2026-07-24, 09:45
Medlem
fittanstickerframs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NationalTreasure
Näää, jag handlar på fs4 av Mr.M. Han har visserligen mycket från medi pharma men ingen av de märkena jag skrev är ju dock medi? Tror dock inte på att allt han säljer skulle vara förfalskade grejer. Speciellt inte eftersom jag fick sustanon organon i helt oöppnade förpackningar och de är i glasvialer.

Oöppnade förpackningar med glasvialer är standardförfarande också för underdoserade och allmänt keffa prepp. Skicka en till Janoshik och återkom kompis.
Citera
2026-07-24, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittanstickerfram
Oöppnade förpackningar med glasvialer är standardförfarande också för underdoserade och allmänt keffa prepp. Skicka en till Janoshik och återkom kompis.

Okay, det orkar jag tyvärr inte. Jag tror på säljaren eftersom det är oöppnade förpackningar med broschyr och hela köret.
Citera
2026-07-24, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NationalTreasure
Okay, det orkar jag tyvärr inte. Jag tror på säljaren eftersom det är oöppnade förpackningar med broschyr och hela köret.

Flashback är fullt med fuppar med shoppar som åkt fast och alla har fina förpackningar och broschyrer, och så en analys från polisen som visar något annat än innehållsförteckningen.

Men ja, varför skulle man orka liksom. Det ska ju bara injiceras i kroppen med förhoppningen att nå några löjliga mål. Vad spelar det för roll om man blir lurad på både hälsa och pengar? Det finns ju broschyrer.

Mr.M på fs4 som ingen seriös byggare handlar av är säkert en helylles kille! Säg till hur det gått sen med dina 0,3 ml Sustanon och massiva doser trenbolone. Inga jävla bögdoser här inte!
Citera
2026-07-24, 15:07
Medlem
Citat:
Flashback är fullt med fuppar med shoppar som åkt fast och alla har fina förpackningar och broschyrer, och så en analys från polisen som visar något annat än innehållsförteckningen.

Men ja, varför skulle man orka liksom. Det ska ju bara injiceras i kroppen med förhoppningen att nå några löjliga mål. Vad spelar det för roll om man blir lurad på både hälsa och pengar? Det finns ju broschyrer.

Mr.M på fs4 som ingen seriös byggare handlar av är säkert en helylles kille! Säg till hur det gått sen med dina 0,3 ml Sustanon och massiva doser trenbolone. Inga jävla bögdoser här inte!

Först och främst.. Hur vet du att ingen seriös byggare handlar av han haha? Har du stenkoll på alla byggare i hela norden menar du hahaha? Gå och lägg dig ärligt talat jäkla mupp.

Vem har ens sagt något om några massiva doser tren? Lägg inte ord i min mun är du snäll.

Sen sa jag väll inget om några "fina" förpackningar utan original förpackningarna? Du får gärna länka till några av de shoppar som åkt fast där det är original förpackningar och original broschyrer.

En stor jäkla mupp är vad du är hahahaha!
Senast redigerad av NationalTreasure 2026-07-24 kl. 15:09.
Citera
2026-07-24, 15:50
Medlem
Citat:
Såna där märken förfalskas hela tiden. Är det Gainz du handlar från? Skulle personligen aldrig köpa från någon med Medi Pharma och andra såna underdoserande skojare i sortimentet.

Handla inte utan färsk analys från Janoshik. Färsk analys är inga garantier om du inte skickat in själv, men ingen analys är inget köp!

Medi pharma har ju dock analyser från janoshik ute på sin hemsida? Samt så kan du kolla om din flaska är äkta via serie numret.

Du verkar helt enkelt vara heeelt ute och cyklar.
Citera
2026-07-24, 15:58
Medlem
Helt rätt alla har fel utom du. Kör på blasta hårt 0,3 ml Susta i taget och tren på det.

Det kommer gå bra för dig kompis KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!
Citera
2026-07-24, 16:11
Medlem
Citat:
Helt rätt alla har fel utom du. Kör på blasta hårt 0,3 ml Susta i taget och tren på det.

Det kommer gå bra för dig kompis KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!

Har du läst några av mina andra svar till andra i denna tråden så hade du vetat att jag verkligen ej är någon som tror sig ha rätt när det kommer till allt men jag har definitivt mer koll än en mupp som dig hahaha!

Vad är det som är så fel med 0.3ml susta 3 gånger i veckan du som verkligen "har koll" på allt som har med steroider att göra? Det är ju p.g.a att susta innehåller både snabba och långsamma estrar man kör eod eller ed för att hålla stabila nivåer.

"Att ta Sustanon EOD (varannan dag) innebär att man injicerar en blandning av fyra testosteronestrar mycket oftare än den normala läkarrekommendationen. Det ger en jämnare hormonnivå i blodet men innebär också fler stick och en högre total dos över tid.Hur Sustanon fungerarBlandning: Innehåller både snabba och långsamma testosteronestrar.Vanlig vårddos: En injektion var tredje vecka är standard vid Vinmec Uses of Sustanon 250 för att behandla låga hormonnivåer.EOD-schema: Att ta det varannan dag gör man ibland på egen hand för att undvika stora upp- och nedgångar i humör och energi som de korta estrarna kan ge i början."
Citera
2026-07-24, 16:15
Medlem
Din egen naturliga produktion av testo kommer att minska - vilket i längden innebär impotens och pungkulor stora som russin. Lycka till
Citera
2026-07-24, 16:17
Medlem
Klart Mr.M på fs4 säljer grejer med pang krut i

Man får ju oöppnade förpackningar och glasvialer

Citera
2026-07-24, 16:18
Medlem
Ta tren var 3 e dag 50mg blir kåt
Citera
2026-07-24, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grobil
Din egen naturliga produktion av testo kommer att minska - vilket i längden innebär impotens och pungkulor stora som russin. Lycka till

Ja det är väll därför PCT existerar eller?
Citera
2026-07-24, 16:28
Medlem
Citat:
Klart Mr.M på fs4 säljer grejer med pang krut i

Man får ju oöppnade förpackningar och glasvialer

Ja du har helt rätt, pangkrut i grejerna!

Är det inte lite komiskt att du först snackade ner medi pharma men sa att man måste verifiera att det är äkta grejer man köpt via janoshik och sedan visade det sig att medi pharma använder just janoshik för att testa sina grejer hahahahhahahaha!!! Helt sjukt roligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in