Citat:
Ursprungligen postat av
Nariiouhgaylord
Det va du som sa psyk omgående. Jag uppmanar dig lyssna på digsjälv. Om du faktiskt skulle kontakta psykiatrin och berätta sanningen, att du under mer än fyra års tid har suttit och systematiskt förföljt, övervakat, filmat och sparat timslånga sändningar av utsatta människor i djup personlig kris.
Jasså, förföljt och övervakat, och filmat alltså? Väldigt vad du brer på här.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nariiouhgaylord
Att du har skapat ett specifikt konto bara för att kartlägga dem, och att du sedan använder din fritid till att smutskasta och håna dem anonymt på ett forum.
Vad för specifikt konto pratar du om nu, mår du bra? Du däremot har ju bokstavligen skapat ett konto du döpt specifikt för att håna en användare i tråden ju.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nariiouhgaylord
Tror du på allvar att en psykolog skulle titta på ditt gigantiska arkiv av sparade livsöden och säga, Vilken normal och hälsosam hobby, det här är exakt som YouTube
Svaret är nej. De skulle direkt undra hur det står till med dig, din empati och ditt mående. Det är inte de personer som pratar om sina liv som är onormala. Jag undrar verkligen uppriktigt hur det står till med dig.
Enda anledningen att jag ens satte igång inspelning av deras lives, var för att som du ser nu tillexempel, att Fia raderat allt skit hon postat, och de har alla en tendens att bara hävda att de aldrig ens sagt saker som de har sagt i lives. Så ja, hade gänget kunna stå för sina ord och tala sanning hade jag nog aldrig ens fått för mig idén att spela in något.
Family United gastar ju hela tiden om att de vill bli granskade etc, så de lär väl inte ha något emot att saker spelats in så sanningen om vad som sagts finns bevarad.
Men intressant hur, en diskussion kring vad som sagts i en live, ledde till att du blir helt rabiat över att någon sitter på inspelningar av vad Family United utryckt, hur kommer det sig? Borde väl snarare vara välkommet från dig så kan vi få höra svart på vitt vad som sagts eller hur?
Är väl min yttrandefrihet i allra högsta grad att diskutera vad en offentlig person och opinionsbildare gör för uttalanden, eller är du av en annan åsikt där?