2026-07-27, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Jadu ni tar ju som sagt aldrig till er någonting, alla är dumma i huvudet om de inte tycker som er till och med erfarna advokater. De har ju inte en aning om vad de talar om.

Nej, du är dum i huvudet Jocke. Jag har aldrig hävdat nåt annat.

Folk är dumma i huvudet, att någon som är dum i huvudet hittar kommentarer av andra som är dumma i huvudet på sin facebook säger inte ett skit
Citera
2026-07-27, 20:30
Avstängd
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gum69mo
Folk är dumma i huvudet, några kommentarer säger inte ett skit

Några till

Citat:
Våldtäkt är svårt att bedöma, det är tråkigt ja, men vi ska väl inte bara gå på en tjejs ord bara för det? Finns det inga bevis så finns det inga bevis.
Finns folk som har avrättats fast dom var oskyldiga, för att ha gått på vad folk sagt.
Handlar inte om att bli trodd eller inte, handlar om bevis, som krävs när man ska döma någon.

Citat:
Hur bevisen ser ut? Antingen finns det bevis eller inte.
Ska man döma någon med bara ord, är det det du tycker?

Citat:
Det är precis det man gör nu dvs dömer på en berättelse och eventuell stödbevisning. Stödbevisning = målsägande har berättat för någon att hen blivit våldtagen. En berättelse blir väl inte mer trovärdig för att den berättas i flera led…
Oroväckande för en rättsstat
Citera
2026-07-27, 20:30
Avstängd
JoaquinGuzmans avatar
Citat:

Folk är dumma i huvudet, att någon som är dum i huvudet hittar kommentarer av andra som är dumma i huvudet på sin facebook säger inte ett skit

Du är dum i huvudet. Jag har aldrig hävdat något annat.
Citera
2026-07-27, 20:31
Avstängd
JoaquinGuzmans avatar
Citat:

Haha du blir så kränkt och till dig när du blir ägd så du vet inte riktigt vad du ska ta dig till
Citera
2026-07-27, 20:39
Medlem
Citat:
Några till

Citat:
Du är dum i huvudet. Jag har aldrig hävdat något annat.

Citat:
Haha du blir så kränkt och till dig när du blir ägd så du vet inte riktigt vad du ska ta dig till

Och idioten fortsätter. Okej nästa om-scenario:

Bakgrundsmusik Jarod - 19

Stefan är en 32 årig skitsnygg lärare, manlig gay. Han blir kåt och kär i en av sina elever, 14 åriga Hakim. 14 åriga Hakim är jättekär och kåt på sin lärare. En dag efter skolan dröjer sig Hakim kvar i klassrummet, börjar smeka Stefan över håret och ryggen..... Ljuset är nerdimmat.

Spekulera!
Citera
2026-07-27, 20:44
Avstängd
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Och idioten fortsätter. Okej nästa om-scenario:

Bakgrundsmusik Jarod - 19

Stefan är en 32 årig skitsnygg lärare, manlig gay. Han blir kåt och kär i en av sina elever, 14 åriga Hakim. 14 åriga Hakim är jättekär och kåt på sin lärare. En dag efter skolan dröjer sig Hakim kvar i klassrummet, börjar smeka Stefan över håret och ryggen..... Ljuset är nerdimmat.

Spekulera!

Spelar de upp musiken in en mobil?
Citera
2026-07-27, 20:50
Medlem
Citat:
Spelar de upp musiken in en mobil?

Nä i en högtalare som står i klassrummet

Spekulera!
Senast redigerad av gum69mo 2026-07-27 kl. 20:54.
Citera
2026-07-27, 20:55
Avstängd
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Nä i en högtalare som står i klassrummet.

Spekulera!

Skönt annars hade det varit lite Keff tycker jag.

Var alltså Stefan hårig på ryggen? Eller långhårig? Eller var det 14 årige Hakim som var hårig på ryggen?
14 åringar som kommer från länder där man brukar döpa sina barn till Hakim har ofta grov skägg- och hårväxt på kroppen. Det har jag sett på bilder från när massinvandringen var som störst. Ibland när jag såg en bild så gissade jag på att mannen på bilden nog var en bit över 30 men sen när man läste texten under stod det att han var 14. Amazing säger jag! Vad kul att vi är lite olika.
Citera
2026-07-27, 21:02
Medlem
Citat:
Skönt annars hade det varit lite Keff tycker jag.

Var alltså Stefan hårig på ryggen? Eller långhårig? Eller var det 14 årige Hakim som var hårig på ryggen?
14 åringar som kommer från länder där man brukar döpa sina barn till Hakim har ofta grov skägg- och hårväxt på kroppen. Det har jag sett på bilder från när massinvandringen var som störst. Ibland när jag såg en bild så gissade jag på att mannen på bilden nog var en bit över 30 men sen när man läste texten under stod det att han var 14. Amazing säger jag! Vad kul att vi är lite olika.

Ja visst är det och tänk så lätt det här med samtyckeslagen är egentligen va!
Citera
2026-07-27, 21:06
Avstängd
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ja visst är det och tänk så lätt det här med samtyckeslagen är egentligen va!

Stör mig inte på ett tag, jag måste runka. Jag fick upp en bild av Stefan och Hakim i huvudet och blev så otroligt kåt. Jag identifierar mig ibland som homosexuell men oftast som heterosexuell.
Oftast brukar jag identifiera mig som homosexuell onsdagar och torsdagar och så annandag pingst.
Kanske att jag slänger in någon dag under julledigheten också. Men nu idag, en måndag i slutet av Juli!!!

Jag bara måste ta tillfället i akt som du nog förstår. Amazing säger jag!!!!
Citera
2026-07-27, 21:08
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Sluta med tramsandet och återgå till ämnet.
Citera
2026-07-27, 21:11
Medlem
Citat:
Stör mig inte på ett tag, jag måste runka. Jag fick upp en bild av Stefan och Hakim i huvudet och blev så otroligt kåt. Jag identifierar mig ibland som homosexuell men oftast som heterosexuell.
Oftast brukar jag identifiera mig som homosexuell onsdagar och torsdagar och så annandag pingst.
Kanske att jag slänger in någon dag under julledigheten också. Men nu idag, en måndag i slutet av Juli!!!

Jag bara måste ta tillfället i akt som du nog förstår. Amazing säger jag!!!!

Och dum i huvudet sju dar i veckan året runt, amazing indeed!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in