Citat:
Ursprungligen postat av
1754
Nej, tillskillnad mot dig så vill jag känna mig fräsch. En tjej som inte använder parfym är avtändande.
Citat:
Ursprungligen postat av
testingxrat3d
Bara för att du vill gå runt och lukta skit, tråkigt och neutralt så innebär det inte att andra vill det. /använder parfym, gillar feminina tjejer som vill lukta gott och också gör det.
Jag tänker det motsatta: blir alltid förvånad över folk som INTE använder parfym på dejter eller utekvällar osv. Då har man inte alla hästar hemma och vet inte alls vad som tilltalar
Citat:
Ursprungligen postat av
testingxrat3d
Fyfan skulle aldrig vilja ha en kvinna som aldrig använder parfym. Hur dåligt funtad är man då angående vad som är attraktivt eller inte? Usch
Man blir ju inte fräschare av parfym, hur får du ihop det? Luktar man otvättat tar det sig igenom ändå. Att kyssa hud och upptäcka att den är insmord med kräm eller smink eller något påsprejat tar ner upplevelsen. Om hon inte smutsat ner sig ser jag hellre att hon inte duschat sedan igår än att hon är insmord i hudkräm, i alla fall om det ska gosas.
Försiktig parfym stör inte, så länge den inte är någonstans där man ska ha ansiktet, och jag tillstår att det i mycket små doser kan vara trevligt, men det är ju inget krav och vinsten är liten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bazze1
En riktig man använder rakvatten efter morgonens rakning och naturligtvis deodorant efter en noggrann tvagning där den appliceras.
Citat:
Ursprungligen postat av
Granddaddy.Purple
Kör rakvatten istället!
Oparfymerat rakvatten då, eller? Brukar inte rakvatten vara doftsatt? Jag har aldrig använt sånt, så skulle uppskatta en förklaring.