2026-07-25, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frans-Jaeger
Catapresan fick jag i tab på en avgiftning en gång. Mycket behaglig substans, sänker puls å blodtryck med ett välmående som jag minns som väldans behagligt.

Som nödlösning finns ju phenibut. Men tar du det mer än 2 dagar i rad så mår du kasst från at från dom. 1000 mg och 20 cl whiskey och jag sover som ett barn även på at.

Ja har hört bra om det. Ska låna en blodtrycksmätare och va extremt noga. Dessa plåster tar ju nån dag för att nå max effekt. Är mest orolig att pilla med sådant som har direkt verkan på blodtryck och puls… är ju en blodtrycksmedicin i grunden.
Citera
2026-07-25, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lingonsvenne
Hur är dina fysiska besvär nu? Uppdatera gärna. Jag mådde skit i 3 dygn innan jag fick hoppa på igen. Hade dock inte planerat att gå av då utan beställningen va försenad så fick en ofrivillig CT at. 3 dygn då jag frös ihjäl konstant! Gåshud och rysningar varenda sekund…

Har dock införskaffat mig ett catapresan plåster som sägs ska vara bra för opi at. Får se om jag vågar sätta på ett sånt… känns inte bra att det sänker blodtrycket

Jo men räkna med 3-4 dygn, sen måste man räkna med återhämtningen.
Kroppen går igenom ett krig för att rensa ut allt.
Jag är fortfarande sjukt sliten men helt klart hanterbart.
Vid timme 26 peakade allt för mig, dessa timmar var outhärdliga nästan.
Är mycket mat, det är jobbigt men ger kroppen bränsle att orka kämpa emot.
Drick mycket, salt, resorb osv.
Köp magnesium och ta till kvällen.

Det kostar att trolla med sinnet, sa Petter en gång i tiden!
Citera
2026-07-26, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alfika

Har läst på om det ”mystiska” C-vitamin protokollet och bestämt mig för att testa. Enligt många har det hjälpt dom enormt mycket med AT besvären. Många säger det är BS. Men tänker bilda mig en egen uppfattning. Beställde precis 500g Natriumaskorbat. Funkar detta (har inte höga förväntningar) så är det ett sjukt billigt alternativ istället för att hoppa på massa annat mög som kanske sätter en i andra beroenden.

Har någon annan testat detta?

Här kan ni läsa: https://opiateaddictionsupport.com/how-to-use-vitamin-c-for-opiate-withdrawal/#Step_1_Purchase_Sodium_Ascorbate
Citera
2026-07-27, 07:02
Medlem
Citat:

Läste att du hade en helvetes frossa! Det är den som jag tyckte va värst. Gjorde du något för att lindra den? Jag frös verkligen varenda sekund i 3 dygn… panik
Citera
2026-07-27, 15:48
Medlem
Citat:
Läste att du hade en helvetes frossa! Det är den som jag tyckte va värst. Gjorde du något för att lindra den? Jag frös verkligen varenda sekund i 3 dygn… panik

Ta långa duschar, ända som hjälper.
Många och långa! Ännu bättre är varmt bad.
Citera
2026-07-27, 19:39
Medlem
Citat:
Ta långa duschar, ända som hjälper.
Många och långa! Ännu bättre är varmt bad.

Ja fick göra det förra gången… varmvattnet tar slut efter cirka 15 här haha.

Hade du konstant frossa, gåshud, eller va det mer i perioder? Aldrig varit med om att ha det konstant i 3 dygn. Asså verkligen VARENDA sekund på dygnet. Hur länge hade du det innan det försvann? Catapresan ska ju va bra för just dom problemen sägs det. Det är ju noradrenalinet i kroppen som skjuter i taket när man går av, och det ska kunna stabilisera det bra. Är bara rädd för att pilla med sånt själv då det påverkar blodtrycket. Har blodtrycksmaskin jag kan använda och kontrollera varje timme. Men detta är ett plåster som ska sitta på i en vecka och den frisätter lite varje timme. Så den är väldigt långtidsverkande och även fast man tar av det så kan det ta ett dygn innan nivåerna börjar sjunka igen….
Citera
2026-07-27, 20:27
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ja fick göra det förra gången… varmvattnet tar slut efter cirka 15 här haha.

Hade du konstant frossa, gåshud, eller va det mer i perioder? Aldrig varit med om att ha det konstant i 3 dygn. Asså verkligen VARENDA sekund på dygnet. Hur länge hade du det innan det försvann? Catapresan ska ju va bra för just dom problemen sägs det. Det är ju noradrenalinet i kroppen som skjuter i taket när man går av, och det ska kunna stabilisera det bra. Är bara rädd för att pilla med sånt själv då det påverkar blodtrycket. Har blodtrycksmaskin jag kan använda och kontrollera varje timme. Men detta är ett plåster som ska sitta på i en vecka och den frisätter lite varje timme. Så den är väldigt långtidsverkande och även fast man tar av det så kan det ta ett dygn innan nivåerna börjar sjunka igen….

Galet, frusen konstant alltså? När jag tidigare tänt av från riktiga opiater/opioider så känns ju kroppen iskall och kokhet om vartannat. På och av med täcket, på och av med täcket, på och av med täcket... Men loperamid är ju alltid jäkligt bra när man tänder av från vanliga opiater, men det kanske inte hjälper när man använt de här grejerna?
Citera
2026-07-27, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Galet, frusen konstant alltså? När jag tidigare tänt av från riktiga opiater/opioider så känns ju kroppen iskall och kokhet om vartannat. På och av med täcket, på och av med täcket, på och av med täcket... Men loperamid är ju alltid jäkligt bra när man tänder av från vanliga opiater, men det kanske inte hjälper när man använt de här grejerna?

Konstant! Pytteskinn hela tiden över hela kroppen, tänk dig när man ryser till, den känslan konstant. Hjälpte ej hur mycket kläder jag än hade på mig. Det la sig liten stund efter ett varmt bad. Svettas som en gris oxå om jag tar för mycket på mig. Ett helvete. Kommer antagligen köra catapresan om mitt blodtryck tillåter det, sen kolla blodtrycket varje timme så det inte sticker iväg. Då tar jag av plåstret direkt..

Grejen är att jag kände typ aldrig RLS och alla andra avtändningssymptom man får, antar att frossan tog över ALLT så kände inte av något annat.

Jag testade targiniq(innehåller oxykodon och naloxon), det hjälpte inte nånting mot avtändningen. Tredje dagen in fick jag hem nya tabs och efter 30 min va jag som nyfödd igen.

Kommer testa megadosera vitamin c även fast jag inte tror det kommer hjälpa, men är desperat att testa allt, även om det så minska symptom med 1%. Tänker att jag uppdaterar här angående c vitamin protokollet. Hjälpt väldigt många om man läser på Reddit, men många som säger att det bara är trams, så får väl se.
Citera
2026-07-28, 12:52
Medlem
Mgm-15 & 16 ska vara ett helvete!! Mgm-15 sägs vara 5-10 x starkare än 7-OH och Mgm-16 mer än 10 x starkare än 7-OH. Det var precis det här jag varnade för med att kratom skulle bannas. Har själv inte rört Kratom på mer än 5 år..Men man fattade ju att det skulle bannas och att det skulle komma andra liknande starkare grejer. Bara 7-OH ska vara ett rent helvete o sluta med...Kan inte ens tänka mig dem där Mgm-15 & 16...Det har nog med att dem sitter i längre än 7-OH effekt längden verkar vara mycket längre..Kratom alltså Mitragynine var perfekt, min tolerans gick aldrig direkt upp. Tog samma doser hela tiden visst det vart kanske lite mer i längden...men doserna ökades minimalt. Det var mest när jag var dålig på opi som jag använde det.. Extract tog jag väldigt sällan, sen några år efter jag slutade använda det, så bannas det och kort därefter kommer 7-OH etc...Däremot USA, vad har dem att skylla på att man började sälja 7-OH och liknande..Där är det lagligt i dem flesta delstaterna. Helt onödigt, varför ska man ha 7-OH och liknande när Kratom är lagligt och fruktansvärt bra? Helt korkat tänk om dem nu riskerar att få kratom bannat bara för dem ville ha starkare när det inte egentligen behövs...Helt otroligt!
Citera
2026-07-28, 19:57
Medlem
Har fått hem min natriumaskorbat (vitamin c) nu. Tanken är att börja ladda på med det nu 3-4 dagar innan sista dosen mgm15. Kommer uppdatera hur det funkar (inga förväntningar alls).
Citera
2026-07-29, 03:07
Medlem
Vår kära vendor snackade ju om en ny produkt som skulle komma om 1-2 månader men som inte skulle vara lika potent eller vara en kratom alkaolid. Någon som möjligtvis kan tänka sig vad det kan vara? Några teorier? Isåfall pm:a gärna mig
Citera
2026-07-29, 22:15
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KristianLiv
Vår kära vendor snackade ju om en ny produkt som skulle komma om 1-2 månader men som inte skulle vara lika potent eller vara en kratom alkaolid. Någon som möjligtvis kan tänka sig vad det kan vara? Några teorier? Isåfall pm:a gärna mig

Illavarslande mörka moln sveper hastigt runt och kolliderar inuti spåkulan, blixtar och hagel bryter ut. Dånet från naturens makter överröstar allt i mitt sinne då jag strävar efter att tyda dess budskap. Men någonstans långt, långt därinne, bakom storm och blåst anar jag en oas. Och helt plötsligt omges jag av en lagun vars skimrande blå vatten avslöjar en kemisk formel - en formel som inte utgör något bekymmer enligt svensk lag, men som i den mänskliga kroppen omvandlas till en av de redan klassade alkaloiderna.

Utmattad och utsvulten efter sessionen som spåkärring fick det bli käk och en bira på det lokala kinahaket. Lyckokakan vid besökets slut bjöd på en annan spådom: "Håll i hatten Patta, snart står en gammal tunnelbanevagn på perrongen".

Det här kanske låter som mumbojumbo men den senare kommer blir tydlig när den väl dyker upp. Om det nu är en prodrog eller lyckokakans spådom som står på tur vet jag inte. Men båda varianterna kommer ju så klart dyka upp tids nog.

Hela grejen är väldigt intressant då marknaden för designerdroger varit på superdekis under de senaste 10-15 åren. Man har ju bara harvat runt i tunnans bottenslagg efter substanser som knappt gett effekt. När kom det senast en vettig katinon? Nu har man helt plötsligt en relativt outforskad utgångspunkt vars material både är lättillgängligt och billigt. Det lär finnas ett hav av varianter och en ocean av misär.

The sky is the limit för den opportunistiska och avgrunden är bottenlös för den som betalar för opportunistens framgång.

Vilket jävla svammel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in