2026-07-27, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beekeepers
Aldrig nöjda. Girigheten vet inga gränser.

Mycket vill ha mer.
Citera
2026-07-28, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Agejev
Har noterat att det är lite färre vinglas i bild i de senaste inläggen. Tror hon konsumerar i samma takt som tidigare, troligen handlar det om att hon läser här.

Intressant, jag har tänkt på samma sak. I dagens inlägg var det endast bild på maten vid lunch och jag tänkte att hon äter väl inte fisk utan ett glas vin… mycket riktigt, på hennes flickr finns bilder från samma tillfälle då hon sitter med ett vinglas.

Obs jag tycker inte att man är alkis för att man tar ett glas vin men jag är själv tyvärr uppväxt med flera alkoholister i min närhet och varningslampan är alltid redo. Och den blinkar när någon tex på lediga dagar har för vana att dricka vin till både lunch och middag… eller ofta dricker själv… eller bara alltid tackar ja när någon föreslår alkohol… Eller själv ofta föreslår drink före, till och efter maten... I’m watching you
Citera
2026-07-28, 15:01
Medlem
Idag åt hon fisk med smält smör. Eller på sandraspråk: "smörsås".
Citera
2026-07-28, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av omidag
Idag åt hon fisk med smält smör. Eller på sandraspråk: "smörsås".

Det finns ju varianter på beurre blanc som är mindre opaka. Men denna variant var nog den mest transparenta jag sett. Så ja det liknade mer skirat smör än beurre blanc.
Citera
Igår, 07:32
Medlem
Nu har hon haft en ensam ”skrivvecka” i Paris som gick så snabbt! Hon var alltså där söndag till onsdag? Förstår att ”veckan” gick fort
Citera
Igår, 07:43
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visionofdivision
Nu har hon haft en ensam ”skrivvecka” i Paris som gick så snabbt! Hon var alltså där söndag till onsdag? Förstår att ”veckan” gick fort
Haha, ja! Inte första gången hon trotsar gängse tidsberäkningar. Sandratime runs on a different timezone.
Citera
Igår, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av visionofdivision

Frågan är om hon skrev eller bara lajvade singel och barnfri igen. Lät ju som att det trots allt är hennes optimala tillstånd.
Citera
Igår, 13:41
Medlem
Kan inte fatta att hon inte bara lyckats slarva bort sitt pass, hennes ID-kort har även gått ut. Hur rörig kan vara, speciellt när man bor utomlands?! 😅
Citera
Igår, 13:59
Medlem
Hennes senaste inlägg på Instagram med bilder på när hon poserar med olika killar? Vad gör hon?
Citera
Igår, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Hennes senaste inlägg på Instagram med bilder på när hon poserar med olika killar? Vad gör hon?

Det är väl hennes bääääääääästa kompis Christian och brorsan på en av bilderna? Jag tycker bara hon är väldig pinsam! Ok vi fattar att du behöver egentid från man och barn men att hon hela tiden känner att hon behöver hävda detta? Vill hon bara provocera?
Citera
Igår, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Det är väl hennes bääääääääästa kompis Christian och brorsan på en av bilderna? Jag tycker bara hon är väldig pinsam! Ok vi fattar att du behöver egentid från man och barn men att hon hela tiden känner att hon behöver hävda detta? Vill hon bara provocera?
Ja det blir väldigt pinsamt att posera sådär. Hon är ju 40+. Hade tyckte det var lika pinsamt om hon var yngre dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in