Mycket intressant människa denne Sami Jakobsson.
2019 Var han med i dokumentären Raggarjävlar som är 1 timme och 10 minuter lång.
Mycket mediatid för en okänd person som han var på den tiden.
Sedan under tiden dokumentären spelades in (tog tre år innan dokumentären var klar) så blev han anmäld till det kända Tv-programmet Lyxfällan. 2017.
2020 medverkande han i ännu ett välkänt Tv-program, Big Brother som han dessutom vann och priset var en miljon kronor!
Men som rubriken lyder:
Blir det någon fortsättning i media?
Blev han skuldfri?
Lyckas han hålla sig nykter?
Man blir ju nyfiken eftersom han så många gånger säger att han vill få ordning på sitt liv och betala sina skulder.
I dokumentären Raggarjävlar var han ihop med en gullig tjej men han gjorde slut för att han kände sig kvävd över att ha en relation så man undrar ju om han träffar någon?
Kommer han att fortsätta köra lastbil eller börjar han plugga?
Han verkar tillräckligt smart för att kunna bli något annat än lastbilschaufför.
Kommer han att flytta från Köping?
Kommer han att lyckas hålla sig borta från kriminalitet?
Tänkte att vi i den här tråden kunde följa hans liv framåt då han i mitt tycke är en väldigt rolig, snäll och trevlig person, även väldigt mogen för sin ålder.
Vore tråkigt om en sådan personlighet försvann från medias radar.
Ni som vet hur han har det nu kan väl berätta?
Länkar till hans verifierade Instagram
https://instagram.com/spacetrooperjacobsson?igshid=ilk1byln3gr4
Många frågor som jag hoppas att någon kan svara på då man absolut vill se mer av honom i olika sammanhang, eller vad säger ni andra här på Flashback?
2019 Var han med i dokumentären Raggarjävlar som är 1 timme och 10 minuter lång.
Mycket mediatid för en okänd person som han var på den tiden.
Sedan under tiden dokumentären spelades in (tog tre år innan dokumentären var klar) så blev han anmäld till det kända Tv-programmet Lyxfällan. 2017.
2020 medverkande han i ännu ett välkänt Tv-program, Big Brother som han dessutom vann och priset var en miljon kronor!
Men som rubriken lyder:
Blir det någon fortsättning i media?
Blev han skuldfri?
Lyckas han hålla sig nykter?
Man blir ju nyfiken eftersom han så många gånger säger att han vill få ordning på sitt liv och betala sina skulder.
I dokumentären Raggarjävlar var han ihop med en gullig tjej men han gjorde slut för att han kände sig kvävd över att ha en relation så man undrar ju om han träffar någon?
Kommer han att fortsätta köra lastbil eller börjar han plugga?
Han verkar tillräckligt smart för att kunna bli något annat än lastbilschaufför.
Kommer han att flytta från Köping?
Kommer han att lyckas hålla sig borta från kriminalitet?
Tänkte att vi i den här tråden kunde följa hans liv framåt då han i mitt tycke är en väldigt rolig, snäll och trevlig person, även väldigt mogen för sin ålder.
Vore tråkigt om en sådan personlighet försvann från medias radar.
Ni som vet hur han har det nu kan väl berätta?
Länkar till hans verifierade Instagram
https://instagram.com/spacetrooperjacobsson?igshid=ilk1byln3gr4
Många frågor som jag hoppas att någon kan svara på då man absolut vill se mer av honom i olika sammanhang, eller vad säger ni andra här på Flashback?