2026-07-26, 16:57
Medlem
Den döda kvinnan är 25 år, enligt myndigheterna.
Citera
2026-07-26, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Bild beskriver GM som en "Intensivtäter". Någon som ungefär betyder en återfallsförbrytare som genomför sina brott snabbt efter varandra och förväntas återfalla i brott snart igen.

Vi får avvakta och se om "intensivbrottsling" smyger sig in i svenskt polislingo efter detta.
Räcker inte begreppet "svartskalle" eller "blatte"?
Citera
2026-07-26, 16:59
Medlem
DerWahnsinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Var nu inte så lättkränkt, rasistjävel. Kräker du ur dig idiotiska argument här så får du acceptera mothugg. Live and let live!
Nu får du lugna ner dig! Du försvarar pedofiler och andra äckel, så du har fel!
Citera
2026-07-26, 17:00
Medlem
Citat:
Nej, du angav källan men citerade inte i texten. Min slutsats blir därför att din länk inte har någon koppling till ditt tidigare påstående.
Det är inte mitt problem att du är oförmögen att kunna klicka på en jävla länk. Det står klart och tydligt på bilden vad källan för den är men istället för att ens klicka på länken (för du vet att den motbevisar din ensidiga världsbild) så flyttade du milstolpen och påstod att du ville ha ett "citat" när du endast sa att jag hade bevisbördan, inget annat.

Och inte ens nu när du har blivit helt påkommen kan du medge att du gjorde fel.
Citera
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antihumanist
"psykisk ohälsa" i vanlig ordning. Eller kanske inte denna gång då det inte verkar vara en vit man denna gång.
Är det någon stor skillnad mellan "psykisk ohälsa" och islamism? I mina ögon uppvisar de likartade symptom.
Citera
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Sveriges kändaste gay, Jonas Gardell, skriver en krönika om terrordådet.

Han fokuserar på hotet från sverigedemokraterna (vad de nu har med muslimska terrordåd i Tyskland att göra?) och AfD. Muslimska terroristen nämns bara i förbifarten.

https://www.expressen.se/kultur/terrordadet-ar-en-attack-pa-var-historia/
Han är ju helt tappad. Han skyller typ ett islamistiskt terrordåd i Tyskland på afs. Vilken dåre och dessutom är det respektlöst mot offren i Tyskland.
Citera
Medlem
karjus avatar
Ok, den logiken kan jag fatta. Men kunde han verkligen inte välja ett bättre mål än en bögfestival?

Citat:
Ursprungligen postat av Bokki89
Gärningsmannen Ballout är av libanesisk herkomst och med tanke på de massiva sionistiska bombningarna och militära operationerna i Libanon under det senaste året i kombination med Tysklands omfattande vapenexport och politiska stöd till sioniststaten är det högst troligt att hans fädernesland varit den utlösande faktorn.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Varför inte "socioekonomiskt utsatt individ"? Eller är det hets mot folkgrupp nuförtiden?

Hans boende skvallrar om att han inte var det.

Eller adressen. Han kan ju ha hyrt ett rum av någon.
Citera
2026-07-26, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NgnJohn
Det är inte mitt problem att du är oförmögen att kunna klicka på en jävla länk. Det står klart och tydligt på bilden vad källan för den är men istället för att ens klicka på länken (för du vet att den motbevisar din ensidiga världsbild) så flyttade du milstolpen och påstod att du ville ha ett "citat" när du endast sa att jag hade bevisbördan, inget annat.

Och inte ens nu när du har blivit helt påkommen kan du medge att du gjorde fel.

Påkommen? Din källa har ju ingenting med ditt påstående att göra.
Citera
Medlem
Citat:
Var nu inte så lättkränkt, rasistjävel. Kräker du ur dig idiotiska argument här så får du acceptera mothugg. Live and let live!
Kika på statistik över muslimers åsikter om följande:

"genuin pluralism, intellektuell hederlighet (taqiyyah) och sekularism eller mer konkret fri- och rättigheter för kvinnor, homosexulla, fritänkare/oliktänkare, apostater eller vem eller vad som helst som motsätter sig skriften... Om koranen är det perfekta ordet från skaparen av universum och om sharia borde vara rådande..."

Du är rasist mot vita. Du hatar vita och vill se att de ersätts.
Citera
Avstängd
Citat:
Visst, många stater krigar men ryssar begår åtskilliga terrorbrott varje vecka som inte är av militärstrategisk betydelse. Därav mitt exempel.

Att likställa våldsbejakande islamister med vanliga muslimer tyder på total okunnighet från dig och din sort.

Vad är "en vanlig muslim"??

Du har ju redan fått svart på vitt att majoriteten av muslimer ogillar homosexuella.

Landslagsspelaren i Bosnien, är inte han en vanlig muslim? Är han IS??
Varför vill inte han bära pridebindel??
Citera
2026-07-26, 17:03
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karju
Ok, den logiken kan jag fatta. Men kunde han verkligen inte välja ett bättre mål än en bögfestival?

Bokki89 ljuger som alltid annars. Självklart att GM inte ville ha fred mellan Libanon och Israel eftersom han var en islamist som försökt bli rekryterad till IS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in