta av detta om man hade träffar en sådan kvinna i det verkliga livet på detta sättet när hon är i princip naken? Hur tänker du här egentligen?
Citera
2026-07-27, 19:34
Avstängd
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Håller med om att det är ren porr. Jag förstår inte heller varför flickor och kvinnor vill förnedra sig på det sättet! Förstår inte heller varför föräldrar och män/pojkvänner tillåter det. I min familj har sådant varit otänkbart. Själv har jag knappt ens haft vanlig bikini för jag tycker att det är för utlämnande. Jag har mycket hellre en simbaddräkt.

Har du sett mina videor jag länkade? Du har en 13 år gammal kvinna som går runt och surfar i stringbikini och i videon zoomar dem in hennes röv. Man är tydligen helt okej med att visa upp 13 åringar i stringbikini där man ser nästan hela röven.
Citera
2026-07-27, 19:40
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Vad är sinnesjukt? En 13 år gammal kvinna är en sexuell varelse. Såg du inte videon jag länkade innan?

https://www.youtube.com/watch?v=x6xAk2lB_kY

Taylor i denna videon var 13 år gammal. Börja titta 0:55 in i videon.

Hon till vänster är Taylor och var 13 år gammal i videon. Som du ser så täcker hon för sina pattar. Varför? Om hon inte är en sexuell varelse varför har hon en bikinitopp där hon täcker för brösten? Hon täcker för brösten för att män inte ska se hennes bröst. För hon förstår ju själv att hon är en sexuell varelse i den åldern.

Titta nu 4:45 in i videon. 13 åringe är alltså hon till höger nu i videon. Titta på hennes mage, på hennes kropp, på hennes hud, på hennes bröst (som hon täcker för), på hennes ansikte.

Slutligen, ta en titta på denna videon

Här är hon 14 år gammal. Titta nu 0:20 in i videon. Det vill säga 20 sekunder in i videon.

Du ser dessa två kvinnor. Hon till vänster är 14 år gammal och hon till höger är 17 år gammal. Ser du någon skillnad här? Kan du ärligt säga att du ser någon skillnad mellan 17 åringen och 14 åringen? Som man om du är attraherade till en kvinna som ser ut som 17 åringen i videon, så kommer du också vara attraherad till en kvinna såsom 14 åringen i videon. Det är uppenbart så att båda dessa kvinnor är biologiskt vuxna, oavsett det faktum att den ena är 17 år gammal och den andra 14.

Ta nu en titt på hon till vänster (14 åringen) i videon (0.20 sekunder in i videon). Titta på hennes bröst. Hennes bikini döljer ungefär 50 % av brösten, så vi kan se konturerna av hennes bröst. Hon har klart utvecklade bröst. Titta på hennes mage. Titta på hennes hud. Titta på hennes längd. Titta på hennes ansikte.

Är inte detta en sexuell varelse för dig? Om inte, vad är hon då? Seriöst alltså? Måste jag verkligen förklara dessa saker för dig?

Titta nu 8:20 in i videon. Du ser 4 kvinnor gå på stranden. Hon längst till vänster är 17 år gammal. Vår 14 åring är intill henne. Ser du någon skillnad alls? Båda är förstås sexuella varelser som män (oavsett ålder) kommer vara attraherade till.

Om du som man hade fantiserat om en kvinna i Paradiset efter döden, så hade hon sett ut som 14 åringen i denna videon. Som Taylor. Du kommer inte fantisera om någon kärring, det förstår du väl?
En 13-åring är inte en kvinna utan ett barn/flicka.
Citera
2026-07-27, 19:45
Avstängd
Iman2014s avatar
Citat:

Nej, det är hon inte. Och du kan klart och tydligt se det i videorna jag länkade till. Såg du videorna? Såg du hur en 13/14 år gammal kvinna ser ut? Ljuger dina ögon eller?
Citera
2026-07-27, 19:47
Medlem
Citat:
En rumpa är tydligen porr, en 13åring är en kvinna och helt normalt att gubbrunka till!

Troligen föddes ts in som inavel/kusingifte uppe i bergen.
Något är rejält fel. Och bergsapan har tydligen inte ens vart ute på stranden i sommar utan förlitar sig på sociala medier. Snacka om att bo i en grotta.
Senast redigerad av Redrum.187 2026-07-27 kl. 19:57.
Citera
2026-07-27, 19:50
Medlem
Citat:
Nej, det är hon inte. Och du kan klart och tydligt se det i videorna jag länkade till. Såg du videorna? Såg du hur en 13/14 år gammal kvinna ser ut? Ljuger dina ögon eller?
Men du ditt jävla pedofilas! En flicka kan få barn redan vid 9ärsålder! Dvs vid första mensen.
Sök hjälp nu.
Citera
2026-07-27, 20:06
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
En rumpa är tydligen porr, en 13åring är en kvinna och helt normalt att gubbrunka till!

Troligen föddes ts in som inavel/kusingifte uppe i bergen.
Något är rejält fel. Och bergsapan har tydligen inte ens vart ute på stranden i sommar utan förlitar sig på sociala medier. Snacka om att bo i en grotta.
Verkligen.

Besöker inte stranden på tio år och sitter och söker efter stringbikinis på internet för att gråtrunka till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in