2026-07-25, 15:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Misirlouie
Eller som häromdagen då hon skrev ”tala med hela handen” haha.

Skämskudde. Hon brukar leverera minst en dylik felsägning om dagen tycker jag. Sen när någon kritiserar är standardsvaret att språk minsann utvecklas. Vore kul om läkare bemötte tillstånd som vävnadsnekros och lårbensfrakturer med samma inställning. Kroppen utvecklas faktiskt!
Citera
2026-07-25, 17:40
Medlem
Tycker ofta hon är fin på bilder andra tar, dock är hon överlägset snyggast i det här håret, med den här färgen: https://www.resume.se/marknadsforing/tech/metro-gor-webb-tv-med-sandra-beijer/
Citera
2026-07-25, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Hon ser inte ut som sig själv eller i verkligheten, men fin på bild. Är ju samma med Elsa. Man ser hur de tweakar allt när de inte är hemma där folk kan se dem på stan. Sen kommer någon kompis och lägger upp en egen bild som folk så småningom hittar till.

Jag tycker det ser ut som hon har lite downs syndrom ibland när hon inte är sminkad. Eller är det filtret hon använder som förvränger hennes ansikte på något vis.
Citera
2026-07-25, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frimlov
Ja, väldigt kul att se framförallt Sandra på bilder hon inte tagit själv. Ser ganska annorlunda ut då.

Håller med, både hon och Elsa ser mer mänskliga ut på foton andra tagit.
Citera
2026-07-26, 06:52
Medlem
Har noterat att det är lite färre vinglas i bild i de senaste inläggen. Tror hon konsumerar i samma takt som tidigare, troligen handlar det om att hon läser här.
Citera
2026-07-26, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Agejev
Har noterat att det är lite färre vinglas i bild i de senaste inläggen. Tror hon konsumerar i samma takt som tidigare, troligen handlar det om att hon läser här.
Har också noterat det. I vanliga fall stannar hon upp i sina texter och redogör väldigt grundligt för dessa tillfällen under lunch- och restaurangmiddagarna. Nu är det som att hon river av sina redogörelser i ett hafs. Hade velat se mer djup och analys i texterna.
Citera
2026-07-26, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intig

Jag skulle tycka det var så otroligt pinsamt att lägga upp foton dag efter dag där jag inte ens ser ut som mig själv. Folk fattar ju, och alla ens vänner. Men så gör jag ju inte heller fillers/botox så vad vet jag.
Citera
2026-07-26, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bataclan
Skämskudde. Hon brukar leverera minst en dylik felsägning om dagen tycker jag. Sen när någon kritiserar är standardsvaret att språk minsann utvecklas. Vore kul om läkare bemötte tillstånd som vävnadsnekros och lårbensfrakturer med samma inställning. Kroppen utvecklas faktiskt!

Den store författaren Sandra B.
Citera
2026-07-26, 19:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Den store författaren Sandra B.

Hennes verk kommer bli en odödlig kulturskatt. Moberg. Strindberg. Beijer.
Citera
2026-07-27, 06:05
Medlem
Huzzahs avatar
Perfekt! Nu när Sandra flyttat till Frankrike köper morsan ett hus hemma, så Sandra har nånstans att flyga.
Förstår inte hur en del som redan har så mycket kan med att roffa åt sig mer.

Och den mamman verkar väl orka en hel del, men det är klart, hon orkar väl inte 24/7 som Sandy skulle vilja.
Citera
2026-07-27, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intig
Framförallt är Elsa inte direkt smal när man ser henne på stan.
Citera
2026-07-27, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah

Förstår inte hur en del som redan har så mycket kan med att roffa åt sig mer.

Aldrig nöjda. Girigheten vet inga gränser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in