2026-07-26, 22:24
Medlem
Hanna gör allting tio gånger värre med sitt försvarstal. Majoriteten av hennes följare har väl ingen aning om att det pågår en diskussion om deras framåtvända bilstol, så hennes försvarstal kommer helt out of the blue för dem.
Citera
2026-07-26, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Förmodligen, men då är hon ännu mer dum, för vid det här laget borde hon förstå att folk ser sånt.

Hoppas det. Men det är fruktansvärt töntigt när hon säger "så nu kan vi släppa det" Haha internet bestämmer när saker ska släppas, inte hon. Så har det alltid varit.

Nu kommer hon gå offline i minst 2 veckor.
Citera
2026-07-26, 22:29
Medlem
Lögn lögn lögn som vanligt från lata familjen. Mitt barn blir också åksjuk men skulle ALDRIG sätta barnet (i liknande ålder som Lars) framåtvänd i framsätet. Håller bilåkandet till det absolut nödvändigaste och ger barnet åksjukemedicin när det absolut krävs en bilresa, problemet löst. Men lata H har väl inte funderat så mycket kring sina lögner, det viktigaste är att morsan får springa på Rusta dagarna i ända.
Citera
2026-07-26, 22:38
Medlem
Varför måste barnet följa med till IKEA? Det är inte en nödvändig resa. Hade du själv velat följa med om du visste du skulle bli riktigt åksjuk? Tror inte det. Så hemskt att utsätta sitt barn för det. Onödigt. Framåtvänd i FRAMSÄTET dessutom. Jag blir verkligen upprörd.
Citera
2026-07-26, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorrKen
Hon gör det bara värre med sina stories.
Vem fan hattar så mycket med ett barn som är såååå åksjukt? Bara det ÄR sjukt! Hon kan inte ha resonerat igenom det hon skriver för vem som helst förstår på fem röda att det är rent utav hjärndöda ursäkter.
Att installera en stol framåtvänd i framsätet, och hon sitter bara där 1% av tiden. BULLSHIT.
Citera
2026-07-26, 23:00
Medlem
Ännu en gång visar mamma och pappa soffasson hur dåligt dom presterar i föräldrarrollen.
Jag hoppas verkligen att fler orosanmäler ännu mer nu, det finns INGET som försvarar att låta sin två åring sitta framåtvänd i framsätet. Och att ljuga om att hon sitter bak 99% av tiden.
Klart ungen vill sitta fram om hon en gång fått göra det.
Varför ens installera en stol i framsätet?

Jag hoppas att Hanna överväger att lägga ner sitt ”influencer liv” nu.
Fy vad jag skämts om hanna var i min närhet. Tro fan att ingen vill synas på hennes Instagram.

Och Kevin. För fan. Skärp dig!
Är du lika efterbliven som Hanna? eller du lever under Hannas klor?
Att ni ens överväger att skaffa ett barn till när ni inte ens kan möta Lars vid åksjuka….
Senast redigerad av Hajmedii 2026-07-26 kl. 23:06.
Citera
2026-07-26, 23:01
Medlem
Okej så det är alltså mer värt att åka runt till massa butiker, såsom ikea, rusta, dollarstore (som hon besöker dagligen i princip) och riskera att dottern blir åksjuk? För att då sätta henne i en framåtvändstol? Och då riskera dotterns liv?
Okej!
Citera
2026-07-26, 23:06
Medlem
”Hade vi varit närmre hemma hade vi vänt på två röda.”

Jag kan ha fel, men på bilden såg det ut som att de hade åkt ca 30 minuter mot Jönköping (dit det kanske tar strax över timmen från SS). Ser onekligen ut som att de hade Hammarsjön på höger sida, strax efter korsningen mot Nissafors bruk.

Men vad vet jag, såklart att det inte skulle ljugas om det..
Citera
2026-07-26, 23:28
Medlem
Hanna diskuteras i Öppet spår på BB
Citera
2026-07-27, 00:11
Medlem
Omg vilken megaidiot hon är gång på gång. Ja vi är.alla ute efter dig Hanna 😅😅 idiot! Kan inte tänka som en vuxen skyller ifrån sig utsätter sin dotter för skit men vi är ute efter dig? Driver du med oss? Inte konstigt denna tråden finns om en random clown som dig föe du är en lögnare och dålig mamma. Din man likaså. Stackars lars
Citera
2026-07-27, 00:14
Medlem
Om mitt barn blir åksjuk så hade ju inte mitt första alternativ varit att sätta henne framåtvänd i framsätet.

Det finns flera olika tips vid åksjuka som ej innebär att tumma på säkerheten. Något man som förälder självklart provar först.
Citera
2026-07-27, 00:17
Medlem
Obegripligt att soc aldrig agerar när det är så uppenbarr att dem behöver åtminstånde en föräldrakurs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in