2026-07-24, 12:02
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tosstenpoposten
Lugn nu. Vad tanten inte vet är att hon ska va jävligt glad över lite för mycket parfymdoft när hon åker buss.
Urinläckage och allmänt otvättade underliv, sura armhålor och sällan tvättade kläder, är nog hyggligt mer frekvent än nåra fåfänga ungtuppar som inte lärt sig dosera parfymen de fick i julklapp.
Den naturliga huddoften hon efterfrågar hade varit Achmeds förhuds doft, om inte den överröstats av billig cologne.

jjujju kanske skulle chartra en egen buss ner till konsum, och då be James hänga upp en huddoftande doftgran under färden, om hon nu vill lajva lite överklass.
Kanske det. Jag vet inte var hon bor men där jag åker buss, så är det som regel inga problem med att någon luktar särskilt mycket utav något faktiskt. Undantag finns givetvis men undantag är inget som jag hade startat en gnälltråd om.
Citera
2026-07-24, 12:09
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
så alla KVINNOR luktar gott efter 12 timmar?
har du några vetenskapliga bevis kring det?
Klart jag har din incel, av personliga erfarenheter. Rödhåriga kvinnor och de med svamp är undantagen. Negresser och personer från Indien har en något fränare lukt men inget som stör mig.
Citera
2026-07-24, 12:10
Medlem
HanMedPinnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Nej, tillskillnad mot dig så vill jag känna mig fräsch. En tjej som inte använder parfym är avtändande.
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Bara för att du vill gå runt och lukta skit, tråkigt och neutralt så innebär det inte att andra vill det. /använder parfym, gillar feminina tjejer som vill lukta gott och också gör det.

Jag tänker det motsatta: blir alltid förvånad över folk som INTE använder parfym på dejter eller utekvällar osv. Då har man inte alla hästar hemma och vet inte alls vad som tilltalar
Citat:
Fyfan skulle aldrig vilja ha en kvinna som aldrig använder parfym. Hur dåligt funtad är man då angående vad som är attraktivt eller inte? Usch
Man blir ju inte fräschare av parfym, hur får du ihop det? Luktar man otvättat tar det sig igenom ändå. Att kyssa hud och upptäcka att den är insmord med kräm eller smink eller något påsprejat tar ner upplevelsen. Om hon inte smutsat ner sig ser jag hellre att hon inte duschat sedan igår än att hon är insmord i hudkräm, i alla fall om det ska gosas.

Försiktig parfym stör inte, så länge den inte är någonstans där man ska ha ansiktet, och jag tillstår att det i mycket små doser kan vara trevligt, men det är ju inget krav och vinsten är liten.

Citat:
Ursprungligen postat av Bazze1
En riktig man använder rakvatten efter morgonens rakning och naturligtvis deodorant efter en noggrann tvagning där den appliceras.
Citat:
Ursprungligen postat av Granddaddy.Purple
Kör rakvatten istället!
Oparfymerat rakvatten då, eller? Brukar inte rakvatten vara doftsatt? Jag har aldrig använt sånt, så skulle uppskatta en förklaring.
Citera
2026-07-24, 12:12
Medlem
Gillar också mäns naturliga doft, men själv som kvinna skulle jag aldrig gå på dejt utan parfym.
Citera
2026-07-24, 12:14
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Fyfan skulle aldrig vilja ha en kvinna som aldrig använder parfym. Hur dåligt funtad är man då angående vad som är attraktivt eller inte? Usch
Hon använder massa produkter i hår, krämer och annat som är väldoftande.

Hennes nagurliga doft slår alla parfymer i världen.

Vad träffar du för otvättade trashtjejer som.behöver dölja sin dåliga lukt? Stackare..
Citera
2026-07-24, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf.Shitler
Personligen duschar jag med duschcreme och schampoo som har någon doft och sedan använder jag deoderant och nån gång ibland så använder jag parfym och då tar jag lite på pekfingret och applicerar sedan en dutt bakom varje örsnibb och sedan 2-3 sprut i luften som jag sedan stiger igenom som att gå igenom ett dimmoln

Det där med att överdosera parfym är det endast tonåringar och babbeluringar som gör
Sprutet ner på kallingarna glömdes här.
Den är ett viktigt riktmärke så att damerna vet vart dom ska styra näsan.
Citera
2026-07-24, 12:17
Avstängd
Adolf.Shitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Sprutet ner på kallingarna glömdes här.
Den är ett viktigt riktmärke så att damerna vet vart dom ska styra näsan.
Ja axe är det väll som börjat med en ny kukparfym, lower body spray tror jag den heter.
Citera
2026-07-24, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf.Shitler
Ja axe är det väll som börjat med en ny kukparfym, lower body spray tror jag den heter.
Nej skärp dig.
Citera
2026-07-24, 12:19
Medlem
Bazze1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HanMedPinnen
Man blir ju inte fräschare av parfym, hur får du ihop det? Luktar man otvättat tar det sig igenom ändå. Att kyssa hud och upptäcka att den är insmord med kräm eller smink eller något påsprejat tar ner upplevelsen. Om hon inte smutsat ner sig ser jag hellre att hon inte duschat sedan igår än att hon är insmord i hudkräm, i alla fall om det ska gosas.

Försiktig parfym stör inte, så länge den inte är någonstans där man ska ha ansiktet, och jag tillstår att det i mycket små doser kan vara trevligt, men det är ju inget krav och vinsten är liten.

Oparfymerat rakvatten då, eller? Brukar inte rakvatten vara doftsatt? Jag har aldrig använt sånt, så skulle uppskatta en förklaring.
Du förstår nog den dagen du växer upp och själv blir en riktig man...tills dess får du grubbla vidare...tjingeling.
Citera
2026-07-24, 12:24
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fonder89
Gillar också mäns naturliga doft, men själv som kvinna skulle jag aldrig gå på dejt utan parfym.
Parfym är en tjej grej dom använder parfym
Citera
2026-07-24, 12:26
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Det är inte sexigt. Vi vill känna doften av er, inte er äckliga parfym som alla använder.

Kom på tanken nu när jag satte mig på bussen och en kille satte sig framför mig, och det stinker parfym och liksom sticker i näsan på mig. Jag hade inte velat dejta en person som luktar parfym. Jag vill att han ska lukta naturligt gott, precis som jag gör. Duscha varje dag och använd deodorant, det är tusen gånger fräschare än att duscha ibland och maxa med parfym.

Jag älskar män som luktar ren hud. Håller sig fräscha och bär nytvättade kläder. Hur svårt ska det vara?

Det är bara fjortisar som tycker att parfym är sexigt. Kvinnor över 20 tycker inte om det. Eller så är jag ensam om detta, men snälla - vem vill INTE kunna lukta på varandra och känna varandras genuina doft? Skärp er.

När ni kvinnor slutar med smink så ska jag sluta helt med parfym.
Att måla sig i hela ansiktet gör inte att ni ser snyggare eller fräschare ut utan resultatet blir ofta att ni ser ut som horor.
Att se en kvinnas ansikte krackelera när puder och skit torkat ser för jävligt ut.
Citera
2026-07-24, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
När ni kvinnor slutar med smink så ska jag sluta helt med parfym.
Att måla sig i hela ansiktet gör inte att ni ser snyggare eller fräschare ut utan resultatet blir ofta att ni ser ut som horor.
Att se en kvinnas ansikte krackelera när puder och skit torkat ser för jävligt ut.
Och mindre trevligt när deras smink smetar av sig på ens kläder och kuddar.
Jag skulle inte sluta med parfym även om tjejen inte använder smink eller parfym.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in