Igår, 12:33
Medlem
Ja det finns ju som sagt väldigt kräsna kvinnor. Även om du är välutrustad, vältränad, har snygg bil, stort hus och ett välbetalt jobb, kommer det ändå finnas kvinnor som vill ha mer hos honom.

Men det finns även kvinnor som inte går efter en trofé. De som nöjer sig med 12cm och går efter insidan.

Vet inte vart du hittar dessa kvinnor. Om det är på nätet, där brukar tyvärr mest kräsna finnas. Ett tips är att hitta kvinnor och mogna på andra ställen. Gör du det så fortsätt leta. En mogen kvinna som är ute efter något seriöst har inga problem med din storlek.

Nästa gång du får nobben svara henne med "du förtjänar inte större".
Citera
Igår, 13:40
Medlem
Fiskarpinnes avatar
Ja, om inte kan kompensera med något lika viktigt, exempelvis med professors titel eller mkt pengar tills vidare, trevlig karakter och kärlek.

Citat:
Ursprungligen postat av Merebix
Som vi vet är tjejer väldigt kräsna när det kommer till allt egentligen. Men jag har varit med om två saker i mitt liv som varit extra jobbigt. Det första var tjejen jag förlorade oskulden med och hon SMSa och sa att jag hade liten penis dagen efter. Inte så kul att höra som ni kanske förstår. Sedan SMSa hon tillbaka och sa att hon skojade.

Något år senare träffade jag en annan tjej och vi hamnade i säng och efter att hon hade känt vid min penis så backade hon undan och ville bara sova. Efter det så hade vi inte så mycket kontakt och några veckor senare hade hon en pojkvän.

Hur vanligt är det att sånt här händer? Har du varit med om det eller en bekant till er? Det är lite svårt att inte få komplex efter detta. Och jag har inte haft sex efter den första gången heller.
Citera
Igår, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonWrede
Snart 40 bast och pippat en gång?
Då är det knappast din kuklängd som det är fel på,
du kanske är som en dåligt avlad hund med bara dolda fel,
en dreglande sexfixerad individ som gör att ingen gör något
försök att stöta på dig.
Om du gillar att resa utomlands så har du nog missat de många
glädjeflickornas klubblokaler och deras parkeringsplatser som
gladeligen ställer upp på det mesta mot en betalning.

Se dig själv i spegeln, alla? trådar handlar om sex med yngre bruttor
och då är det som oftast att det inte är något fel på dig som fattas.
Hur luktar du under armarna? är det något som kryper i skägget/ögonbrynen?,
olika skor på fötterna?, runda glasögon och framåt kammat flottigt hår? eller
sitter dina ben på fel ställe på kroppen? (du är bredare än hög)
Ja det stämmer, det är svårt att få till det som kille. Och nej jag vill inte betala för sex.

Jag ser ganska normal ut skulle jag säga.

Citat:
Ursprungligen postat av auto-fellatio
Var hon 14?
Ja faktiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av GetSomHeterRalf
Hor stora händer har du då?

Lång tunga och små fötter,?
Små händer och små fötter.
Citera
Igår, 13:57
Medlem
Tycker kärringarna borde acceptera mannen som han är.
Hur fan ska nån förstora sin kuk, liksom ?
Jag fick 17,6 cm stånd i yngre dar men sen vart vänstra kulan skadad minst 2 ggr och nu har jag haft 15 cm stånd i åratal.

Skulle nån prata skit om min kuk skulle jag kasta syra i ansiktet på personen.
Citera
Igår, 15:16
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Den kanske är liten men luktar som en stor!
Citera
Igår, 16:31
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Ja kvinnor är extremt hemska som personer och älskar att mobba andra. Gärna andra kvinnor med.

Men de drar alltid offerkoftan på sig så fort någon ger dem kritik.
En kvinna kan aldrig hantera den minsta kritiken mot henne.

Detta är anledningen att de är så störda och vänsterextrema idag. Och varför vi måste ta bort rösträtten för allihop då vi inte kan skilja ut de få vettiga kvinnorna i havet av monster.

De tar alltid ut sin egen frustration på omgivningen även om de är en mamma mot sina barn. Eller så raka motsatsen och curlar skiten ut dem.
Därför skall inte kvinnor få ha barn själv heller.

Du uttalar dig om halva mänskligheten som om du hade koll. Fan vad tragiska ni misogyna jävla incels är. Försök att uppskatta kvinnor så kanske du får knulla till slut.
Citera
Igår, 20:10
Medlem
Tjejer är extremt kräsna! De borde erbjuda betydligt mer, särskilt till sådana som inte har fått prova på. Hemskt att bli nobbad för en sådan sak, TS, men det stärker min tes att kvinnor är kräsna. Alla förtjänar att få prova på, för alla har rätt att få en tjej, partner, sambo och delvis framtida fru och sexpartner. Erbjud!!
Citera
Igår, 21:17
Medlem
jjujjus avatar
Jag tror att det är väldigt vanligt. Är det något tjejer snackar skit om så är det att han hade en liten kuk. Det är tydligen värst. Lite förståeligt kanske, det är väl inte så sexigt med små kukar. Det känns inte bra att dejta en man med en liten kuk, det känns.. fattigt. Inte för att jag gillar stora men den måste vara normal iaf. 15 cm annars räknas det inte som en kuk.

Ja, förlåt. Jag blåste i visselpipan efter att alla försökte trösta dig med snälla ord. Jag behöver inte ens 15 cm men som sagt, jag vill inte ha en halv man bara. Hans verktygslåda ska vara rik, precis som hans personlighet och plånbok. Vill inte ha en fattig idiot med dessutom liten kuk. Dra åt helvete då är jag hellre singel och kramar mina gosedjur.
Citera
Idag, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MpunktM
Tjejer är extremt kräsna! De borde erbjuda betydligt mer, särskilt till sådana som inte har fått prova på. Hemskt att bli nobbad för en sådan sak, TS, men det stärker min tes att kvinnor är kräsna. Alla förtjänar att få prova på, för alla har rätt att få en tjej, partner, sambo och delvis framtida fru och sexpartner. Erbjud!!

Vadå, ska kvinnor ligga med folk dom egentligen inte är bekväma att ligga med för att det är "synd" om vissa män?

Det är väl bra att kvinnor är kräsna? Eller ska man inte vara kräsen med vem man släpper in i sitt allra mest privata?
Jag tycker män ska sluta vara så kräsna. Alla dessa manliga rövhål (bokstavligt talat) som vandrar omkring, redo att ta emot incelsnopp. Erbjud!!! Särskilt till sådana som inte har fått prova på.
Citera
Idag, 10:18
Medlem
halaltarzans avatar
Förutom att lära sig att bli duktig på fingrar och tunga så ska man nog hoppa över ställningar där det är meningen att G-punkten stimuleras och fokusera på såna där clittan istället stimuleras.
Citera
Idag, 10:52
Medlem
Skickade snopp bild till kvinna på dejtingapp för många år sedan, hon blev imponerad. Jag är estetiskt lagd och kan verkligen fotografera, och kuken kan jag fånga på bild så den ser större ut. Hon kom direkt hem till mig, och blängde på min bula. Och berättade att hon ville se den, och herregud vilken missnöjd ansiktsuttryck hon fick när jag slängde fram kuken, hon sa att den är mindre än bilden. Hon ville varken suga eller knulla. Ja! hon har stooor kuk fetisch vilket hon också berättade innan. Jag skrattade mest med kuken framdragen, och hon såg mest förvirrad ut. Min är ändå medel kring 15, hon ville ha mycket mycket större. Skjutsade iaf hem kvinnan som den gentleman man är. Skit i vad kvinnor tycker om era penisar då det inte går att fixa iaf. Det är självförtroendet som räknas i slutändan hos en man. Men man borde inte bli porrstjärna om man har litet paket, samma som en kortväxt man inte borde bli basketspelare. Gäller att hitta sin nisch i livet. Men låt inte EN kvinna förstöra er självkänsla.
.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in