2026-06-20, 17:51
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Ignorera ovanstående, vissa tabletter är helt värdelösa och säljaren i fråga verkar känna till detta. Det är anledningen till att den batchen märktes som "slut i lager" så snabbt.
Citera
2026-06-20, 19:22
Medlem
KommisarieSjalvgods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frans-Jaeger
Ignorera ovanstående, vissa tabletter är helt värdelösa och säljaren i fråga verkar känna till detta. Det är anledningen till att den batchen märktes som "slut i lager" så snabbt.

Tråkigt. Du kanske kan be säljaren om komp?
Citera
2026-06-20, 20:57
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommisarieSjalvgod
Tråkigt. Du kanske kan be säljaren om komp?
Säkerligen, och dom har varit tillmötesgående tidigare. Men nu närmar det sig klassning och jag vill inte ha ett paket adresserat till mig som kanske hamnar snett, tar tid på sig och hittar fram lagom tills klassningen går igenom. Så jag ser nog denna leverans som förlorad, priset av att göra affärer i gråzonen så att säga.

Så jag säger inte detta för att dra skam över säljaren, mig veterligen stoppade dom försäljningen direkt när dom insåg att kvaliteten var obra. Men det var inte inbillning av mig å andra, det var verkligen så att vissa tabs var skit.
Citera
2026-06-20, 21:39
Medlem
Citat:
Säkerligen, och dom har varit tillmötesgående tidigare. Men nu närmar det sig klassning och jag vill inte ha ett paket adresserat till mig som kanske hamnar snett, tar tid på sig och hittar fram lagom tills klassningen går igenom. Så jag ser nog denna leverans som förlorad, priset av att göra affärer i gråzonen så att säga.

Så jag säger inte detta för att dra skam över säljaren, mig veterligen stoppade dom försäljningen direkt när dom insåg att kvaliteten var obra. Men det var inte inbillning av mig å andra, det var verkligen så att vissa tabs var skit.

Har märkt på sistone att ibland slår det som vanligt medans ibland känner jag nada. Jag tar dock 1/4 varje dosering. Tuggar alltid sönder dom innan. De förra tabsen som inte va såhär hårda kunde man svälja direkt för de löste upp sig på nån sekund då man bara la dom i munnen. Dessa kan jag låta vara i munnen 5-10 minuter utan att de smälter
Citera
2026-06-21, 19:01
Medlem
Ny batch på ingång. Hoppas denna håller måttet
Citera
2026-06-22, 19:07
Medlem
Citat:

Jag har tänkt att om man kan bevisa att det beställdes innan klassning bör det väl inte bli problem?

Är det någon som hunnit testa nya batchen?
Citera
2026-06-22, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHILIEXPLOSION
Jag har tänkt att om man kan bevisa att det beställdes innan klassning bör det väl inte bli problem?

Är det någon som hunnit testa nya batchen?

Precis. Så spara transaktion på sista beställning ifall att..

Fick hem ett par av dessa med för mycket färgämnen i. Smakar skit, men funkar bra tycker jag. Får se hur den nya batchen de släppte idag är
Citera
2026-06-22, 21:08
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CHILIEXPLOSION

Citat:
Ursprungligen postat av lingonsvenne
Precis. Så spara transaktion på sista beställning ifall att..

Nja, när en substans blir klassad så är den olaglig. Innehav och ev. drograttfylla t.ex är straffbart från klassningsdatumet.
Citera
2026-06-23, 07:36
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Nja, när en substans blir klassad så är den olaglig. Innehav och ev. drograttfylla t.ex är straffbart från klassningsdatumet.

Jag tror han menar att om tullen tar ett paket och du blir misstänkt för smuggling så bör man kunna få det nerlagt om man kan visa på att man beställde flera veckor innan klassning. Man kan ju inte rå för om det legat hos holländska tullen eller tappats bort och sedan hittats av posten.

Men tar man emot paketet och har det i besittning så borde det vara olagligt oavsett statusen när man beställde det.
Citera
2026-06-23, 16:04
Medlem
Den näst senaste batchen, den med för mycket färgämne, är tyvärr riktigt dålig. Jag känner knappt av den, även när jag tar dubbla min vanliga dos.
Senast redigerad av KommisarieSjalvgod 2026-06-23 kl. 16:25.
Citera
2026-06-23, 17:05
Medlem
Konstigt, jag tycker den är bland det bättre.
Citera
2026-06-23, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alfika
Konstigt, jag tycker den är bland det bättre.

Okej 🤔 då antar jag att det är en ojämn batch igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in