2026-07-19, 15:08
Medlem
Jag och min man jobbar inom samma företag och vi behöver gå in på varandras jobbmail.

Jag såg av en händelse att han hade loggat in på en annan telefon med en mail som han tidigare har använt för sexköp. Jag visste vilken telefon det var då han har den i bilen för gps. Gick och hämtade den och bad honom logga in på den. Helt plötsligt så kunde han inte lösenordet för att komma in på telefonen.

Jag fattade såklart direkt. Gav tillbaka telefonen till honom. Några timmar senare frågade jag om jag kunde låna den igen och då sa han att han hade doppat den i vatten och sen slängt den för att ”han ändå inte kunde komma in på den”.

Har kommit på honom med liknande saker där han nekar in i det sista och gaslightar mig till att framstå som galen.

Jag vill veta vad han döljer men behöver tips på hur fan jag ska gå tillväga för att lyckas. Sen ska skilsmässoansökan in.
Citera
2026-07-19, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sara6508
Jag och min man jobbar inom samma företag och vi behöver gå in på varandras jobbmail.

Jag såg av en händelse att han hade loggat in på en annan telefon med en mail som han tidigare har använt för sexköp. Jag visste vilken telefon det var då han har den i bilen för gps. Gick och hämtade den och bad honom logga in på den. Helt plötsligt så kunde han inte lösenordet för att komma in på telefonen.

Jag fattade såklart direkt. Gav tillbaka telefonen till honom. Några timmar senare frågade jag om jag kunde låna den igen och då sa han att han hade doppat den i vatten och sen slängt den för att ”han ändå inte kunde komma in på den”.

Har kommit på honom med liknande saker där han nekar in i det sista och gaslightar mig till att framstå som galen.

Jag vill veta vad han döljer men behöver tips på hur fan jag ska gå tillväga för att lyckas. Sen ska skilsmässoansökan in.

Behöver du verkligen veta vad han döljer för att skicka in skilsmässoansökan?
Det är inte normalt att hålla på sådär i ett hälsosamt förhållande. Både ditt beteende och hans.
Skilj dig bara istället och gå vidare.
Citera
2026-07-19, 15:18
Medlem
RiMaXs avatar
Varför gifta sig med nån som köper prostituerade? Samma sak med otrohet, har man gjort det en gång kan man göra det igen!
Citera
2026-07-19, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sara6508
Jag såg av en händelse att han hade loggat in på en annan telefon med en mail som han tidigare har använt för sexköp.
Det räcker väl - behöver du mer info?
Citera
2026-07-19, 15:22
Medlem
HBTKuks avatar
Att han döljer något (på sin sexköpstelefeon ) kanske räcker som skäl för att bryta detta?
Citera
2026-07-19, 15:23
Medlem
Jag är mest nyfiken på hur man använder en mejladress för att köpa horor. Man ser väl en annons och ringer och bokar tid? Var kommer mejl in i bilden?
Citera
2026-07-19, 15:31
Medlem
proconsuls avatar
Det krävs ju ingen raketkirurg för att räkna ut att han döljer sexköp.
Varför är du fortfarande kvar?
Citera
2026-07-19, 15:37
Medlem
Varför stanna kvar när du nämnt ovanstående?
Att han redan använt den för sexköp räcker väl?
Vakna nu och gör det rätta.
Citera
2026-07-19, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator-Ronny
Jag är mest nyfiken på hur man använder en mejladress för att köpa horor. Man ser väl en annons och ringer och bokar tid? Var kommer mejl in i bilden?

Det är så han har kontaktat dem, gått in på diverse sidor och sedan skrivit via den mailen.
Citera
2026-07-19, 15:44
Medlem
Yoloswag55s avatar
Stackare som blivit ihop me en sån typ. Skilj dig.
Citera
2026-07-19, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoxMingo
Varför stanna kvar när du nämnt ovanstående?
Att han redan använt den för sexköp räcker väl?
Vakna nu och gör det rätta.

För att kunna använda det mot honom i processen. Vet inte juridiken exakt men otrohet ger mig väl fördelar? Eller om jag kan bevisa sexköpen och sätta dit honom på det. Leverage
Citera
2026-07-19, 15:49
Medlem
Processen med ansökan är redan igång, så det kommer hända. Men innan jag spenderar 2000/h för en advokat så vill jag ha bevis
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in