2026-04-29, 02:17
Medlem
Jag tycker de är ganska underhållande när ungdomarna går bananas på varandra. Men jag ät inte särskilt aktiv, smygläser mest, haha.

Jag håller mig fortsatt neutral i tråden då min enda erfarenhet av THC-A I Sverige är UGNs Indica/Hybridvapes - Men dom fungerade mycket bra för mig (Dock efter 4 månaders uppehåll). Buds/Hasch har jag ej hunnit testa. Kör på UGNs så länge priset är schyst och produkten är av någorlunda kvalité, tror jag.

Citat:
Ursprungligen postat av smutsomir
Denna tråd har spårat rätt rejält. Alla ni som inte gillar thca, ni vet vilka ni är. Vad fan gör ni här? Skaffa er ett liv, riktigt tragiskt.
Vi har hört era åsikter men nu tillför ni enbart osämja och killgissningar. Tack för er medverkan.
Citera
2026-04-29, 03:31
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemmirc
Jag tycker de är ganska underhållande när ungdomarna går bananas på varandra. Men jag ät inte särskilt aktiv, smygläser mest, haha.

Jag håller mig fortsatt neutral i tråden då min enda erfarenhet av THC-A I Sverige är UGNs Indica/Hybridvapes - Men dom fungerade mycket bra för mig (Dock efter 4 månaders uppehåll). Buds/Hasch har jag ej hunnit testa. Kör på UGNs så länge priset är schyst och produkten är av någorlunda kvalité, tror jag.
Generellt tycker jag att grönt fungerar bättre än brunt.
Citera
2026-04-29, 04:15
Medlem
Hittills är det bara vejpar från un som funkat riktigt bra, oavsett om det är indica, hybrid eller sativa. Har lite super lemon, blue mist, moonrocks och marrocan hash på ingång bara för att ge grönt/brunt en sista chans. Mitt thca trim och preroll luktade starkt och gott nåt så vansinningt men gav ingenting. Provade decarba, lukten försvann i princip helt men gav fortfarande ingenting. Så, antingen säljs det hampa utan thca innehåll eller så är koncentrationen för låg för att ge effekt. Därför tänkte jag ge moonrocks 65% och marrocan hash 78% en chans. Vore kul om det funkar annars blir det bara vape från un framöver.
Senast redigerad av Herulen89 2026-04-29 kl. 04:58. Anledning: Felskrivet
Citera
2026-04-29, 08:24
Medlem
Är det nån annan som beställt från upgradenatural denna vecka? Beställde I måndags förmiddag och dom har ännu inte lämnat in det för transport. Svarar inte på mejl heller
Citera
2026-04-29, 12:56
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av golarskjutare
Så hjärndött.
Så jag och alla andra som har testat diverse olika sorters THCA hasch och buds men inte fått ens i närheten av samma effekt (oftast ingen effekt) som på riktiga thc-varor är helt enkelt dumma?

Ja, eller så blev ni lurade. Bruningen (Pusher OG) från sidan som nämndes är svinstark.

Citat:
Ursprungligen postat av Kapuff
Dom tror att det enbart är THC som påverkar ruset. Helt efterblivna. "paketet stank av gräs" industrihampa luktar ingenting. Uppenbart att han ljuger.

"Industrihampa" eller CBD-buds luktar exakt lika som vanligt gräs, THC har ingen lukt.

Det kom i såna svarta små mylarpåsar dock utan vakumförpackning.

Jävlar vad med tomtar som kröp ut ur sina grottor för att komma med okunskap..
Senast redigerad av carls 2026-04-29 kl. 13:01.
Citera
2026-04-29, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herulen89
Hittills är det bara vejpar från un som funkat riktigt bra, oavsett om det är indica, hybrid eller sativa. Har lite super lemon, blue mist, moonrocks och marrocan hash på ingång bara för att ge grönt/brunt en sista chans. Mitt thca trim och preroll luktade starkt och gott nåt så vansinningt men gav ingenting. Provade decarba, lukten försvann i princip helt men gav fortfarande ingenting. Så, antingen säljs det hampa utan thca innehåll eller så är koncentrationen för låg för att ge effekt. Därför tänkte jag ge moonrocks 65% och marrocan hash 78% en chans. Vore kul om det funkar annars blir det bara vape från un framöver.

Jag har testat blue mist och Supper lemon Haze blue mist va helt okej ser fin ut och den känns naturlig men väldigt torr och luktar inte mycket alls o supper lemon Haze va inte alls bra starka för halsen bara små torra buds pudtadd med tjca isolat
Citera
2026-04-29, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Igd
Är det nån annan som beställt från upgradenatural denna vecka? Beställde I måndags förmiddag och dom har ännu inte lämnat in det för transport. Svarar inte på mejl heller

Beställde i torsdags och har fortfarande inte fått bekräftat att det skickats efter drygt en vecka. Mailade för några dagar sedan men inget svar!
Citera
2026-04-29, 14:10
Medlem
Bodbud275s avatar
Vilken shop är bra o pålitlig nu?

Söker Thca-vapes.

Tack
Citera
2026-04-29, 14:24
Medlem
KillingSpres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strashmahs
Beställde i torsdags och har fortfarande inte fått bekräftat att det skickats efter drygt en vecka. Mailade för några dagar sedan men inget svar!
Beställde måndag, fick idag
Citera
2026-04-29, 14:35
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carls
"Industrihampa" eller CBD-buds luktar exakt lika som vanligt gräs, THC har ingen lukt.

Det kom i såna svarta små mylarpåsar dock utan vakumförpackning.

Jävlar vad med tomtar som kröp ut ur sina grottor för att komma med okunskap..
Jag syftar ju på alla hundra terpener som fattas! Men ändå, jag låg och pratade med Gemini igår kväll om odling. Det är några som fått fram en ny strain med superlåg THC, men 50% THCA. När dom är klara med den strainen kommer hela plantan vara laglig.
Citera
2026-04-29, 14:42
Medlem
carlss avatar
Citat:
Jag syftar ju på alla hundra terpener som fattas!

Terpenerna har inget att göra med om det är CBD-buds eller inte. Jag hade en period då jag bodde i Schweiz och rökte CBD-buds då jag sökte jobb samtidigt och kände att det inte var läge att vara positiv utifall det var dags att ta prov. I deras headshops hade dom olika burkar med strains och dom luktar precis som vanligt trots <1% THC.

Citat:
Men ändå, jag låg och pratade med Gemini igår kväll om odling. Det är några som fått fram en ny strain med superlåg THC, men 50% THCA. När dom är klara med den strainen kommer hela plantan vara laglig.

Det sker en del spännande saker med strains med högre THCA som skördas tidigt så man inte behöver bespruta alls, dock tror jag inte riktigt på detta med 50%. Jag tror Gemini läser in träffar på t.ex. "50% THCA buds" och dylikt och tolkar det som att det är en ny strain då det egentligen är besprutat CBD-gräs. Som exempel, om du mognar en strain med 50% THCA under varma ljus i ytterligare någon vecka så bör du då få en strain med 50% THC vilket hade varit världens starkaste med råge. Du får gärna be Gemini om en källa så man kan läsa mer isf.
Citera
2026-04-29, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strashmahs
Tog en liten stund efter att jag skrev här så lämnades paketet för frakt. Har hänt en gång tidigare med detta företag som jag tycker är tråkigt då jag gillar deras grejer. Men fortsätt att mejla dom hela tiden jag har gjort det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in