2026-07-22, 21:33
Medlem
Som vi vet är tjejer väldigt kräsna när det kommer till allt egentligen. Men jag har varit med om två saker i mitt liv som varit extra jobbigt. Det första var tjejen jag förlorade oskulden med och hon SMSa och sa att jag hade liten penis dagen efter. Inte så kul att höra som ni kanske förstår. Sedan SMSa hon tillbaka och sa att hon skojade.

Något år senare träffade jag en annan tjej och vi hamnade i säng och efter att hon hade känt vid min penis så backade hon undan och ville bara sova. Efter det så hade vi inte så mycket kontakt och några veckor senare hade hon en pojkvän.

Hur vanligt är det att sånt här händer? Har du varit med om det eller en bekant till er? Det är lite svårt att inte få komplex efter detta. Och jag har inte haft sex efter den första gången heller.
Citera
2026-07-22, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merebix
Som vi vet är tjejer väldigt kräsna när det kommer till allt egentligen. Men jag har varit med om två saker i mitt liv som varit extra jobbigt. Det första var tjejen jag förlorade oskulden med och hon SMSa och sa att jag hade liten penis dagen efter. Inte så kul att höra som ni kanske förstår. Sedan SMSa hon tillbaka och sa att hon skojade.

Något år senare träffade jag en annan tjej och vi hamnade i säng och efter att hon hade känt vid min penis så backade hon undan och ville bara sova. Efter det så hade vi inte så mycket kontakt och några veckor senare hade hon en pojkvän.

Hur vanligt är det att sånt här händer? Har du varit med om det eller en bekant till er? Det är lite svårt att inte få komplex efter detta. Och jag har inte haft sex efter den första gången heller.

Låter mer som troll i ditt huvud.
Hur liten kuk har du då!?
Citera
2026-07-22, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Låter mer som troll i ditt huvud.
Hur liten kuk har du då!?
Det är inget troll. 12cm.
Citera
2026-07-22, 21:41
Medlem
Citat:
Då har du träffat ärliga kvinnor då.
Citera
2026-07-22, 21:43
Medlem
Citat:

12 är väll mindre än de flesta, men tvivlar stark på att kvinnor skulle vända i dörren för det.
Citera
2026-07-22, 21:49
Medlem
4m4nd4s avatar
Citat:

Jag tänkte att genomsnittet i Sverige är 15 cm. Men jag kollade nu och genomsnittslängden vid stånd är ca 13–14 cm med en omkrets på ca 11,5–12 cm. Så du är liksom bara 1 cm ifrån.

Att den andra tjejen backade, var det verkligen p.g.a snoppens storlek, eller kan det ha varit nåt annat?
Citera
2026-07-22, 21:56
Medlem
DaggeDansmasks avatar
Aldrig hänt mig å då har jag verkligen inte någon FB dase... Säker på att det är storleken som är problemet? Låter som åtminstne den första tjejen använde det som ursäkt för att slippa ses igen...
Citera
2026-07-22, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4m4nd4
Jag tänkte att genomsnittet i Sverige är 15 cm. Men jag kollade nu och genomsnittslängden vid stånd är ca 13–14 cm med en omkrets på ca 11,5–12 cm. Så du är liksom bara 1 cm ifrån.

Att den andra tjejen backade, var det verkligen p.g.a snoppens storlek, eller kan det ha varit nåt annat?

Citat:
Ursprungligen postat av DaggeDansmask
Aldrig hänt mig å då har jag verkligen inte någon FB dase... Säker på att det är storleken som är problemet? Låter som åtminstne den första tjejen använde det som ursäkt för att slippa ses igen...
I Sverige ska ju genomsnittet vara 15 cm om dessa siffror stämmer, jag tror det är glädjesiffror för att försöka göra sådana som mig lyckligare.

Hon kan ju ha backat av någon annan anledning, hon kanske inte gillade mig på det sättet helt enkelt? Vem vet.
Citera
2026-07-22, 22:22
Medlem
Storleken spelar en betydande roll så är det bara
Citera
2026-07-22, 22:23
Medlem
Jag beklagar och hoppas att det löser sig för dig ändå.
Citera
2026-07-22, 22:30
Medlem
Citat:

Jag har aldrig varit med om det men kuken in och ut ge ingen kvinna orgasm använd händer och mun.
Citera
2026-07-22, 22:38
Moderator
tobess avatar
Jag har svårt att tro att andra fall än möjligen riktiga mikropenisar orsakar en sådan reaktion i det skedet som kläderna väl är av och det är dags att bli åka av. Om måtten du anger är korrekta så må den vara lite under medel men ändå "normalstor".

Det låter mer som att din första satt griller i huvudet på dig. En normalfuntad människa gör inte så, så hennes åsikter kan du ignorera.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in