Citat:
Ursprungligen postat av
Sara6508
Jag och min man jobbar inom samma företag och vi behöver gå in på varandras jobbmail.
Jag såg av en händelse att han hade loggat in på en annan telefon med en mail som han tidigare har använt för sexköp. Jag visste vilken telefon det var då han har den i bilen för gps. Gick och hämtade den och bad honom logga in på den. Helt plötsligt så kunde han inte lösenordet för att komma in på telefonen.
Jag fattade såklart direkt. Gav tillbaka telefonen till honom. Några timmar senare frågade jag om jag kunde låna den igen och då sa han att han hade doppat den i vatten och sen slängt den för att ”han ändå inte kunde komma in på den”.
Har kommit på honom med liknande saker där han nekar in i det sista och gaslightar mig till att framstå som galen.
Jag vill veta vad han döljer men behöver tips på hur fan jag ska gå tillväga för att lyckas. Sen ska skilsmässoansökan in.
Alltså, ditt inlägg haltar ganska kraftigt.
Du har bestämt dig för att skiljas men först måste du...
Om du vet han har nyttjat köpesfitta hur i hela friden tänkte du när du stannade kvar??
Nu fungerar vi alla olika men för mig har det varit att om saker börjar halta så är det bara inse att jag är värd bättre hur jobbigt det än kan vara att ta steget just där och då.
Om du inte kan acceptera vad han eventuellt gör nu har du med andra ord inte kunnat acceptera det han gjorde då helelr men av någon anledning stanna kvar i det för att??
Nu får du ursäkta, eller inte men du beter dig som ett typiskt fruntimmer, det ska gnällas, gapas och klagas fastän du är redan från början klar över vad slutresultatet kommer bli för dig.
Varför denna lust att debattera en avslutad debatt?
Varför gör ni så? Vill ni ha en ursäkt eller.. jag är seriös, vad är poängen med detta beteende?? Jag har aldrig upplevt attd et finns ett mål med dylika konversationer för vilket svar man än gör så tar aldrig diskussionen slut.
Hoppas på seriöst svar samt att du klarar av lämna och inse att det kvittar vad han gjort eller inte, du mår uppenbart inte kanon i detta förhållande.