Citat:
Ursprungligen postat av
gum69mo
Hur ska jag veta om de som kommenterat inte är svinhundar?
Kan du visa i FUP istället?
Jag frågade dig efter FUP först.
Tjejen kanske är ett jävla svin.
När du läser dessa kommentarer, den sista handlar om berusningen, vad får du för känsla då?
Citat:
Mm. Det har blivit skevt för alla idag. Killar blir dömda pga ord och tjejerna blir trodda pga sitt kön (i de fall det blir gällande dom). Ingen kan känna sig sedd av ett politiskt uppbyggt system som använder människor som brickor i ett spel att vinna gunst.
Citat:
nu e ju inte riktigt det som e problemet här🤔 hur många killar e oskyldigt dömda pga av tjejen "nyktrat till, ångrat sig " tycker det är sjukt dålig utveckling å Jag är väldigt nöjd att Jag iallafall är lyckligt gift å att mina vuxna söner har partnerskap! Minskar ju oddsen avsevärt!
Mitt tips är skriv kontrakt om att det är ömsesidigt! Kanske halv jobbigt när man samtidigt trär på kondomen ( men Du fattar säkert) som kille är man sjukt utsatt i detta korrupta vänster samhälle med alla dessa flygande elefanter i alla olika färger.....
Å SJÄLVKLART skall våldtäkt straffas rejält! Men även om kvinnan "ångrar" sig . Dock svårare att bevisa
Citat:
Men släpp honom för helvete. Vittnen som säger tre olika saker i samma förhör, tjejen själv säger att hon visserligen var berusad men hade kontroll men ändå så pass full att han inte borde ha gjort det han gjorde även om hon nu sagt ja. I och för sig är ju inte krogen en miljö för hångel men det är ju en annan sak.