2026-07-22, 23:24
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
.
Varför det?

Eftersom Måns Petter Albert har olika komplex så kan ju lite mer hår på huvvet minska åtminstone ett av dessa, för Mums komplex för sin längd är lite svårare att köpa sej fri från.
Senast redigerad av EAGLEofGOLD 2026-07-22 kl. 23:26.
Citera
2026-07-23, 02:18
Medlem
Såg han på sitt Grapes & Beans nästan varje dag under tennisveckan. Vet inte om jag håller med att han fått gubbkropp, tycker han ser ut exakt som vanligt.

Sen tja, är det så konstigt att fixa flinten då? Känns väl som det är mer regel än undantag nu för tiden att kändismän agerar och gör något åt det.

Jag är mest nyfiken på hur det går med barnen, uppdelning osv.
Citera
2026-07-23, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MREnzoWrange
Såg han på sitt Grapes & Beans nästan varje dag under tennisveckan. Vet inte om jag håller med att han fått gubbkropp, tycker han ser ut exakt som vanligt.

Sen tja, är det så konstigt att fixa flinten då? Känns väl som det är mer regel än undantag nu för tiden att kändismän agerar och gör något åt det.

Jag är mest nyfiken på hur det går med barnen, uppdelning osv.

Enligt Ciaras Instagram “he gets his time too😊”
Citera
2026-07-25, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Mina föräldrar är 70+ men har inte såna där skåror. Klädseln ser ut som nåt ur Sällskapsresan a la 70-talet. Att han inte rakar sig beror nog på att hakan ska se större ut. Dessutom studsade han som en kråka i ett av klippen.

Man kan ju tycka att någon med föräldrar på 70+ borde känna igen en klockren Sällskapsresan-nostalgi när de ser den. Hatten är ett medvetet Sun Trip-tema för hans ställe Beans & Grapes och högsta sommar-mode med glimten i ögat. MZ är mer inne än någonsin, men det är nästan imponerande hur du lyckas missa ett så uppenbart koncept?
Citera
2026-07-25, 05:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Man kan ju tycka att någon med föräldrar på 70+ borde känna igen en klockren Sällskapsresan-nostalgi när de ser den. Hatten är ett medvetet Sun Trip-tema för hans ställe Beans & Grapes och högsta sommar-mode med glimten i ögat. MZ är mer inne än någonsin, men det är nästan imponerande hur du lyckas missa ett så uppenbart koncept?
Finns ingen koppling mellan MånsPetters Bönor&druvor och Sällskapsresan. Hatten fick han kanske på Pepes Bodega som däremot har en tydlig koppling till filmen. Det var där man kunde köpa stråhrom som var så stark att den var narkotikaklassad, där finns en direkt koppling till mannen i hatten. MånsPetter och Berra Olsson är två karikatyrer på svenska fyllon på grisfesten.
Citera
2026-07-25, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Finns ingen koppling mellan MånsPetters Bönor&druvor och Sällskapsresan. Hatten fick han kanske på Pepes Bodega som däremot har en tydlig koppling till filmen. Det var där man kunde köpa stråhrom som var så stark att den var narkotikaklassad, där finns en direkt koppling till mannen i hatten. MånsPetter och Berra Olsson är två karikatyrer på svenska fyllon på grisfesten.

Så du menar på fullt allvar att Pepes Bodega trycker upp hattar där det står Beans & Grapes på? Som Pepes sedan ger bort till MZ med personal? Det verkar ju väldigt märkligt men samtidigt generöst.

Gällande hattarna så förstår jag att din fantasi är begränsad, men har du överhuvudtaget någonsin hört talas om att förstå en andemening?
Citera
2026-07-25, 19:10
Medlem
Citat:
Så du menar på fullt allvar att Pepes Bodega trycker upp hattar där det står Beans & Grapes på? Som Pepes sedan ger bort till MZ med personal? Det verkar ju väldigt märkligt men samtidigt generöst.

Gällande hattarna så förstår jag att din fantasi är begränsad, men har du överhuvudtaget någonsin hört talas om att förstå en andemening?
Det är du som är ute och cyklar med ditt påstående om Sällskapsresan-nostalgi och Sun Trip tema kopplat till bönor&druvor. Det finns ingen som helst sådan koppling, inte ens med din fullständigt obegränsade fantasi. Den har du för övrigt visat prov på genomgående i tråden så den är känd.

Hade hatten kombinerats med den klassiska t-shirten om gonorré så hade det kunnat tolkas som en blinkning till Berra aka Sven Melander. Men nu blev det bara en ful tönt i en ännu fulare hatt.
Citera
2026-07-25, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det är du som är ute och cyklar med ditt påstående om Sällskapsresan-nostalgi och Sun Trip tema kopplat till bönor&druvor. Det finns ingen som helst sådan koppling, inte ens med din fullständigt obegränsade fantasi. Den har du för övrigt visat prov på genomgående i tråden så den är känd.

Hade hatten kombinerats med den klassiska t-shirten om gonorré så hade det kunnat tolkas som en blinkning till Berra aka Sven Melander. Men nu blev det bara en ful tönt i en ännu fulare hatt.

Nu var det ju inte det vi pratade om. Du påstod att MZ har fått sin hatt från Pepes Bodega? Jag frågade bara om det verkligen var rimligt med tanke på att den har hans egen logga fram.

Men tack för komplimangen gällande att jag har mycket fantasi! Du vet, med den kommer man ganska långt i livet. Man kan till exempel leva sig in i andra människors svårigheter och förstå att saker inte alltid är svarta eller vita, eller bara rätt eller fel.

Du kanske ska träna lite på det själv? Det brukar lätta upp ganska många knutar, som till exempel bitterhet och elakhet.
Citera
2026-07-26, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unbillman
Enligt Ciaras Instagram “he gets his time too😊”

Ja, det får man verkligen hoppas.

Förmodligen är MZ fina söner med sin pappa redan nu, till allas glädje. Detta då CJ verkar vara på väg till Thailand eller förmodligen är hon redan där nu.
Citera
2026-07-26, 09:10
Medlem
Citat:
Nu var det ju inte det vi pratade om. Du påstod att MZ har fått sin hatt från Pepes Bodega? Jag frågade bara om det verkligen var rimligt med tanke på att den har hans egen logga fram.

Men tack för komplimangen gällande att jag har mycket fantasi! Du vet, med den kommer man ganska långt i livet. Man kan till exempel leva sig in i andra människors svårigheter och förstå att saker inte alltid är svarta eller vita, eller bara rätt eller fel.

Du kanske ska träna lite på det själv? Det brukar lätta upp ganska många knutar, som till exempel bitterhet och elakhet.
Jag tror att du blandar ihop fantasi och empati. Det är lätt att göra när man saknar bildning. Det är då man använder kändisar som klippdockor för sina egna fantasier. Det är därför du tillskriver MånsPetter alla goda och fantastiska egenskaper och gör Ciara till en ondskefull klippdocka. Allt baserat på dina egna fantasier i din privata lek med klippdockor.

Att leka fantasilekar är inte motsatsen till bitterhet eller elakhet, det är motsatsen till verklighet. En verklighet där du inte är.
Citera
2026-07-26, 23:55
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
[...]

Det kan inte vara lätt att lika dej vara fullständigt blåst! Armstrong har inte sagt att hatten Måns Petter Albert hade på sej kom från Pepes Bodega, Armstrong sa att denna "Sällskapsresanmodell" av hatt har noll anknytning till Beans & Grapes men däremot 100% till Pepes Bodega! (Om du nu överhuvudtaget förstår skillnaden, skulle dock inte tro det!)
Citera
2026-07-27, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Det kan inte vara lätt att lika dej vara fullständigt blåst! Armstrong har inte sagt att hatten Måns Petter Albert hade på sej kom från Pepes Bodega, Armstrong sa att denna "Sällskapsresanmodell" av hatt har noll anknytning till Beans & Grapes men däremot 100% till Pepes Bodega! (Om du nu överhuvudtaget förstår skillnaden, skulle dock inte tro det!)

Det kan inte vara lätt att försöka försvara sin kompis när man inte ens har läst vad hen själv har skrivit i tråden.

Allt skvaller om Måns Zelmerlöw!
Postat av N.Armstark
Svar: 22 042
Visningar: 7 769 003
Citat:

Ja och med tanke på att MZ i år har utökat verksamheten som nu även finns i Papas Garden så kanske det i år passade med just dessa hattar då det är Suntrip kvällar på onsdagar om jag minns rätt. För hur var det nu tillhör Papas Garden, Pepes Bodega eller inte du var väl högst inblandad i denna diskussion tidigare?
Senast redigerad av subtleoak 2026-07-27 kl. 00:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in