Citat:
Ursprungligen postat av
Humbug69
Var det det intelligentaste du kunde komma på?
Dock verkar nämnda kapten vara din moraliska förebild.
Om jag får ta mig friheten att psykologisera dig så är det däråt det lutar.
Jag tror inte att du lever ett dubbelliv och begår övergrepp på kvinnor i smyg som kapten klänning gjorde men jag tror du har underliggande skamkänslor över din egen sexualitet, och du har en tendens att sätta kvinnor på piedestal och överbeskydda dem.
Problemet är att när du gör det så infantiliserar du henne istället genom att ta ifrån henne sin egen agens och göra dig själv till hennes beskyddare. Du ska "kolla läget" och "checka in" under akten så hon inte riskerar att känner minsta obehag. Hade du sett henne som en jämlike så hade du aldrig kommit på tanken att bete dig på det viset.
Sen kommer du in här med din grötmyndiga översittarton och förklarar för andra vuxna män hur de ska bete sig i sängen, hur hemska vi alla är, och du är minsann inte sån, bara för att lapa upp dig beröm från de bipolära flashback-kärringarna, för om dom tycker att du är fin och bra och feministisk och hänsynsfull så kanske du verkligen är en fin människa innerst inne... Eller?
Jag ska lära dig något: Kvinnor är precis lika äckliga som du och jag är och det enda du har att skämmas över är att du är fake, och låtsas vara någon som du inte är. På ett anonymt forum till och med ffs..