Citat:
Ursprungligen postat av
MisterClueless
Hahaha, du är väl för rolig! #588 är ju en av våra favoriter här i tråden. Sällan har man skådat så koncentrerad dumhet i en enda människa. Har du lyssnat på samtalen med Sara? Hon maler ner den lille fjanten till småbitar. Mycket njutbart!
Jag var högst tveksam till att bemöta dig vidare iom hur barnsligt du betett dig i tidigare konversation.
Men Jag delar din uppfattning fast motvänt, Du är ganska rolig eller tom patetisk som kommer med raljerande uttal för att sedan sonika komma med undanmanövrar hävda att att andra startar det du själv kommit med, trots att det finns på pränt. Mycket intressant och dessutom tar du dig friheten att kalla det för "våra" samt att du utger dig för att vara talesperson för vanligt folk. Inser du själv att det är hörnstenarna i narcissistiska personlighetsdrag, gaslighting och förnekelse? Tillåt mig le.
Men när jag nu förstår vad du är så kan jag hantera dig därefter.
Nr 588 är ansatt av ett kriminellt medborgargarde, (ja de kan vara legitima i form av att de uppfyller nödvändiga parametrar för att få existera som bolag. Det finns många som startar bolag för att kunna agera utifrån en helt annan agenda än att hålla sig till lagen, och det är en process innan tillräckligt underlag kommer upp till ytan för att lagföra och stänga ned dem.) Att initialt hålla huvudet kallt när du har med professionella kriminella aktörer att göra är inget som jag ser som en svaghet hos den som blir angripen så återigen så klarar 588 sig bra utifrån vad han utsätts för. Ännu bättre hade varit att han inte sagt ett ord och bara kopplat på jurister. Det hade varit guld. Det är dock inte försent vare sig för 588 eller någon av de andra medborgarna som utsätts för medborgargardet och det är så slipstenen ska dras. Man måste skilja på vad som pöbeln tillskriver ren underhållning och se på vad det i grunden handlar om. Och när det kokat ned till det så talar fakta tydligt om vem som utför brott och vem som blir angripen.