2026-07-23, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Det sämsta, om man vill bli bortglömd, är givetvis att á la #746 #424 #296 eller #164 ringa och "förklara sig" och be om att undvika publicering. "Ja, gör va ni vill.... va ni vill" Då är man garanterad extra ihågkommen.
Att trassla sig in i denna tråden och försvara en specifik gädda är inte heller att rekommendera när det gäller bortglömning. Något både #785 och #746 fått erfara.
Citera
2026-07-23, 23:34
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Att trassla sig in i denna tråden och försvara en specifik gädda är inte heller att rekommendera när det gäller bortglömning. Något både #785 och #746 fått erfara.
Nej, det är verkligen inte att rekommendera! Både #746 och #785 är otroligt minnesvärda gäddor. Den förre för sin arrogans och totalt misslyckade försök till damage control efter konfrontationen, den senare för sin välvillige vän Loopen som klev in i tråden till #785s försvar. Utan dessa smått legendariska händelser hade både #746 och #785 kunnat leva vidare som om ingenting hänt, men istället slog skitstormen till med full kraft. Båda har blivit tvungna att flytta och sälja sina hus (försäljningarna går dock trögt). Det lilla helgonet #746 har t o m bytt namn för att försöka undkomma. Ja, tänk så det kan gå i gäddvärlden...
Citera
2026-07-23, 23:52
Medlem
tindravargs avatar
Någon som klurat ut identitet på senaste missfostret #804?
Citera
2026-07-24, 00:52
Medlem
DrSpankels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Någon som klurat ut identitet på senaste missfostret #804?
Han är identifierad med man får inte leka med rebusar här längre.
Kolla Mrkolls kommunlista så ligger han i top 20 för Falkenberg.
Citera
2026-07-24, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Nej, det är verkligen inte att rekommendera! Både #746 och #785 är otroligt minnesvärda gäddor. Den förre för sin arrogans och totalt misslyckade försök till damage control efter konfrontationen, den senare för sin välvillige vän Loopen som klev in i tråden till #785s försvar. Utan dessa smått legendariska händelser hade både #746 och #785 kunnat leva vidare som om ingenting hänt, men istället slog skitstormen till med full kraft. Båda har blivit tvungna att flytta och sälja sina hus (försäljningarna går dock trögt). Det lilla helgonet #746 har t o m bytt namn för att försöka undkomma. Ja, tänk så det kan gå i gäddvärlden...
Även det lilla helgonet #746 hade en del draghjälp i början för att stanna kvar i tråden. En kapten styrde skickligt lotsbåten och försökte få alla att förstå att helgonet ju bara fantiserade, hörde man tydligt i telefonsamtalet. Fantastiskt korkat, men väldigt underhållande. Tror ingen som hör det samtalet får det till att #746 skulle vara oskyldig
Citera
2026-07-24, 10:14
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Börjar fundera på om man skulle kunna göra en "dumpen" men där man istället för pedofilmamma fokuserade på zoofilerna (heter det så?). Typ....en kåt bonnakärring ute i skogen som erbjuder allt ett riktigt hundknullande pervo skulle kunna önska sig. En djurbordell.....här finns allt för de mest extremt degenererade pervona. Hund, katt, får och getter....alla är villiga och kåta. Kom till Gunillas djurknullarfarm.

Det låter som en bisarr idé....men fan i jävlar, jag undrar om man ändå inte hade fått ganska många napp?

Antagligen hade man fått en jävla massa napp ja.
Citera
2026-07-24, 10:18
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Parakit
Jugoslav, Serbien/Makedonskt troligtvis låter så på hans efternamn. #804

Jag hade svårt att placera fanskapet, dels pga att han ser ut som ett sjölik som legat i vattnet ett bra tag.
Citera
2026-07-24, 11:32
Medlem
Italos avatar
Var i Falkenberg fångade dem #804 ?
Citera
2026-07-24, 12:01
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Även det lilla helgonet #746 hade en del draghjälp i början för att stanna kvar i tråden. En kapten styrde skickligt lotsbåten och försökte få alla att förstå att helgonet ju bara fantiserade, hörde man tydligt i telefonsamtalet. Fantastiskt korkat, men väldigt underhållande. Tror ingen som hör det samtalet får det till att #746 skulle vara oskyldig
Ja, han hade ju det. Väldigt oturligt även för #746 att ha ett sådant klantarsel till vän som inte lyckas med sitt uppsåt, utan istället lyfter fram honom extra mycket. #746 borde verkligen se över sin bekantskapskrets och det kan ju inte vara så svårt, för numera är den förmodligen försvinnande liten och lättöverskådlig. "Alla kommer att hata mej." sa ju #746 i samtalet och den förutsägelsen slog garanterat in. Jag tycker att han ska satsa på en karriär som orakel, för där verkar han kunna ha en framtid.
Citera
2026-07-24, 12:07
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Italo
Var i Falkenberg fångade dem #804 ?

ica kvantum
Citera
2026-07-24, 12:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Hahaha, du är väl för rolig! #588 är ju en av våra favoriter här i tråden. Sällan har man skådat så koncentrerad dumhet i en enda människa. Har du lyssnat på samtalen med Sara? Hon maler ner den lille fjanten till småbitar. Mycket njutbart!

Jag var högst tveksam till att bemöta dig vidare iom hur barnsligt du betett dig i tidigare konversation.

Men Jag delar din uppfattning fast motvänt, Du är ganska rolig eller tom patetisk som kommer med raljerande uttal för att sedan sonika komma med undanmanövrar hävda att att andra startar det du själv kommit med, trots att det finns på pränt. Mycket intressant och dessutom tar du dig friheten att kalla det för "våra" samt att du utger dig för att vara talesperson för vanligt folk. Inser du själv att det är hörnstenarna i narcissistiska personlighetsdrag, gaslighting och förnekelse? Tillåt mig le.

Men när jag nu förstår vad du är så kan jag hantera dig därefter.

Nr 588 är ansatt av ett kriminellt medborgargarde, (ja de kan vara legitima i form av att de uppfyller nödvändiga parametrar för att få existera som bolag. Det finns många som startar bolag för att kunna agera utifrån en helt annan agenda än att hålla sig till lagen, och det är en process innan tillräckligt underlag kommer upp till ytan för att lagföra och stänga ned dem.) Att initialt hålla huvudet kallt när du har med professionella kriminella aktörer att göra är inget som jag ser som en svaghet hos den som blir angripen så återigen så klarar 588 sig bra utifrån vad han utsätts för. Ännu bättre hade varit att han inte sagt ett ord och bara kopplat på jurister. Det hade varit guld. Det är dock inte försent vare sig för 588 eller någon av de andra medborgarna som utsätts för medborgargardet och det är så slipstenen ska dras. Man måste skilja på vad som pöbeln tillskriver ren underhållning och se på vad det i grunden handlar om. Och när det kokat ned till det så talar fakta tydligt om vem som utför brott och vem som blir angripen.
Citera
2026-07-24, 12:31
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karateillern
Jag var högst tveksam till att bemöta dig vidare iom hur barnsligt du betett dig i tidigare konversation.

Men Jag delar din uppfattning fast motvänt, Du är ganska rolig eller tom patetisk som kommer med raljerande uttal för att sedan sonika komma med undanmanövrar hävda att att andra startar det du själv kommit med, trots att det finns på pränt. Mycket intressant och dessutom tar du dig friheten att kalla det för "våra" samt att du utger dig för att vara talesperson för vanligt folk. Inser du själv att det är hörnstenarna i narcissistiska personlighetsdrag, gaslighting och förnekelse? Tillåt mig le.

Men när jag nu förstår vad du är så kan jag hantera dig därefter.

Nr 588 är ansatt av ett kriminellt medborgargarde, (ja de kan vara legitima i form av att de uppfyller nödvändiga parametrar för att få existera som bolag. Det finns många som startar bolag för att kunna agera utifrån en helt annan agenda än att hålla sig till lagen, och det är en process innan tillräckligt underlag kommer upp till ytan för att lagföra och stänga ned dem.) Att initialt hålla huvudet kallt när du har med professionella kriminella aktörer att göra är inget som jag ser som en svaghet hos den som blir angripen så återigen så klarar 588 sig bra utifrån vad han utsätts för. Ännu bättre hade varit att han inte sagt ett ord och bara kopplat på jurister. Det hade varit guld. Det är dock inte försent vare sig för 588 eller någon av de andra medborgarna som utsätts för medborgargardet och det är så slipstenen ska dras. Man måste skilja på vad som pöbeln tillskriver ren underhållning och se på vad det i grunden handlar om. Och när det kokat ned till det så talar fakta tydligt om vem som utför brott och vem som blir angripen.
Nämen, jag tror bestämt att #746 och #785s vänner har banat väg för ännu en vän som vill prova lyckan med att försvara en gädda, denna gång #588. Det är bra att du sätter ljuset lite extra på den där dårfinken, så att dom som hittills eventuellt missat detta guldkorn till gädda får upp ögonen för hans raljanta galenskap och vanföreställningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in