2026-07-23, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Hur länge har han suttit häktad? Han får ju dra av detta plus 2/3 av 12 år...
Då blir det ju mindre än 1/3 kvar?? Reglerna var dåliga förr, när man kom ut efter 2/3, men det du skriver är ju ännu värre!
Citera
2026-07-23, 19:59
Medlem
SmartSkalles avatar
Är fanskapet Zigenare ?
Citera
2026-07-23, 20:03
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmartSkalle
Är fanskapet Zigenare ?

Halv marocan tror jag.
Citera
2026-07-23, 20:18
Medlem
Sitter någon på FUP:en?
Citera
2026-07-23, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moreti
Sitter någon på FUP:en?

Troligtvis inte, och även om någon gör det så är man nog inte så sugen på att ladda upp eftersom den kostar ca 7000kr.
Citera
2026-07-23, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av israelisinnocent
Blir alla som vinner såna där reality program knarkare?

Han var knarkare redan innan. Han hade väl uppehåll i BB huset men fortsatte sedan både med knark och en heldel brottslighet.
Citera
2026-07-23, 21:00
Medlem
Fishy75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaltaLotta80
Han var knarkare redan innan. Han hade väl uppehåll i BB huset men fortsatte sedan både med knark och en heldel brottslighet.
Vet att jag såg något facebookinlägg av sami för längesen runt 2017/2018 att han och sina polare blev stoppade av polisen mitt i skogen på en grusväg för nykterhetskontroll när de körde jänkare. Han har fått så många chanser men ända så ramlar han tillbaka till det gamla vanliga i att sitta och punda.
Citera
2026-07-23, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Halv marocan tror jag.

Hans Farsa är från Egypten han blev kontaktad av honom innan han gick in i BB huset genom hans mamma men Sami bad henne be han dra åt helvete

Kanske ett liv i Egypten passat nu istället för kåken
Citera
2026-07-23, 21:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Är det så att idioten faktiskt inte haft en aning om vad som var i görningen så lär det vara bittert för honom idag. 12 år...för att hyra bostad och köpa mat.
Men för att få 12 år måste det nästan funnits ganska starka bevis på att han visste vad som komma skulle...så då kan han gott ha det. Sami är en riktig jävla tattare...rolig, men uppenbart slödder.

Lite mer verkar det ha varit, ev har han erkänt eller det har bevisats.
Han hyrde bostaden, köpte maten, hyrde bilen (!) och tonade personligen rutorna (!). Skaffade även
klorinet… han trodde stugan skulle användas till knarktillverkning. Då han är narkotikaliberal och behövde pengar gick han med på det

Allt från låst artikel i Xpressen
Citera
2026-07-23, 21:41
Medlem
Fishy75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
Lite mer verkar det ha varit, ev har han erkänt eller det har bevisats.
Han hyrde bostaden, köpte maten, hyrde bilen (!) och tonade personligen rutorna (!). Skaffade även
klorinet… han trodde stugan skulle användas till knarktillverkning. Då han är narkotikaliberal och behövde pengar gick han med på det

Allt från låst artikel i Xpressen

Enligt Aftonbladet:
"Orden efter mordet: ”Sitter i skiten”
I en video efter mordet ska Sami Jakobsson ha sagt att han ”sitter i skiten”.

”Jag sitter i skiten. Jag har hyrt boende. Jag har hyrt hyrbil åt de här killarna. Jag skulle få 15 lax. Skiten ska jag lämna tillbaka i övermorgon. Nu får jag inte tag på någon. Ingen av deras ”signaler” finns kvar”, ska Sami Jakobsson ha sagt i videon."

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/M7dlmM/sami-jakobsson-doms-for-medhjalp-till-mord

Det finns inte en chans att han kan förklara sig ur det, inte om man har sagt det på ett sånt här uppenbarligt sätt.
Citera
2026-07-23, 21:52
Medlem
esetts avatar
Hans förhör från rättegången finns ute ute.

BIG BROTHER-VINNAREN SAMI JAKOBSSON DÖMS TILL 12 ÅR FÖR MEDHJÄLP TILL MORD | SAMI,TILLTALAD

https://www.youtube.com/watch?v=gk6BZ6ININs
Citera
2026-07-23, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Hans Farsa är från Egypten han blev kontaktad av honom innan han gick in i BB huset genom hans mamma men Sami bad henne be han dra åt helvete

Kanske ett liv i Egypten passat nu istället för kåken
Har inte det halvfaraoniska mumintrollet spridit NMR material tidigare? Det var väl nån incident som involverade zigenare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in