2026-07-23, 07:49
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Jag har svårt att tro att andra fall än möjligen riktiga mikropenisar orsakar en sådan reaktion i det skedet som kläderna väl är av och det är dags att bli åka av. Om måtten du anger är korrekta så må den vara lite under medel men ändå "normalstor".
Jag läste dock att personer med micropenisar har högst tillfredsställelse på sina partners i sängen. Storleken må ha betydelse, men det är verkligen inte allt.
Citera
2026-07-23, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merebix
I Sverige ska ju genomsnittet vara 15 cm om dessa siffror stämmer, jag tror det är glädjesiffror för att försöka göra sådana som mig lyckligare.

I nåt gammalt sexfrågeprogram eller spalt, sa dom/stod det att snittet är 15cm. Men i sann svensk "alla ska med"-anda så la dom till ca +/-2,5cm. (Obs ca)

Vi skrattade åt det där att de ringade in typ 98,6% av alla kukar och sa att det var medel, även om det troligen är sant.

Som svar på rubriken; Vanligt tror jag inte det är att bli nobbad just för pillevicken är för liten, men huvudvärk kan komma plötsligt. Eller att "mensen satte igång", eller nån annan undanflykt som ger ett visst mörkertal.
Men tjejen som SMSa var ju bara idiot.
Citera
2026-07-23, 08:26
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Jag läste dock att personer med micropenisar har högst tillfredsställelse på sina partners i sängen. Storleken må ha betydelse, men det är verkligen inte allt.

Tja, har man typ komplex för liten kotte och inbillar sig att den inte duger så blir man väl tvungen att kompensera genom att bli duktig med t.ex. fingrar och tunga?

För övrigt är jag tämligen övertygad om att många med rejäl balle kanske inte riktigt fördjupar sig i hur det kvinnliga maskineriet fungerar utan tror att deras kotte löser allt. Och de orgasmer de tror att de gett brudarna så är bra många fejkade, fejkade bara för att få slut på eländet.
Citera
2026-07-23, 08:52
Medlem
Kan tänka mig att en person med liten kuk har så dålig självkänsla att bara mannens "känsla av otillräcklighet" gör sexet sämre för kvinnan i fråga.
Sällan jag lägger mig i relationstrådar men ser liknande tendenser när det kommer till längd, i höjd alltså här på flashback och övriga internet. En man på 170cm letar kvinnligt sällskap men har så oerhört dålig självkänsla pga längden att kommande dejt är körd redan på förhand.
Citera
2026-07-23, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Vad är värst: att bli nobbad på grund av din mikropenis eller att hon lämnar dig för en casanova med mikropenis?
Citera
2026-07-23, 09:55
Medlem
Ja kvinnor är extremt hemska som personer och älskar att mobba andra. Gärna andra kvinnor med.

Men de drar alltid offerkoftan på sig så fort någon ger dem kritik.
En kvinna kan aldrig hantera den minsta kritiken mot henne.

Detta är anledningen att de är så störda och vänsterextrema idag. Och varför vi måste ta bort rösträtten för allihop då vi inte kan skilja ut de få vettiga kvinnorna i havet av monster.

De tar alltid ut sin egen frustration på omgivningen även om de är en mamma mot sina barn. Eller så raka motsatsen och curlar skiten ut dem.
Därför skall inte kvinnor få ha barn själv heller.
Citera
2026-07-23, 09:56
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Tja, har man typ komplex för liten kotte och inbillar sig att den inte duger så blir man väl tvungen att kompensera genom att bli duktig med t.ex. fingrar och tunga?
Tja, det är väl inte inbillning att en micropenis inte är tillfredsställande nog i sig utan andra kroppsdelar. Generellt gäller väl det alla penisar, men micropenis specifikt mer än vanligt.
Citera
2026-07-23, 09:57
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MjShamona
Vad är värst: att bli nobbad på grund av din mikropenis eller att hon lämnar dig för en casanova med mikropenis?
Nobbad så man inte får visa vilken jävla ninja man är i sängen trots micropenis.
Citera
2026-07-23, 10:11
Medlem
saksis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Ja kvinnor är extremt hemska som personer och älskar att mobba andra. Gärna andra kvinnor med.

Men de drar alltid offerkoftan på sig så fort någon ger dem kritik.
En kvinna kan aldrig hantera den minsta kritiken mot henne.

Detta är anledningen att de är så störda och vänsterextrema idag. Och varför vi måste ta bort rösträtten för allihop då vi inte kan skilja ut de få vettiga kvinnorna i havet av monster.

De tar alltid ut sin egen frustration på omgivningen även om de är en mamma mot sina barn. Eller så raka motsatsen och curlar skiten ut dem.
Därför skall inte kvinnor få ha barn själv heller.

Det gäller att försöka fånga in så många som möjligt när dom befinner sig i ett känsligt läge, eller hur?

Lite som jag gör med dig just nu.
Citera
2026-07-23, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merebix
Som vi vet är tjejer väldigt kräsna när det kommer till allt egentligen. Men jag har varit med om två saker i mitt liv som varit extra jobbigt. Det första var tjejen jag förlorade oskulden med och hon SMSa och sa att jag hade liten penis dagen efter. Inte så kul att höra som ni kanske förstår. Sedan SMSa hon tillbaka och sa att hon skojade.

Något år senare träffade jag en annan tjej och vi hamnade i säng och efter att hon hade känt vid min penis så backade hon undan och ville bara sova. Efter det så hade vi inte så mycket kontakt och några veckor senare hade hon en pojkvän.

Hur vanligt är det att sånt här händer? Har du varit med om det eller en bekant till er? Det är lite svårt att inte få komplex efter detta. Och jag har inte haft sex efter den första gången heller.

Jag kände väl ungefär detsamma när jag skulle ha sex med en tjej med väldigt små bröst. det var ju som att ligga med en kille.
Citera
2026-07-23, 11:00
Medlem
Bob-Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Jag har svårt att tro att andra fall än möjligen riktiga mikropenisar orsakar en sådan reaktion i det skedet som kläderna väl är av och det är dags att bli åka av. Om måtten du anger är korrekta så må den vara lite under medel men ändå "normalstor".

Det låter mer som att din första satt griller i huvudet på dig. En normalfuntad människa gör inte så, så hennes åsikter kan du ignorera.

12 cm är inte normalstort. Det är en liten snopp.
Citera
2026-07-23, 11:03
Avslutad
Hor stora händer har du då?

Lång tunga och små fötter,?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in