2026-09-15, 15:53
Medlem
Vilka andra potentiella alkoloider är kända?
Citera
2026-09-15, 19:40
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6laxar
Vilka andra potentiella alkoloider är kända?

Du kan söka runt på tex reddit å se, om du inte är tullare eller polis så klart. Men det finns uppgifter om andra alternativ, om dom sedan tillverkas i kvantiteter som kan köpas in och säljas vidare är en annan sak.

Hittills verkar det som att det inte finns att tillgå för då hade vi nog kunnat handla vid detta laget. Sedan finns det många andra potenta opioider som inte är klassade och härstammar från andra plantor eller är obskyra mediciner som aldrig tillverkats eller sålts innan. Så visst finns vägar fram i teorin, det ska bara omsättas i handling.
Citera
2026-09-17, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DerEindringling
Mgm kommer ha knullkukat sönder toleransen för alla vanliga opiater/opioider. Se det som en gruppvåldtäkt a la 2015 där mgm är 15 krigsskadade afghaner och dina opioidreceptorer är den späda och kritvita tonårstjejen. Blir receptorerna nånsin sig själva igen?

Börja lågt med subben ändå såklart. Skrapa av lite, snorta och vänta innan du tar mer.

Hur frekvent har du tagit mgm?

Åh fan, det lät ju inge vidare.. Nä men skulle inte säga att jag tagit det speciellt frekvent, har gått lite i perioder då jag tagit någon gång i veckan och sen uppehåll nån vecka osv. Men toleransen ökar ju snabbt på dom.

Ska prova lite lugnt idag med suben så får se hur mycket som krävs.
Citera
2026-09-17, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av labahaba
Åh fan, det lät ju inge vidare.. Nä men skulle inte säga att jag tagit det speciellt frekvent, har gått lite i perioder då jag tagit någon gång i veckan och sen uppehåll nån vecka osv. Men toleransen ökar ju snabbt på dom.

Ska prova lite lugnt idag med suben så får se hur mycket som krävs.

Då har du kanske bättre förutsättningar. Jag har tagit mgm två, ibland tre gånger i veckan och jag har inte känt något välbehag av vanliga opiater sen jag började med detta. Får se hur lång tid det tar nu när jag slutat helt och hållet med mgm.

Kör försiktigt oavsett.
Citera
2026-09-18, 11:41
Medlem
Citat:
Då har du kanske bättre förutsättningar. Jag har tagit mgm två, ibland tre gånger i veckan och jag har inte känt något välbehag av vanliga opiater sen jag började med detta. Får se hur lång tid det tar nu när jag slutat helt och hållet med mgm.

Kör försiktigt oavsett.

Efter cirka 8-9 dagar kände jag av oxy igen. Hade då gått på mgm15 i några månader, cirka 20mg/dag.
Citera
Igår, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lingonsvenne
Efter cirka 8-9 dagar kände jag av oxy igen. Hade då gått på mgm15 i några månader, cirka 20mg/dag.
Okej, det var inte dåligt ändå. Men kände av så pass att det kändes som det gjorde förr? Har tagit en hel del opiater i mitt liv, men får liksom ingen eufori av dom längre efter mgm. Blir mest lite skev i skallen. Hoppas det är tillbaka nästa gång jag testar.
Citera
Igår, 17:03
Medlem
Citat:
Okej, det var inte dåligt ändå. Men kände av så pass att det kändes som det gjorde förr? Har tagit en hel del opiater i mitt liv, men får liksom ingen eufori av dom längre efter mgm. Blir mest lite skev i skallen. Hoppas det är tillbaka nästa gång jag testar.

Ahdå, känner eufori som vanligt! Första 2-3 dagarna kände jag ingenting, sen dag 4 kände jag liiite, och sen blev det mer och mer
Citera
Idag, 14:09
Medlem
Citat:

Samma här, till och med testat heroin nu efter MGM-15 och inte rört några opiater alls sen MGM-15 blev olagligt.
Känner ingenting.

MGM-15 har verkligen knullat upp opioid receptorerna.

På riktigt, helt utan opiater sen MGM-15 blev olagligt, kunde röka hur mycket heroin som helst utan att ens nodda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in