2026-07-21, 20:35
Medlem
fittanstickerframs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NationalTreasure
Förklara istället vad det är jag inte vet istället för att sitta och spela professor idiot..

Trenbolone Acetate: The most popular ester, featuring a very short half-life of about 2 to 3 days. It requires frequent (typically daily or every other day) injections.

Trenbolone Enanthate: A longer-estered variant with a half-life of 7 to 10 days, allowing for less frequent injections, usually twice per week.

Trenbolone Hexahydrobenzylcarbonate (Hex): Known commercially as Parabolan, it has a half-life of roughly 14 days and provides a steady release of the hormone.

Att det tar 7-10 dagar att bryta ner för kroppen betyder inte att du efter 7-10 dagar har hjälpsamma nivåer i blodet.

Du ska inte ta 0,3 ml testo e uppdelat så där konstigt som du gör, utan du ska ta 1 ml var 4-5e dag om det är 250 mg du ska vara stabil på. Lägre doser slösar bara din tid och dina pengar.

Klart du får dåliga resultat när du tar bebisdoser av testo. Det är mer sannolikt att du stänger av bollarna utan att få några fördelar med muskelutveckling…

Höj testot omedelbart och vänta i flera år innan du överväger tren igen.
Citera
2026-07-21, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittanstickerfram
Att det tar 7-10 dagar att bryta ner för kroppen betyder inte att du efter 7-10 dagar har hjälpsamma nivåer i blodet.

Du ska inte ta 0,3 ml testo e uppdelat så där konstigt som du gör, utan du ska ta 1 ml var 4-5e dag om det är 250 mg du ska vara stabil på. Lägre doser slösar bara din tid och dina pengar.

Klart du får dåliga resultat när du tar bebisdoser av testo. Det är mer sannolikt att du stänger av bollarna utan att få några fördelar med muskelutveckling…

För det första är half life inte hur snabbt det är ute ur kroppen utan ungefär hur snabbt det Halveras
Det tar ungefär 5 halveringstider att något ska gå ur kroppen ( beroende på hur länge och mycket man kört )

För det andra är det inte konstigt att dela upp sustanon utan det bättre alternativet
0.3 ml EoD är 250 mg i veckan ( om den är 250 mg ml som den troligtvis är) det är 10-13 x normala testo nivån i kroppen så det är ingen " bebis dos "
" Man ska inte gå över 250 mg de första 2-3 kurserna... Aldrig om man inte är seriös med träningen..
Preventing Hormone Spikes: Sustanon contains fast-acting esters (like Propionate) that cause a sharp rise in testosterone shortly after injection, followed by a decline. Daily or EoD injections create a more stable, steady-state blood level.Minimizing Side Effects:
Stable hormone levels help prevent unwanted estrogen spikes and side effects like water retention or gynecomastia, which are common when levels peak and trough.
Smaller Injection Volumes: Spreading the dose out allows for much smaller individual injection volumes, which is significantly more comfortable for the muscle tissue."

Var 4-5 dag är för cyp eller enh för stabila blodvärden

"Att det tar 7-10 dagar att bryta ner för kroppen betyder inte att du efter 7-10 dagar har hjälpsamma nivåer i blodet."

Förstår inte riktigt vad du försöker säga här men verkar inte som du har så bra koll på vad en ester är och hur det fungerar i kroppen heller ?

Förövrigt är inte 1 ml var 4-5 dag 250 mg / veckan.. vet inte hur du lyckas med den matten
Senast redigerad av burkeen 2026-07-21 kl. 20:56.
Citera
2026-07-21, 21:11
Medlem
Citat:

Mm... TS frågar tips och råd om tren men vet inte ens hur man ska trycka test.... GOOD LUCK TS
Citera
2026-07-21, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burkeen
För det första är half life inte hur snabbt det är ute ur kroppen utan ungefär hur snabbt det Halveras
Det tar ungefär 5 halveringstider att något ska gå ur kroppen ( beroende på hur länge och mycket man kört )

För det andra är det inte konstigt att dela upp sustanon utan det bättre alternativet
0.3 ml EoD är 250 mg i veckan ( om den är 250 mg ml som den troligtvis är) det är 10-13 x normala testo nivån i kroppen så det är ingen " bebis dos "
" Man ska inte gå över 250 mg de första 2-3 kurserna... Aldrig om man inte är seriös med träningen..
Preventing Hormone Spikes: Sustanon contains fast-acting esters (like Propionate) that cause a sharp rise in testosterone shortly after injection, followed by a decline. Daily or EoD injections create a more stable, steady-state blood level.Minimizing Side Effects:
Stable hormone levels help prevent unwanted estrogen spikes and side effects like water retention or gynecomastia, which are common when levels peak and trough.
Smaller Injection Volumes: Spreading the dose out allows for much smaller individual injection volumes, which is significantly more comfortable for the muscle tissue."

Var 4-5 dag är för cyp eller enh för stabila blodvärden

"Att det tar 7-10 dagar att bryta ner för kroppen betyder inte att du efter 7-10 dagar har hjälpsamma nivåer i blodet."

Förstår inte riktigt vad du försöker säga här men verkar inte som du har så bra koll på vad en ester är och hur det fungerar i kroppen heller ?

Förövrigt är inte 1 ml var 4-5 dag 250 mg / veckan.. vet inte hur du lyckas med den matten

Aldrig hört talas om någon som går på 0.3ml susta varannan dag. Låter bara efterblivet.
Sustanon ska intas E3D och 250mg/vecka är för lite om man strävar efter skyarna som TS gör.
Normal dos 500mg/vecka och en stor dos 750mg/vecka plus... Halveringstid innebär just det som det låter. Efter viss tid har du halva dos prepp kvar.

Och till TS, ja, du copy n paste det själv. Tren finns både i snabba och långsamma estrar, precis som med allt test, susta. Så varför frågar du en sån efterbliven fråga angående tren? För i helvete läs på innan du börjar med nåt du inte har en aning om! Du är verkligen vilsen kompis
Citera
2026-07-21, 21:17
Medlem
Citat:
Alright, tack för tipset!

Jag såg faktiskt en intervju med Larry Wheels där han sa att han ångrar att han körde tren så länge som han gjorde p.g.a att det endast behövs köras i typ 1 vecka inför tävlingar etc. Kan detta stämma? Är det någon snabbverkande ester?

Så ja, tren a snabb ester och tren e långsam.

Men det borde du väl veta, bodybuilderN?
Citera
2026-07-21, 22:18
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Finns det något annat prepp du skulle rekommendera? Hur pass bra är somatropin (HGH) t.ex?

Vill inte vara för på nu men sköter man bara kost, återhämtning och träning korrekt så växer man snabbt utan några preparat. Och använder man då sagda preparat samtidigt som man har koll på dessa tre grejer - ja, då växer man riktigt bra. Särskilt de första gångerna.

Sköter man däremot inte kosten finns det inga preparat i världen som kan styra upp det åt dig. 2g protein per kroppskilo och 3500-4000kcal per dag, det är väl det minsta du kan anstränga dig att räkna? Varje dag. Det är åtminstone en bra början, och sockret skiter jag fullständigt i. Så får du kompensera utefter det, varje vecka ska du gå upp lite i vikt.

Du kanske tycker att jag är elak och buhu. Men det är så här det ligger till och jag ber dig tänka om och styra upp allt så att du inte fortsätter kasta både pengar och hälsa i sjön. Annars kommer du snart ha blastat på med varenda preparat i två års tid utan att åstadkommit ett skit. Och kliva av i det läget? Då är det många som istället stämplar ut för gott.

Annars får du väl fortsätta dra rövpannor med Morpheus blå piller och röka fribastrenbolone på folie mellan seten.

/Patta Pung
Senast redigerad av PatrickEkwall 2026-07-21 kl. 22:22.
Citera
2026-07-22, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Sköter man däremot inte kosten finns det inga preparat i världen som kan styra upp det åt dig.

Trenbolone specifikt är just känt för att vara det enda preparat som ökar muskeltillväxt även under kalorieunderskott.

Men det betyder inte att du har fel om att TS är ute och cyklar på en oroväckande ohälsosam väg förstås! Vissa har ju bråttom, man undrar vart de vill så snabbt. Sjukhuset kanske…
Citera
2026-07-22, 19:35
Medlem
Många bögar här.

Du behöver äta bra. Jag ligger på cirka 1g tren i veckan med 1,2g testo. Det viktigaste är att du äter sen vad du äter spelar mindre roll då trenet suger ur varenda milligram av proteinet du får i dig oavsett om det är kyckling eller mat från donken. Jag är ganska säker på att mina underarmar är större än de flestas triceps här inne som tycker till. Har du problem med din sexualitet kommer tren ställa till det för dig, det är sanningen.

Det som oroar mig är hur du laborerar under kuren. Bestäm dig för hur din kur ska se ut sen håller du dig till det.

Jag är 5v in på

1200mg testo e ew
1000mg tren e ew
400mg mast e ew
Anadrol 50mg ed
Caber 0,25mg e3d
Reta 2,5mg ew
Inderal 80mg eod

Ingen kur för bögar direkt men jag svarar bra på tren och får inga mer sides än frossa och dålig sömn
Citera
2026-07-22, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HoransEgnaSon
Många bögar här.

Du behöver äta bra. Jag ligger på cirka 1g tren i veckan med 1,2g testo. Det viktigaste är att du äter sen vad du äter spelar mindre roll då trenet suger ur varenda milligram av proteinet du får i dig oavsett om det är kyckling eller mat från donken. Jag är ganska säker på att mina underarmar är större än de flestas triceps här inne som tycker till. Har du problem med din sexualitet kommer tren ställa till det för dig, det är sanningen.

Det som oroar mig är hur du laborerar under kuren. Bestäm dig för hur din kur ska se ut sen håller du dig till det.

Jag är 5v in på

1200mg testo e ew
1000mg tren e ew
400mg mast e ew
Anadrol 50mg ed
Caber 0,25mg e3d
Reta 2,5mg ew
Inderal 80mg eod

Ingen kur för bögar direkt men jag svarar bra på tren och får inga mer sides än frossa och dålig sömn

Hahaha jag menar då det.. Har flashback blivit någon typ av HBTQI++---==? site eller?

Jag skulle säga att jag äter bra, 3st riktigt ordentliga måltider varje dag. Vet inte exakt hur många kalorier men idag åt jag tex 6st kycklingfiléer med massa potatisgratäng till middag och tryckte sedan minst 5st kycklingfiléer till kvällsmål med lite mindre potatisgratäng men ändå en del alltså haha.. Sen så har jag som sagt helt slutat med socker ochså och äter inga sötsaker I huvudtaget. Endast proteinbars, nötter och frukt typ haha.

Vilken jäääääääkla mooooonsterkuuuur! Vad för effekt har en kur som denna på din kropp skulle du säga? Och du mår helt fine utanför gymmet ochså eller tar det på psyket en del?

Ja, jag kanske har laborerat en del med testot då jag började med ett stick i veckan när jag hade testo c/e mix men läste sedan att det är bättre e5d så då körde jag 250mg e5d ett tag sedan så läste jag att det är bättre att köra e3.5d haha så då började jag köra på det istället och nu när jag fixade susta så läste jag att det är bäst att köra antingen ed eller eod och kör eod just nu men kanske borde köra lite mer testo? Vad tror du? Jag har typ blivit beroende av att sticka för att vara ärlig haha.. Jag längtar verkligen till måndagar, onsdagar och fredagar (mest till måndagar dock för då sätter jag deca och testo).

Av decat så känner jag definitivt att jag orkar extremt mycket mer på gymmet, inte överdrivet mycket mer viktmässigt utan uthålligheten har blivit helt brutal ärligt talat. Jag kan köra ett 2 timmars gym pass och sedan avsluta med joggning i 30 - 45 minuter på rätt hög hastighet.

Hur ser du på de orala steroiderna? Ser att du kör på anadrol. Vad är skillnaden på anadrol och winstrol? (Jag är lite taggad på att testo winstrol inject).

Tack för ett riktigt bra svar och ser fram emot ditt svar!
Citera
2026-07-23, 09:55
Medlem
Jag funderar på att börja köra testo 1ml (250mg) e3.5d istället nu när jag ska gå över till testo e/c igen. vad tror ni om det? Och nu när jag ska inhandla nytt testo så velar jag mellan pro series testo e 250mg/ml eller global pharma 400mg/ml (Testo Propionate: 50mg
Testo Phenylpropionate: 50mg
Testo Cypionate: 100mg
Testo Enanthate: 200mg). Vad tror ni? Global pharma kostar 200kr mer än vanliga testo e. Värt / inte värt?
Citera
2026-07-24, 08:52
Medlem
Citat:
Jag funderar på att börja köra testo 1ml (250mg) e3.5d istället nu när jag ska gå över till testo e/c igen. vad tror ni om det? Och nu när jag ska inhandla nytt testo så velar jag mellan pro series testo e 250mg/ml eller global pharma 400mg/ml (Testo Propionate: 50mg
Testo Phenylpropionate: 50mg
Testo Cypionate: 100mg
Testo Enanthate: 200mg). Vad tror ni? Global pharma kostar 200kr mer än vanliga testo e. Värt / inte värt?

Såna där märken förfalskas hela tiden. Är det Gainz du handlar från? Skulle personligen aldrig köpa från någon med Medi Pharma och andra såna underdoserande skojare i sortimentet.

Handla inte utan färsk analys från Janoshik. Färsk analys är inga garantier om du inte skickat in själv, men ingen analys är inget köp!
Citera
2026-07-24, 08:58
Medlem
Citat:
Såna där märken förfalskas hela tiden. Är det Gainz du handlar från? Skulle personligen aldrig köpa från någon med Medi Pharma och andra såna underdoserande skojare i sortimentet.

Handla inte utan färsk analys från Janoshik. Färsk analys är inga garantier om du inte skickat in själv, men ingen analys är inget köp!

Näää, jag handlar på fs4 av Mr.M. Han har visserligen mycket från medi pharma men ingen av de märkena jag skrev är ju dock medi? Tror dock inte på att allt han säljer skulle vara förfalskade grejer. Speciellt inte eftersom jag fick sustanon organon i helt oöppnade förpackningar och de är i glasvialer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in